... pa še nekaj o ročkah... ročke za 147 in 156 STA različni... za 147 ima tokokroge zaključene z predupori medtem ko za 156 ne. Kaj to pomeni... načeloma z ročko od 147 lahko upravljaš tudi model 156 obratno pa ne, če ne vgradiš teh preduporov... (kolk natančno so vrednosti teh preduporov pa ne vem točno... mislim pa da od nekje 200 - 1k ohmov)
na vas se obračam z naslednjim problemom - cel širni svet ima očitno takšen ECU, kot je na sliki v tem vodiču. Prav tako so na celem širnem spletu samo sheme za ta konektor.
Moja AR156 2.4JTD 10V letnik 1998 pa ima drugačen konektor na ECUju. Oziroma jih ima preveč, kar 5 jih je vse skupaj. Več je vidno na slikah spodaj...
Torej, je kdo že kdaj videl take konektorje in ali kdo ve, če je sploh možno vgraditi tempomat na ta ECU?
Jas bi se zahvalil Johny-niju ki je izdelal tak lep tutorial kako si dograditi tempomat. Meni je pomagalo, ker če že kdo tega nebi naredil, jas nebi upal kar tak it preurejat kontaktov v ECU-ju... Je pa točno tak ko je vse povedano.. Je pa bila razlika v lokaciji ECU-ja (bil je desno od motorja) in pa pinih kateri so bili za uporabit.
takole... zadevo sm prklopu po navodilih... do ročke pride 12V ročko sm tud pomeru bi mogla delat ok... ampak po danem kontaktu se nič ne zgodi... sem večkrat ponovil, vmes sem se tudi že vozil... ampak ne duha ne sluha da bi tempomat deloval... kakšna ideja kako naprej?
takole... zadevo sm prklopu po navodilih... do ročke pride 12V ročko sm tud pomeru bi mogla delat ok... ampak po danem kontaktu se nič ne zgodi... sem večkrat ponovil, vmes sem se tudi že vozil... ampak ne duha ne sluha da bi tempomat deloval... kakšna ideja kako naprej?
zadevo še enkrat prklopu in je bil na enem pinu v konektorju slab kontakt, čeprav sem vse 2x pogledal...
no zadeva zdaj deluje
@Johny hvala za vodič