Ja, sej se da, če je vijak prav obrnjen in je zareza v koloteku. Pri moji je bila zareza že prej, ne vem, a jo je kakšen serviser naredil, ali je že original tko. Maš pa roko dol v 3 minutak...
Razen pri 8. točki nisem jemal šalčke ven, ampak samo amortizer spustil dol, odmaknil vzmet in je šel vijak ven. Druge variante ni.
Celotna menjava pa je trajala CEL POPOLDAN Ker me je zjeb*** matica od stabilizatorja. Se ni dala odtegnit drugače, kot da sem jo z majzlom in kladivom dol stolku.
Zdaj pa rabim novo matico. Kdo ve kak navoj je?
Se Lubica bliža 200kkm, roke so spustile dušo....zdej pa je ena težava, ker se v dilemi, ali je poleg rok lahko še kaj zanič v samem nosilcu rok? namreč če roko primem, ima "luft" levo desno kar konkretno..
če nabavim roko jo zamenjam, je to to?
lp
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Jz sem sam odtegno amortizer vse 3 matice gor na vrhu. Amortizer potegno dol kolk je šel, ločiš zglob roke od premnika, pa potegneš roko vn skup z nosilcom aluminjastim.
Najlažje za moje pojme..
Vzmeti brez orodja, pa enkrat delal pa nikoli več. Z orodjem zamenjaš feder v 5 min. Orodje gor, z pištolo sam stisneš v 1 minuti. Odtgneš šalco in je narazen.
Dol sem dobil vse,s sestavo mam pa probleme ,ker na začetku nisem imel orodja za feder, mam problem nazaj dobit use skup.
Šalčko mam gor zategnjeno in novo roko tudi. Spodaj mam losan dolg vijak od spodnje roke na premnik, medtem ko se je vijak stabilizatorja nekako upasal da ga ne morem premakniti.
Vse skupaj je v tako čudni pozi da zgleda kot da je vse polomljeno.
Fotr predlaga da losam un imbus ki drži amortizer , sam je zategnjen, da ne gre narazen.
Maš avto dvignjen na obeh straneh spredaj? Če ne, ti lahko zarad tega špona stabilizator in končnik stabilizatorja... Kje je še problem? Jst ti tud svetujem da odšravfaš tist impus, ki drži amortizer. Jst sm zmeraj, kadar sm menal roke, odšravfal in vzel komplet amortizet dol. Je velik lažje in se ne zajebavaš.