-porabe olja praktično ni, razen če ga kje petirano ven meče, ponavadi malenkost solzijo na semeringu za vztrajnikom, so pa prav ti dvomasnivztrajniki lahko večji strošek v kolikor je že zmatran, s podvozjem je pa tako: odvisno kaj je bilo že menjanega konkretno na tem avtu, najbolje vidt in se prepričat, zna bit tudi kar zajeten vložek če je potrebno menjati amortizerje pa roke kakšn stabilizator in to vse naenkrat.
če je bil avto kolikor toliko poservisiran v predvidenih intervalih problema z motorjem in turbino ne bi smelo biti, je pa spet odvsino kako in kdo je ta avto vozil, bodi pozoren na cevi iz turbine do Ic-ja do zračenga filtra in naprej gor do sesalnega kolektorja, da ni kaj mastno oz. kje ne pušča, se pa itak sliši in občuti in tudi vidi zadaj med delovanjem in vožnjo.
zdaj je tu še vprašanje kdaj in pri koliko km je bil opravljen velik servis, če je kakšn dvom potem bi bilo še to za postoriti čimprej po nakupu.
glede same ohranjenosti in morebitnih opazk zaradi kakšnega karambola če je bil, pa si je najbolje vse natančno pogledat, probat kako se pelje, če jo kam vleče, kako je z zavorami, potegnit mora tudi ta 8 ventilski 116km motor kar lepo. in še pdc ima ta črna ki jo gledaš, niso napisali
glede kilometrov ------ še veliko jih bo naredila če bo v dobrih rokah
več jih poglej in boš potem primerjal:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5105279&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201049&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201562&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5227537&show=1
se pa tudi 2.4 5valjnika ni za branit