TribesMan napisal/-a:Fast road je OK sklopka, samo življenska doba je na koncu tam tam kot originalna. Moja je po ~120kkm začela občasno zdrsovat. Je pa res da je zdaj navora velik več kot original.
Posebej rada drsi po daljših vožnjah po AC. Če je večina voženj po lokalnih cestah, ali pa po mestu ni problema. Potem pa naredim 300km po AC in začne ob močnem pospeševanju zdrsevat...
Predvidevam, da se torej ne splača dati skoraj več kot 2× toliko denarja kot za Valeo navadno (150€ vs 370€)
A tole pa noben ne pozna? http://www.ebay.de/itm/KT6742-Kupplungs ... 1c28742695 Čudno mi je, da nikjer ne najdem nobenega podatka o tej sklopki? Zgleda mi kot nek fejk, da bi ljudje mislili, da gre za kakšno povezavo z AP racing, podoben logotip...
Jaz bom kupil košaro+lamelo orginal valeo/sach in lepo vgradil. Ležaja ne bom menjal, ker je cena taka kot, da bi bil zlat. Bom pa napisal tule predračun iz našega uradnega servisa(zahteval ga samo tko,da dobim občutek) in bi prosil za par pojasnil:
sklopka: 223e (v italiji 120e)
cilinder: 266e (očitno narejeno iz zlata, v italiji okoli 100e)
semering spojine mejnalnika: 10e
semering glavne gredi: 82e (jao)
delo sklopka: 190e
delo pokrov motorne gredi: 16e
Vse cene so z ddv in brez popusta.
Torej zaključek: Če pustimo ob strani drago sklopko in še dražji ležaj (so rekli tudi tam,da ga veliko krat ne menjajo) me zanima za kaj hudiča košta en semering 82e??? Delo niti ni drago, z mojim popustom okoli 140e. Me pa zanima ali je resnično potrebno menjati oba semeringa?
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Kaj pa obnova pri Sinter-ju? Če bi človek vedel 100% kje je problem bi blo velik lažje, samo glede na to da sumim da je pri meni problem v sami lameli razmišljam da bi dal samo obstoječo obnovit v karbon. Pa še cenovno pride verjetno daleč najugodneje.
Kolkr sem bral prispevke ljudi ki so jo dali tja obnovit so bli res sami pozitivni rezultati (s staro košaro in ležajem). Konkretno dlje zdrži, če jo zažgeš se po ohladitvi spet "obnovi", višja temperatura delovanja,... skratka sliši se mamljiivo.
Crazy Alfista napisal/-a:nevem, semeringov ponavadi ne menjajo, ce ne pusca, lahko pa preventivno pac zamenjajo
Za semering na glavni gredi pri menjalniku še nisem slišal da bi puščal. Prej vijaki, ki držijo vztrajnik, ker ima glavna gred luknjo čez. Če niso bili vijaki namazani z loctite-om, ko je bilo sestavljeno nazaj, olje iz bloka motorja pride čez navoje in teče po sklopki. Cena semeringa na gredi je pa taka, ker je kar velik, premer cca 10cm. Ampak še vedno predrag
Meni je tudi šel vztrajnik, mi je ropotalo ko sem stiskal sklopko pri speljevanju in ustavljanju v 1. prestavi. Tako, da sem se odločil za menjavo vztrajnika+sklopko+potisni, strošek ogromen (1000€).
Zdaj me zanima, če je to zaradi chipanja oz. dodatnega navora, ali je to normalna obraba (kolko km imam ne vem,.ampak po števcu na 110k ne bi smelo bit teh težav). Turbina bo tudi verjetno kmalu škripnila, spet povezavo s chipanjem verjetno?
Evo tudi meni danes začela konkretno drset v 5 in 6 prestavi.Malo sem brskal za cenami.Original sklopka,košara in cilinder 440€(z popustom) isti komplet od Luka 340€ od Sacha 360€
Zdaj pa se je treba odločiti kaj in kako