Zelo zanimivo področje!
Eno je kako avto pospešuje, nekaj čisto drugega pa je prožnost oz. sposobnost avtomobila oz. motorja da je elastičen "čimbolj vsestranski", da že iz nizkih obratov lepo vleče v visokih prestavah!
Jaz sem se nad tem navdušil že kakšne 2 leti nazaj in sicer, ko so v reviji "avto foto market", pa seveda tudi v avtomagazinu objavljali oz. še objavljajo takorečeno prožnost pri vsakem avtu ki ga testirajo!
Doma smo imeli in še imamo tega tdi-ja s katerim sem opravljal te teste takrat!
Prožnost se meri recimo večinoma v 2 najvišjih prestavah "4 in 5", drugi pa "5 in 6", jaz osebno sem imel možnost testirat samo avto s 5 prestavami.
Meri se:
v 4 od 50 do 90
in 5 od 90-130 (po novem sem zasledil da merijo od 80-120), vendar jaz sem navajen na 90-130
Ni neke posebne tehnike, pelješ se v 4 enih 40, daš gas pri 50 stisneš štoparco "mobitel" pri 90 pa ustaviš
Meni je bilo zanimivo da naš "zlati" Kadett 1.5tdi (isuzu mašina) se je neverjetno dobro izkazal takrat saj sem imel
50-90 v 4 v 9.31sec
90-130 v 5 pa 13.20sec
Ob tem smo se čudili da je recimo bil potreben kakšen 150 konjev močen bencinar, da je držal tega 75 konjev močnega tdi-ja
Koliko imam s Q4 kasneje, prvo ste na potezi vi, hmm a je že kdo od vas tudi probal tole zadevo?