En zares lep pozdrav. Ne morem verjet, ampak po dolgem času lahko spet rečem, da se vračam med Alfiste. Tokrat sicer ne s svojo, ampak očetovo Alfo 156. A glede na to, da je ta avto pristal v garaži bolj zaradi pubertetniške razposajenosti mojega očeta, kot pa nuje, je seveda breme vzdrževanja pristalo na mojih plečih . K sreči Alfica ni moja samo ko je potrebno odpreti denarnico, ampak se dejansko bolj ali manj večino časa vozim z njo jaz.
Gospodična šteje že kar nekaj let (2000) in pod pokrovom skriva skromno srce (1.6 TS), ki pa zaenkrat še bije . Avto je povsem "serijski" z osnovno opremo in bo bolj ali manj tak tudi ostal. Ja saj vem, lepa 17" platišča bi čudovita popestrila karakter avta, nove, nižje, vzmeti in pa pragovi pa bi dodali tisto piko na i zaradi katere je 156ka še danes prekleto lepa punca... Ampak ne. To je to. Najmanjša dimenzija gum na železnih platiščih, brez pragov, visoka kot kravica, navadni sedeži v notranjosti, običajen volan, srebrna sredinska konzola,...
Avto je vizualno lepo ohranjen, ima nekaj prask, kar nekaj pik od kamenčkov a je skorajda brez bušk. Vse linije so cele, kar je pomojem kar mali čudež, izjema je le odrgnina na zadnjem odbijaču, notranjost pa tudi ni dotrajana. Moja teorija je, da je bil avto dosledno vzdrževan, a ga je zadnje leto ali dve, vozil kakšen nadebudni dirkač, ki se je naveličal dirkanja ko so se začeli kazati prvi stroški. Torijo sem razvil na podlagi dodatno vpisanimi dimenzij gum v homologacijski kartonček in z nenavadno "poštukanimi" kabli v prednjih lučeh (kakšen xenon party). Ni nujno, je pa možno...
Slike bodo. Obljubim. Ampak verjetno nihče ne bo doživel orgazma .
Link do moje stare alfice, kjer sem obnovil nekaj slik.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... hlight=156[/quote]