Variator faze in solenoid TS

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Mboy napisal/-a:Kupil sem to Alfo septembra 2010 (dve leti nazaj) za 1350€. Prevoženih kilometrov 92.000, po servisni knjigi je štimalo vse, po 14 dnevih vožnje z njo, se je začelo, crknil variator faze (pri Petrovčiču me je stalo 460€ - variator, zobati jermen, napenjalec + delo) pa ne da bi mi povedal to, kaj je vse treba menjati, bi takrat še zamenjal vodno črpalko. No sedaj mi variator faze spet ropota pri zagonu in sem mnenja, da mi je verjetno dal notr tisti popravilni KIT za 8€. Pa še to, kao pooblaščeni servis, računajo original dele, a vidim Petrovčiča, ko kupuje dele v GMT Maribor...brezveze.
Nato komplet zavore, cilinder sklopke, svečke, LMM, 2-krat prednjo desno roko, oba končnika volana, komplet amortizerje, komplet izpušni sistem...

Vse skupaj me je prišlo blizu 2000€ popravilnih stroškov v 2 letih. Zelo slabe izkušnje z avtom, verjetno je posledica tega odvisna tudi od prejšnjih lastnikov ki verjetno niso redno vzdrževali. Jst na avtu vsako malenkost poštimam, ker mora avto biti tak kot je treba.

Sj Alfa je lepa, dobra za vozit ampak deli pa dragi, kot da je ne vem kaj, ker v bistvu ni, sam kvari se...

In kaj naj zdaj s to Alfo, jo prodam za 600€, itak se mi ne splača.
Pri variatorju faze je pomembno, da je olje stalno na max in nikoli iztrošeno. Je pa razlika, ali se variator stalno oglaša ali samo pri vžigu par sekund. Če samo pri vžigu, potem je menjava fedra in čiščenje solenoida čisto dovolj. Če pa je dizel zvok stalno prisoten, pa ne pomaga drugo kot menjati variator in vse pripadajoče, kar je potrebno sneti (jermeni, dihtunge...).

Kot drugo pa bi za dolgo delovanje variatorja izpostavil kvalitetno olje menjano na max. 10.000 km in zmeraj na max. Nikoli preko in nikoli pod 3/4.

Tko da ja, kupil si Alfo ravno s toliko km, da je potrebno v njo redno vlaganje, zato jo je prejšnji lastnik tudi prodal. Čakala ga je menjava svečk, velik servis, LMM, izpuh, roke, amortizerji, diski, zavore in ostal potrošni material. Zdaj je to pač tebi padlo v roke. Pač leta delajo svoje. To je enako pri vseh avtomobilih dotične starosti.

Zna pa sklopko zamenjat vsak sposoben mehanik.
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

A se da popraviti variator brez da bi vse razdiral? Olje sem uporabljal Shell HX7 10W40, olja skoraj ne pije, pri 10.000 km se na palici pozna za 4mm od maximuma.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pri 10.000 km menjaj olje, če bi rad, da variator dela bp. še nekaj časa. Tistih magičnih 20.000 je absolutno preoptimističnih in po moje vzrok faliranih variatorjev faze.

Variator faze se brez razdiranja NE da popraviti, da se edino menjati in očistiti solenoid variatorja, skozi katerega teče olje in če je zamašen, ne deluje prav. To je tale del, iz katerega ti verjetno curlja olje po celi mašini:

Edit: ne pokaže slike. V glavnem priklop nad čepom za dolivanje olja.

Pa dolij olje. Od min do max oznake je 1 liter olja!

Strošek menjave olja in filtra olja je pa res minimalen. Sploh v primerjavi z variatorjem faze :wink:
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

ene 80 bi blo brez računa nekak normaln... za kj velik manj je še jz nebi menju?

Kaj naj bi bla točna povezava med olje na max in obrabo variatorja?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Poglej princip delovanja variatorja in ti bo jasno.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Sej sm ga že menju, pa mi še vseeno ni jasno, kaj bi bla fora, če je na max al pa 1/2 na max.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

kosir1234 napisal/-a:Sej sm ga že menju, pa mi še vseeno ni jasno, kaj bi bla fora, če je na max al pa 1/2 na max.
Urbani miti ... :lol:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če si pač mnenja, da manjko 0,5 litra olja (polovica do max) iz sistema ne vpliva na stvar, ki deluje s pomočjo taistega olja, potem ... Pač urbani mit.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

0.5l olja je malo več kot 10% vsega olja v motorju... Edina stvar ki vpliva na teh par deci olja je povprečna temp olja ki je za par stopinj višja...

Se pravi, če si tišač olje skoz na max, pa ne zaradi variatorja, če pa ne tereš do ferdamenta na cesti ti pa nebo avto zaribal, ker si se vozu z pol litra olja manj.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Tako je.
Pumpa za olje je itak zalita in olje takoj porine po sistemu, tako da bo olje enako hitro prišlo do variatorja če je na max ali pa nekaj centi nad samim sesalnim košem črpalke.

Problem bo nastal ko bo šlo po ovinkih in bo pumpa potegnila zrak, ampak takrat bo delovanje variatorja še najmanjša skrb.

Za crkovanje variatorjev skrbi izvedba aktiviranja le tega.

Pa sorry za off.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če je 2.0 TS ti bo vseeno zaribal, čeprav je variator v redu in olje stalno na max :P

PS: variator se pa tako ali tako "izklopi" pri cca. 5000 rpm (različno pri različnih variacijah motorja), tako da na tiščanje sploh nima vpliva. Ga pa ima količina in kvaliteta olja.

Lahko se pa probaš voziti eno menjavo olja 20.000 km stalno na MIN, pa boš videl kako hitro boš spet menjal variator (če ne še kaj drugega tudi). Pa ni treba da ga tiščiš, do 5500 rpm bo čisto dovolj.

Edit: Da, barto, problem je tudi solenoid, ampak to je spet problem z oljem, ker se solenoid aktivira glede na obrate in če so kanali za olje zabasani ali iz solenoida olje izteka, ga ne more poslati do variatorja, da se "aktivira".
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Problem je v tem, da če avto stoji nekaj časa, potem večina olja steče dol in tako variator nima mazanja je suh, ko pa saženeš motor, takrat variator zaropota, ko pa dobi olje, potem pa utihne.

To se da popraviti, vendar je potreben poseg v glavo motorja, neki ventil se namesti, tako da ima variator vedno olja dovolj...

To sem slišal od mehanika pri Petrovčiču v Mariboru.


Lp, Mitja
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ali pa vliješ vanj Motor UP! :mrgreen:

Eh, šalim se :mrgreen:

Bom OT premaknil nekam, samo da pogruntam kam točno #-o
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Jaz sem odvijačil tisti"ventil" ali selenoid, karkoli že je in ko sem potegnil ven, je notri olje - mastno in nič kaj posebnega, no neka luknjica je še spodaj... nič ni zapacano videt blo
Mboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Avg 25, 2010 11:04 pm

Kaj pravite na motorno olje Agip Sint 2000 10W40?
Odgovori
  • Informacija