Ne vžge / Noče vžgati - AR 147 / 156 / GT, 1.9 JTD/m

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

a varovalke na + od aku. so ok ?
alro156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 285
Pridružen: Če Nov 17, 2011 9:36 am

varovalke so vse cele. zajebat kaj dosti nisem mogel ker sm odsraufal samo plus in pa maso(kar se tiče kablovja) na alternatorju ki pa sta razlićne velikosti..
alro156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 285
Pridružen: Če Nov 17, 2011 9:36 am

akumulator je sigurno dober ker drugo vozilo z njem zalaufa
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Od kdaj pa na štarter pride masa in +?
Masa je ponavdi vezana na menjalnik (torej masa pride po ohišju), + pa pride po kablu, kakor tudi + za aktiviranje selenoida.

Očitno je nekaj zelo "strokovno" zvezano.

Edit
V primerih kot tale in ostalih, ko se vam ne sanja kaj delate, vzemite fotoaparat v roke in naredite par slikc, uporabite maskirni trak za barvanje, ker z njim enostavno označujete kable (nanj se zelo lepo da pisat).
Prihranilo vam bo precej poznejših glavobolov in eventuelnih dodatnih stroškov.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
anzl
Alfist
Alfist
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

El Barto napisal/-a:Od kdaj pa na štarter pride masa in +?
Masa je ponavdi vezana na menjalnik (torej masa pride po ohišju), + pa pride po kablu, kakor tudi + za aktiviranje selenoida.

Očitno je nekaj zelo "strokovno" zvezano.

Edit
V primerih kot tale in ostalih, ko se vam ne sanja kaj delate, vzemite fotoaparat v roke in naredite par slikc, uporabite maskirni trak za barvanje, ker z njim enostavno označujete kable (nanj se zelo lepo da pisat).
Prihranilo vam bo precej poznejših glavobolov in eventuelnih dodatnih stroškov.
fant je mislu + ter kontakt + :wink: ko tedva skleneš posvetijo luči (če so seveda na stikalu vklopljene, če so izklopljene ne posvetijo)
Masa pride po ohišju, in je tudi ni jemal dol. Tako da ni ravno logično, da zdaj ko je dal pa alternator nazaj gor, ima pa slabo maso in to štarter, kateri je bil ves čas na vozilu :roll:

ps: štarter se zavrti, sva ga poizkusila na vozilu. Pomoje je ali avtomat na štarterju, ampak glede na to, ko daš kontakt kratke luči ne posvetijo, pa bi morale... se pravi bi bila lahko električna ključavnica?
Slika
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

A alternator je enak kot prejšnji oz. se je obnovil al kako?? Sicer pa avto bi mogu vžgat tudi brez alternatorja ali pač ne?

Na štrom se ravno ne spoznam ampak pri volvotu ki smo ga ravno šraufali sta med letniki različna Alternatorja in gor ptideta dva kabla. + in pa še signal iz ključavnece ki pa je imel različen konektor in ima baje lahko različen protokol (v smislu inpulzov) Vglevnem če kdo zna povedat kej več je dobrodošlo. Pa sory za OFF
anzl
Alfist
Alfist
Prispevkov: 419
Pridružen: To Nov 09, 2010 7:13 pm

bvogri napisal/-a:A alternator je enak kot prejšnji oz. se je obnovil al kako?? Sicer pa avto bi mogu vžgat tudi brez alternatorja ali pač ne?

Na štrom se ravno ne spoznam ampak pri volvotu ki smo ga ravno šraufali sta med letniki različna Alternatorja in gor ptideta dva kabla. + in pa še signal iz ključavnece ki pa je imel različen konektor in ima baje lahko različen protokol (v smislu inpulzov) Vglevnem če kdo zna povedat kej več je dobrodošlo. Pa sory za OFF
avto mora zalaufati tudi brez alternatorja. alternator je zgolj za polnjenje akumulatorja. Alternator je bil obnovljen, zamenjana diodna plošča ter regler.

Na alternatorju imaš ponavadi + (debel kabel, ki gre na štarter od tam pa na accu) ter signalni kabel, za vzbujanje. Ta je povezan na lučko v števcu. To pa je vse kar je od kablov na alternatorju. Razen nekateri imajo še kakšen dodaten signalni kabel
Slika
alro156
Alfist
Alfist
Prispevkov: 285
Pridružen: Če Nov 17, 2011 9:36 am

fantje avto je zrihtan. zdj dela. okvara je bila pa na avtomatu starterja.

hvala za odgovore

el barto: ne se kr neki takoj razburavat, pa vseen hvala za pomoc

uglavnm srečnga pa zdrauga vsem
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Oprosti, ampak po prebranem prvem postu, si nisem mogel zamišljat nič drugega.

Hvala, enako.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 6:05 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trebnje

Imam alfo 147 1.9 jtd, in imam problem. Avto mi noče vžgati po nekaj dneh mirovanja. Potrebno ga je vžgati na kable in se lahko potem brez problema vozim. Naslednji dan pa mi na primer spet ne vžge. Kaj bi to lahko bilo? To se mi je naredilo tudi v začetki decembra, ko je bil najhujši mraz to zimo in sem mislil, da je akumulator. Ko pa mi je mehanik izmeril akumulator, pa ni pokazalo napake.

Mislil sem, da je krivo ozvočenje, ki ga imam v avtu. Zato sem včeraj poskusil izklopiti napajalni kabel, ki gre direktno iz akumulatorja v prtljažnik, vendar tudi danes avto noče vžgati.

A je možno, da imam kje kakšnega skritega odjemalca? Kakšno leto in pol nazaj, sem jeseni prišel domov z dopusta, in po dveh tednih, ko je avto miroval, mi tudi takrat ni hotel vžgati. Se pravi, da ni v tolikšni meri kriv mraz. (to je bilo še pri prejšnjem akumulatorju).

Torej, kakšni so vaši predlogi?
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

zmeri tok v mirovanju
Trentatre 1.3S
alfa111
Alfist
Alfist
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 11:23 pm
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd

Akumulator je fertik, pri meni je bil enak problem, mi ga je pa spraznilo tudi sredi poletja, ampak se je očitno še nekak filal, čez zimo je crknil..
Uporabniški avatar
Spyke
Alfist
Alfist
Prispevkov: 376
Pridružen: So Avg 20, 2005 12:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Loka pri Mengšu

SI lahko sposodim to temo, namreč imam AR 156 in imam uprašanje glede vezalne sheme za notranje varovalke desno poleg volana.
Gre se za varovalko v spodnji vrst druga varovalka 10A kjer piše da je za servis, poleg nje pa je še ena za servis. Zanima me kaj vse je vezano na to prvo varovalko, ker mi avto v mirovanju rabi 220mA ko pa to varovalko odstranim mi tok pade na 30mA. Ima kdo kašno idejo kater porabnik bi bil razlog za to? :doubt:
ronin
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 20
Pridružen: So Jul 28, 2007 2:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana
Kontakt:

zdravo,

je imel kdo tako tako težavo da avto težko vžiga ko pa se segreje na 90 pa nad 3000 rpm ga vrže v rezerni program. Pol ga vgasnem in noce prižgat dokler se ne ohladi nato vžge normalno in dela brez napake.Ko se segreje se napaka zopet ponovi.Na testerju je pokazalo nizek pritisk nafte.ko napako resetiras avto dela normalno dokler ga zopet ne stisnes do 3000 rpm.
je mozno da gre za regulator pritiska goriva in ce je enak pri 8v in 16v .

aja avto je 147 1.9 jtd 8v

hvala za pomoc
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Regulator tlaka goriva ali pa visokotlačna črpalka za gorivo.
Odgovori
  • Informacija