Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 2.4 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

To je problem samo v področju 2500 do 3000 rpm?
To je področje najvišjega navora.
Kakšna je mapa na limiterju navora Tribesman?

Če se da bi rad videl tale ecu dump file... mogoče kaj opazim.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nikjer v mapi ni ene stvari ki bi lahko pokazala da je pri 2500 karkoli čudnega. Vendar ko se pelješ okoli 2500 dobiš luknjo v boostu. Napake nobene...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Že gledam mape... in ja so čudne.
Mogoče, ker se je poskušalo reševat luknjo ampak na ta način se to ne dela.
Po teh mapah je jasno da avto enkrat bolj vleče enkrat manj...

Slika

Zgoraj duration mape, spodaj limiter navora.

Tuning se prek map in indeksov ne ujema preveč.

Kakor gledam je tudi ena VNT management mapa višana kar po celem... to tud ni lih ok.
Bi morale bit obe, če že... ker drugače PID ne deluje kot treba.

Pa boost izmerjeno pade v tistem področju, iz koliko na koliko?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Boost pade cca 100-200mbar.

Duration mape niso problem, ker tista stopnica ki jo vidiš tam je prisotna pri zelo nizkem pritisku goriva. Pri pospeševanju na polno je pritisk bistveno nižji.

Problem je ker ti "profi" tunerji veliko delajo z duration mapami, kar sicer ni lep način, je pa hitreje narejeno, ampak na koncu je efekt enak.
VNT mapa je popravljena čez vse predvidevam prav zaradi povišanja dolžine vbrizga in popravkov pri pritisku turbine.
Itak je to samo "guide" mapa, če bi bila VNT mapa problem bi se to pokazalo takrat ko bi sredi umirjene vožnje pri 2500 obratih zahodil gas na polno. Če bi bile VNT mape napačno spisane bi takrat zelo verjetno dobil overboost in MCSF.

Torque limiter pa je zabremzan predvidevam zaradi sklopke in vztranika. Pa tudi tam ni nikjer videti da bi "navor padel" pri 2500...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Če se VNT mape ne ujemajo ima PID probleme z izenačevanjem... torej boost zaradi tega komot pade.
Ni pa 100-200mbar padec vzrok, najverjetneje... bi moral videt.

Tista špica na duration mapi je pri ful load in 70mg/i vbrizga po indeksu...

Količina goriva in rail pritisk je kaj pologiran?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tista špica je pri 70mg/inj ja, ampak pri pritisku 200 barov... kar se ne zgodi nikoli med delovanjem avta.

Kadar imaš 70mg/inj ima pritisk goriva preko 1000 barov...
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Fora je v tem, da je imel avto iste simptome ŽE PRED CHIPTUNINGOM in se s čiperanjem ni spremenilo nič drugega, kot to, da gre avto pač boljš (prej je šlo res porazno) samo dogaja se pa isto kot prej (padec moči pri 2500, pa spet gor pri 3000) na avtocesti se mi v tem območju dogaja to, da v 5. prestavi avto dobro vleče ko je malo gasa, če ga je pa okoli 3/4 se pa zgodi, da se začne fajn trest, predvidevam da motor, kot da bi bil vztrajnik fuč (sem ga menjal s sklopko vred od valeota in je isto, avto trese kot da bi se čez kake grbine peljal), pri polnem plinu pa vleče brez tresenja. Ampak to velja samo za območje med 2500-3000, prej ali potem je vredu. Sem pa dobil zdele 2x v enem tednu lučko za motor. Prižgala se je obakrat za 2 sekundi, avto je čist popustil, potem je ugasnila in je šel avto normalno. Error je biu OVERBOOST sam zanimivo, da se je to obakrat zgodilo pri zelo zelo rahlem pospeševanju na AC v 5. prestavi pri okoli 2300 kjer se ravno odprejo lopatice turbine.
Lopatice pa sigurno delajo pravilno, ker se prav čuti, kdaj se odpre zadeva in tudi ko dam kontakt jih lepo zapre, ko pa ugasnem kontakt se pa ponovno odprejo, ni nič zarustano, saj bi bilo čudno to pri 3 mescih stari turbini. TribesMan potem predlagaš, da poskusim res z original Bosch MAF-om in da vidmo kaj se zgodi (mehankar je mel mislim da od stilota MAF sam newem al to sede skupi ali so za vsak model različni MAF-i)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

JAO, pa ne moreš kr tlačit notri MAFe od drugega avta. To je full razlike...

Dej dobi originalen MAF nekje pa probaj.
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

TribesMan napisal/-a:JAO, pa ne moreš kr tlačit notri MAFe od drugega avta. To je full razlike...

Dej dobi originalen MAF nekje pa probaj.
Vem samo sem imel zdaj vsega skupaj 3 ponaredke MAF senzorjev pa pri vseh je bilo isto. Prvega sem preventivno menjal z enim za 60€, potem mi je tega voda zalila ko so bile poplave, potem mi je mehankar dau še tretjega ki tudi ni original ampak pri nobenemu ni bilo razlike, tako da se čedalje manj optimističen glede tega... Aja kaj pa če izključim MAF?? Zadnjič sem se nekaj malega peljal brez, avto je šel slabše, nisem pa zaznal ali je imel tudi luknjo pri 2500 ali ne. Če bi z izklopljenemu MAF-om tudi imel to luknjo, potem problem ni MAF ali pač??
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ni MAF, ker praviš da ti tudi trese motor... Mora pa MAF vsekakor bit originalen.

Overboost pomeni, da je preveč pritiska... se pravi al ni višan limiter in javi napako al pa je višan pa je pritiska vseeno preveč. Ni dobro v glavnem.
Meni že tako niso všeč tvoje VNT mape, ki upravljajo turbino.

Jaz bi, recimo, najprej vrnil duration in vnt mape na original, naredil ECU reset... pol pa pologiral vse ključne parametre.
Kar tako na pamet govorit je mal težko.

V kakem stanju so pa injektorji? Kaj je pa voda vse zalila še in je blo treba menjat?
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ce je maf zanic, gre avto bolje ce ga odklopis

ce je voda zalila, je lahko voda v nafti
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Zdej js se na te mape ne spoznam pa nč, vem samo, da ko so bile original je avto isto delu (luknja, tresu na 3/4 gasa...) in se to s čiptuningom ni spremenilo, tko da dvomim da ima to kakršno koli vlogo. Voda je uničila MAF, filtr in pa ogrevalne svečke, avto je takoj ko smo to zrihtal delu ko urca oz. kot prej... Bom probu original MAF sam ne verjamem da bo kej bolj, pol spomladi pa avto do ZEGE če bojo tm kej ugotovil...

Hvala vsem za pomoč :D
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

pisal sem za maf(luftmasemeser)

odklopi ga in probaj, nimas kaj falit

pri vw vem, da kopije sploh sploh s testerjem ni pobrisal, ko smo merili napetost, je odstopala vec ko 80 procentov, napram originalnemu

tudi pri alfi 145 je bilo tako, kopija ni bla za nikamor
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Crazy Alfista napisal/-a:pisal sem za maf(luftmasemeser)

odklopi ga in probaj, nimas kaj falit

pri vw vem, da kopije sploh sploh s testerjem ni pobrisal, ko smo merili napetost, je odstopala vec ko 80 procentov, napram originalnemu

tudi pri alfi 145 je bilo tako, kopija ni bla za nikamor
Brez MAF-a gre avto slabše, to sem neki časa nazaj probavu sam se pa ne spomnim če ima še tisto luknjo... bom to jutri probal da vidm kako se zadeva obnaša...
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Zdravo ter srečno vsem v 2011.

Nažalost pa tukaj končujem z voščili. Danes za novo leto se je moja alfa odločila, da mi še dodatno ponagaja. Poleg problemov, ki sem jih opisal prej, se mi je danes začelo dogajati nekaj popolnoma drugega. Peljem se v klanec v 2. prestavi obrati nekje na 1500, pohodim gas do konca in avto komaj pospešuje. To parkrat ponovim ter zadeva ista (prej je vlekel močno do 2500 potem do 3000 malo slabše, potem pa spet močno). Počakam, da klanec mine in na ravnini štartam z drugo pri okoli 1200 obratov. Kar nič se ne zgodi, avto šele po 3500 bolje potegne. Isto je s prvo brzino, občutek je tak kot da bi potegnil 3 tone težak čoln. Zanimivo je to, da ko se prva zavrti do 4500 (brez problemov sicer, samo pospeška ni) šaltam v drugo in potem avto kar gre. Ko se enkrat prešalta potem zadeva vleče (res da obrati med šaltanjem padejo na višje pri polnem pospeševanju) Višje prestave delujejo normalno zdi se kot da samo v 1. in 2. do okoli 3000-3500 sploh ni moči. Avto nič ne kadi samo noče potegnit. Če dam šipo dol, recimo pri drugi prestavi, ko pohodim gas, se sliši rahel pisk turbine, ki pa pri 2000 kar potihne in se zdi kot da je turbina fuč (prej je lepo piskal od nizkih obratov). Samo to skrb se ovrgel ker avto v tretji prestavi in naprej na visokih obratih vleče normalno. Ali je možno, da mi težave dela MAF, ker še nikoli nisem imel originala, EGR je blindiran, MAP je pa star 1 mesc. Če so kakšni predlogi bi bil zelo hvaležen. Grem še ven pogledat, če se turbina zapira in odpira pri kontaktu in pri odvzemu kontakta...
Odgovori
  • Informacija