@Alro:
poročam jutri ob priklopu na FiatECU. Upam da je kakšna neumnost, cevka najraje
lp
Moderator: Tehnika moderatorji
Hm, domnevam, da je enako tudi pri 2.4 jtdm motorju....ravnokar sem gledal pri mojem in se zadeva ne premika.alro napisal/-a:Loputa se nahaja kjer ti kaže modra puščica. Če pogledaš še tisti vzvod obkrožen z zeleno, v taki poziciji more bit ko avto laufa, ko avto ugasneš, se premakne v smeri zelene puščice in zapre loputo. Loputa se po nekaj sekundah (saj ne vem točno 10-15s ?) spet odpre in vzvod se vrne v prvotno pozicijo (kot na sliki), če vse dela kot je treba. Meni je že enkrat počla vakumska cevka zadaj, med motorjem in požarno steno in enkrat spredaj na spodnji strani ---> TALE. Obakrat je avto močno zatresel ko sem ugasnil motor, se pa ne spomnem kako se je obnašal med vožnjo v nižjih obratih.
P.S. Naj te ne motijo z rdečim obkroženi vijaki EGR -ja. Stara slika .
Če ti "klika" in se loputa ne premika to pomeni samo eno... nimaš vakuma.Perme napisal/-a:Update:
Egr sem odnesel k lokalenmu avtoelektričarju, kjer smo ga sprobali, elektromagnetek krasno odpira in zapira loputo v ventilu. S tem verjetno EGR odpade?
Prav tako sem po napotkih TribesMan-a avto priklopil na FiatECU, ga zagnal, pustil kako minuto laufat in pod "Actuators" pritisnil "Inlet circ. throttle solenoid valve". Zadevo slišim da nekaj "tik-taka", a same lopute pri sesalnem kolektorju ne premika. Probal sem jo ročno odpreti in zapreti - to gre brez težav, tako da zataknjena ali kaj podobnega ni.
Glede akutatorja na turbini pa žal nevem, kam točno gledati. Vseeno sem poizkusil z FiatECUjem - sliši se, toda nevem kam gledati če tudi premika? Kje točno se to nahaja?
vnaprej hvala za pomoč,
lp, Perme
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov