zanima me, kaj je na drugi strani cevke pri 156sw 1.9 jtd. Torej na levi strani cevke je EGR ventil na desni pa?? Ker imam namen spucati tudi to, ker je tam očitno več saj in pa svinjarije kot pri EGR ventilu.
Je uredu če se to namoči v nitro?
Mislim tisto zlato kovinsko narebrano cevko, ki je prišravfana na egr ventil na desni strani ko gledamo proti zadnjem delu avtomobila. In na tej desni strani te cevke je še neka stvar prišravfana tik ob motor. Mislim da je tudi pumpica za dotok olja zraven če je to to. Nisem expert
v bistvu me zanima za mojo 156, ki sma jo gledala prejšni tedn menda, in kr mam do četrtka dopust, sem se odločo, da bom stvar odklopo/odstrano zablokiral ali kakrkoli.
torej za nima me, če enostavno na sesalni kolektor na laser odrežem ploščico ki bo zapirala odprtino, dam gor manjše vijake in odstranim egr.
po potrebi zablindiram še tisto cev, ki dovaja izpušne pline.
in ker nebi blo gor egr, bi vrjetno gorela lučka za motor( kar zdaj tudi gori, ker je egr fuč).
lučko bi pa blokiral, oz sej veš kaj mislim?
Če boš EGR ventil fizično odstranil ven iz motorja ne bo šans da lučko izklopimo.
Elektromagnet na EGRju mora biti prisoten drugače bo računalnik zganjal neumnosti.
amapk če prav razumem delovanje vsega, potem se bo čez čas, zašopala tudi cev ki dovaja svinjarijo v egr( če svinjarija ne gre v motor, potem ostaja v cevi oz. v egr in se tam kopiči, ker jo vrjetno nekaj tiši tja noter)?
torej bakrena ploščica 2mm brez lukenj v sredini, bo dovolj da jo vstavim med sesalni kolektor in egr?
Jest bi raje naredil 1mm debelo jekleno. Tam v sesalnem kolektorju so pritiski 1.5 bara in to ni malo, glede na to da je površina ploščice kar velika. Pa tudi 2mm ploščico boš težko vtaknil med ventil in kolektor, ni tolk lufta.
Zabasal se ne bo pa nič, ker ne bo pretoka. Svinjarija se nabira zaradi pretoka izpušnih plinov, če se plini ne pratakajo več, se saje ne morejo več nabirat... simpl.
Sicer pa, če misliš elektronsko izklopit zadevo, načeloma ne rabiš nobene ploščice... če ECU ne premika več EGR ventila se ta ne bo več odpiral.
Jaz sem ga včeraj ponovno spucal, iz firbca. Niti ni bil zabasan, minimalno sajast pač: Niti približno ni bil tak kot takrat ko sem ga prvič sčistil. Sem dal pa sedej še eno ploščico. Prej sem imel samo eno na sesalnem kolektorju, sedaj sem jo dal še pred egr ventil. obe imata luknje, in ne javlja napake. So pa debeline niti ne milimeter