AR GT 1.9 JTD by Axi

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Samo glej, da ne bo dala ulja van po čipanju :lol:

Glede tepihov, izpadli so odlično, barvno se dobro ujemajo z talno oblogo avtomobila, so debeli in kvalitetni.

Kakšna malenkost, si mogoče mislil v smislu ROZA vinjete :?: :mrgreen:
Axi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: So Okt 11, 2003 1:19 pm

Ne kliči hudiča :evil:

Roza vinjeta se ji prav poda, popestri te dolgočasne sive/črne barve, ki so po celem avtu :mrgreen: NOT!
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Odlično ! Sicer bi za podvozje raje izbral gewinde ampak OK.... ! Sedaj pa še en strut spredaj, pa bo še boljši občutek !
Srečno in varne km !



Yagi-san
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Pozabi na Q2 ker je brez veze. Ce te pa vseeno premami, ga alan prodaja.

LP
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Creed napisal/-a:Pozabi na Q2 ker je brez veze. Ce te pa vseeno premami, ga alan prodaja.

LP
Tok brez veze spet ni. Je Autodelta diff. večji s**** kot Q2 ! Kazza je top roba, za njimi je AHM itd.
Q2 brez težav prežveči tudi 300kW in je za daily čist dovolj, za kaj bolj eksplicitnega in track vrjanta je pa druga pesem. Sam bom vrjetno vzel Q2, kar je za dnevno uporabo popolnoma dovolj.


Yagi-san
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Pri dobrih 100 konjih je Q2 res brez veze, tam pri 200 pa se zadeva mora poznat, ali pa na snegu.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

A ste ga ze vozil? Ne? Pol ne bluzite. Za daily je brezveze sploh menjat ker ne bo razlike. Za vse ostalo (trackday) je metanje dnara prec. In pri 200KM bo sploh brezveze, ker bo vrtelo kolo v prazno. Pika konc.

LP
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Creed napisal/-a:A ste ga ze vozil? Ne? Pol ne bluzite. Za daily je brezveze sploh menjat ker ne bo razlike. Za vse ostalo (trackday) je metanje dnara prec. In pri 200KM bo sploh brezveze, ker bo vrtelo kolo v prazno. Pika konc.

LP

Že, in pa tudi nekoga poznam ki ga uporablja na 300kW in je zadovoljen !



Yagi-san
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kaj pa vem, meni Viscodrive (ki dvomim, da delo lahko opravi tako dobro kot Q2), deluje precej opazno - sploh na snegu in po mokrem, in bi Q2 dif bil ena od prvih stvari, ki bi jih naknadno vgradil na Alfi.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Q2 v daily drive ne pride dost v poštev, razen če imaš res preveč moči. (govorimo o 250+)

Ko si pa enkrat na pisti pa tudi nima neke hude koristi ker je notranje kolo premalo obremenjeno.

Problem naknadne vgradnje Q2 je v tem, da se nič ne naredi na ABS elektroniki, ki je v avtomobilih ki so fabrško opremljeni s Q2 sprogramirana drugače.

Elektronika v Q2 avtih zavira "zdrsujoče" (ponavadi v ovinku notranje) kolo avtomobila tudi pri hitrostih višjih od 30km/h, medtem ko pa so avti brez tovarniškega Q2 sprogramirani da zavirajo kolo samo pri nizkih hitrostih.

Zato naknadna vgradnja Q2 ne bo NIKOLI tako dobra kot če kupite avto ki Q2 že ima...
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2892
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Koliko je pa dela še s tem, da se porihta zaviranje v kombinaciji s Q2? Predvidevam, da bi rabil tudi novo ABS pumpo/centralo + remap....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Rabiš Bosch ABS 8 centralo (namesto 5.7) in potem moraš prepričat še ECU da se pogovarja s to centralo, kar pa je praktično nemogoče...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Jaz lahko iz izkušenj povem, da recimo 166ka 3.0 pri hitri vožnji čez zelo zaprte ovinke, pri izklopljenem ASR-u vrti notranje kolo, pri vklopljenem je pa itq bv, ker jo samo zamori elektronika.

Tudi pozimi po snegu, je zgodba podobna. Sploh kakšno speljevanje v zasnežen hrib. Pri izklopljenem ASR, hitro obrne eno kolo, pa ne prideš nikamor. Z vklopljenim je pa tako bolj katastrofa...

Tako da sem siguren da bi že s Q2 bila občutna razlika, kakšena prava špera bi bila pa super zadeva.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

moofdi napisal/-a:
Tako da sem siguren da bi že s Q2 bila občutna razlika, kakšena prava špera bi bila pa super zadeva.
Ne...kolo bi zavrtelo v prazno. Garantirano! Se vozim ze vec kot 3 leta s Q2.

LP
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Creed napisal/-a:
moofdi napisal/-a:
Tako da sem siguren da bi že s Q2 bila občutna razlika, kakšena prava špera bi bila pa super zadeva.
Ne...kolo bi zavrtelo v prazno. Garantirano! Se vozim ze vec kot 3 leta s Q2.

LP
Se pravi, brez špere vrti notranje kolo v ovinku, s Q2 bi vrtelo v ovinku...kaj potem ostane? Samo kakšna hard-core špera, ki pa ni glih za vsakdanjo vožnjo?
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija