To glede navora se strinjam, sploh ker dizel ta navor doseze v relativno nizkih obratih in vse te komponente veliko bolj trpijo. In pa seveda koliko je kdo cipiral.
Dej preveri pri Sintarju, ce lahko tastaro neses "obnovit", itak ti da novo lamelo, pa nej bo kevlar
Kako pa je potem s takimi obnoveljenimi stvarmi? Verjetno je to bolj začasno krpanje?
Raje za 300EUR kupim komplet novo in dam pri Sintarju še dodatno kevlar in močnejše vzmeti kot pa da riskiram z obnovo. Itak bi moral najprej dol vzet oz. pogledat če sta tudi potisna košara ter vztrajnik ok.
Se splača to dvakrat delat, najprej pregled pa potem še menjava? Na te stvari se bolj tako tako razumem, zato raje vprašam.
Ce bos dajal novo noter pusti original, dodaj kevlar, ce mas tako zeljo. Kosara/potisna plosca je itak zraven.
Kolko mas ustalo znucan bos pa najbolj sam vedu oziroma dej mehaniku za en krog (sej vem avta in zenske se ne posoja) in mu bo hitro jasno, ce ve kaj dela.
meni je že nekaj časa spodrsavala sklopka, avto je sicer letnik 2009 (2.4 jtd),,, krivec je bil semering, s katerega je rahlo teklo olje na kuplungo. Posledično je drsela včasih. Drugače so sklopke na teh avtih OK.
Mene pa zanima, če je to normalno, ko imam naprimer po AC dolgo v eni prestavi je pedal nekoliko trši ob menjavi prestave...potem je pa spet normalno ob naslednjih menjavah...
Koeficient trenja ni glavni krivec. Razlika se pojavi zaradi slabega/znucanega olja za bremze. Nase veze vlago in z casom se izrabi.
Poleti, ker je dovolj toplo se to skoraj ne pozna. Na motorjih(dvo kolesnih) smo menjali to tekocino skoraj vsaki 2 leti, tako hitro se je "navlazila".
Kar se pa tice spodrsavanja med letniki do 07 in 08 naprej, bi pa znal bit krivec vztrajnik. Kolikor sem zasledil so razlicni vztrajniki. In ko ta k.. zacne opletat, zvije potisno plosco, ki posledicno ne more vec zagotoviti optimalnega pritiska.