Moderator: Tehnika moderatorji
Če s konicam misliš večjo napetost, kot je ob obratovanju, potem le takih konic ni, pri zagonu je kvečjemu nižja napetost, ki mogoče na dolgi rok za žarnico pomeni še en cikel ugašanja in prižiganja več, če tega ne zdržijo niti dva meseca, potem nimajo kaj početi na trgu.ramo napisal/-a:Kot rečeno zgoraj žarnice skurijo napetostne konice pri zagonu avtomobila.
Točno tako, avto verglaš napetost pade - žarnica se ohladi - zmanjša se ji upornost - potegne večji tok-- prej pregori saj je bila večkrat "preterana".SHadowX napisal/-a:Če s konicam misliš večjo napetost, kot je ob obratovanju, potem le takih konic ni, pri zagonu je kvečjemu nižja napetost, ki mogoče na dolgi rok za žarnico pomeni še en cikel ugašanja in prižiganja več, če tega ne zdržijo niti dva meseca, potem nimajo kaj početi na trgu.ramo napisal/-a:Kot rečeno zgoraj žarnice skurijo napetostne konice pri zagonu avtomobila.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov