Ja no, glih tako se v tej temi govori, kot da je škoda dat Q2 noter ker ni nobene razlike.TribesMan napisal/-a:No ne govort da ni nobene razlike... bistveno več si lahko dovoliš s Q2... pri meni je opazna razlika. Ampak moraš bit nežen z gasom... ko greš enkrat čez mejo ki jo torsen prenese ne moreš pričakovat čudeža
Debata se je sama razvilaAlfa33 napisal/-a:Am zakaj delate offtopic pri Axi-ju ter mu že navidezno montirate Q2?
Inti napisal/-a: Ampak tisti, ki je GT-jko od Axija videl v živo, bi vedel, zakaj sem Q2 omenil
Zdej ne več, je v večnih loviščih 166ka že kakšno leto. Za na boxerco pa nima smisla, itq nikamor ne gre.Creed napisal/-a:@moofdi
Ti rabis ŠPERO, ne pa Q2 Če ze mislis menjat...pol dodaj se 100€ in nabavi spero.
LP
moofdi napisal/-a:No, sej počas se bomo pa zastopli!
Zdej ne več, je v večnih loviščih 166ka že kakšno leto. Za na boxerco pa nima smisla, itq nikamor ne gre.Creed napisal/-a:@moofdi
Ti rabis ŠPERO, ne pa Q2 Če ze mislis menjat...pol dodaj se 100€ in nabavi spero.
LP
Brez Q2 moraš bit 3x bolj nežen z gasom v isti situacijiCreed napisal/-a:Nismo ze razumel glede q2. Razlika je ja. Se cuti kdaj dela...sploh v dolgih ovinkih kot je omenil inti. Sam kaj ti bo q2 v dolgih ovinkih, kjer tako ali tako 4 prestava ne bo zavrtela kolesa v prazno? Sepravi je tam brez pomena (bi lahko tudi brez q2 nabil pedal do podna). In takrat, ko bi ga res rabil, vsaj jaz, je pospesevanje iz hardov, sepravi 180° zavojev...takrat pa isto zasuce kolo v prazno kot brez q2. Ja je rekel tribes da je treba biti nežen z gasom...ben pol si lahko nežen tudi če nimas q2 in in prsparas 500€, pa jih rajsi butnes v ene pametne amortizerje
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov