Polosovina / Pogonska gred - AR 147

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Sheteentz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe Mar 14, 2008 2:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Posavje

Meni pri zavijanju v desno pri večjih hitrostih vse malce bobni. Tako je že kaki dve leti, stvar se pa ne poslabšuje ali kaj podobega. Je možno, da se pri velikih bočnih silah tisti trije ležaji naslonijo na menjalnik in zato vse skupaj bobni? Naj povem, da je prejšnji lastnik malce slabo ravnal s avtom, bil je počen spredaj in zadaj. Je možno da, ko so ga skupaj sestavljali, da so motor postavili malce preveč v levo, oz. so vse skupaj malce šlampasto skupaj sestavili? Naj povem, da se mi to dogaja samo pri velikih hitrostih, pri počasni vožnji tega ni.

Sem razumljiv?

lp
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Mogoce je kolesni lezaj slab in ne polosovina.

LP
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Ali pa gume.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Rok_2231
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: Pe Avg 13, 2010 5:35 pm

mene pa zanima če bi lahko to bila polosovina ruži podobno kot lezaj vendar včasih bolj včasih manj ampak najbolj v dolge leve ovinke in to že več kot dve leti čutijo se pa tudi vibracije na karoseriji in zadnje čase ulii že precej glasno včasih se sliši tudi kot da bi po nečem šobalo sem že preverjal če je slučajno kaj narobe z ležajem na polosovini ali kolesu vendar ni nič kaj za videt tudi kolo se normalno zavrti šoba pa tudi ne nikjer sem pa danes opazil da je začela malo tečt mast med šalco in mašeto in iz mašete tam ko je čist mala luknica mašeta pa ni raztrgana. sem bil tudi pri petrovčiču ki seveda nima pojma kaj bi lahko bilo. podatki o avti AR147 2.gn. 1.9JTD 88kw+chip 90k km
od kar ma fiat alfo prek je v pizdi
bosces
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Mar 18, 2008 3:01 pm
Vozilo: 159 JTD 2.0, 170HP


meni se pojavlja točno takšen zvok kot na tem videu, a to je notranji zglob oz. polosovina?? :(

no meni ne tako konstantno poka kot na videu, koliko km lahko še naredim lahko??
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

a se kr vozte z zanic zglobom?

pri kolegu sicer je bila 145-ka ko je zglob dobesedno pocil, ta pri kolesu, je pokalo ko da bi s kalasnikoms treljal, sploh pri zavijanju, smo doprli in kosara zgloba je bila pocena 4krat, ce se pa to razleti pa verjetno veste, kaj se zgodi
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
matej007
Alfist
Alfist
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 4:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

bosces napisal/-a:

meni se pojavlja točno takšen zvok kot na tem videu, a to je notranji zglob oz. polosovina?? :(

no meni ne tako konstantno poka kot na videu, koliko km lahko še naredim lahko??
Pri meni je bilo odtegnjeno kolo... preveri za vsak slučaj če še nisi.
ko sem se zapeljal z mehanikom je tudi najprej pomislil na polosovino.
bosces
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Mar 18, 2008 3:01 pm
Vozilo: 159 JTD 2.0, 170HP

Kolo je vredu zategnjeno, zdaj me samo zanima ali je to fuč zunanji ali notranji zglob, kot sem prebral na forumu se da zunanji zamenjat, pri notranjem pa je treba obnoviti polosovino, tako nekak razumem zadevo...
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Ja pri notranjem se menja polosovina oz. ti das notri svojo staro polosovino ven pa dobis novo obnovljeno. Sepravi lahko popravijo tudi notranji koncnik, sam je verjetno vecja zajebancija.

Glede km...jaz sem naredil preko 3000km s tem ropotanjem.

LP
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

sej na notranji strania zgloba je samo kriz na akso nabit, verjetno se to menja pri obnovi?

fd avtodeli imajo te krize nove
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Na zalost nimam pojma, ker nisem videl kaj tocno so mi menjali....je mehanik prej vrnu staro polosovino v trgovino.

LP
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trate

Jaz sem sam zamenjal levo polosovino, je pa mi crknil notranji zglob - bolj natančno - križ v notranjem zglobu. Zglob se menja v primeru če se zaradi poškodbe križa pojavijo poškodbe znotraj zgloba.
Je pa dokaj enotavno zamenjat, ko veš kako gre. Jaz sem zamejal križ, pa me je le ta prišo 90 EUR, manšeto pa mast pa sem dobil gratis -seveda pri FD v Ljubljani.
Slika
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Danes sem ob menjavi gum opazil mast okrog polosovin. Po pregledu pri omiljenem serviserju smo ugotovili, da Fiat uporablja precej čudne objemke, ki držijo manšete polosovin.

Na mestu, kjer se objemka prekrije, da drži skupaj, je cca pol cm nezatisnjene manšete, kjer uhaja mast, ki je tovarniško precej redka. Afektirani sta tako leva kot desna stran.

Ker opažam, da je dokaj pogosto, da gredo polosovinski zglobi pri 147 pri relativno malo km, priporočam, da si ogledate dotično zadevo in sanirate preden bo prepozno. Nova manšeta, ker je ravno razdrto, in boljša objemka ter malce gostejša mast bosta precej podaljšali življenjsko dobo polosovinskih zglobov.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Kar sem jaz nazadnje opazil pri menjavi manset, je ta, da je bila original manseta za LANCIO! boljsa oz. je lepse nalegala na polosovino, kot originalna alfina manseta! Razlika je bila tudi ta da je bila ena bolj trda (beri plasticna) medtem ko je bila druga bolj mehka (gumijasta).

LP
alfonzo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne Mar 07, 2010 6:41 pm

Se opravičujem sam malo bom vpadel v temo.
Zanima me če mogoče kdo ve kok je fi zunanjih manšet.
imam pa tudi alfo 147 jtd 2004
Naljepša hvala za prihaznost
Lep pozdrav
Odgovori
  • Informacija