Vem to. Zato pa sprašujem za 5w30 ko "kaj bi lahko bilo narobe".alfa_samec napisal/-a:Predpisano je Xw40 olje, ne Xw30.
Moderator: Tehnika moderatorji
Nižja viskoznost olja pri ogretem motorju, posledično manj mazanja, na dolgi rok uporabe skoraj gotovo večja obraba vitalnih delov motorja kot običajno. Vprašanje sicer kako velika obraba, ker bi bilo to odvisno od trajanja uporabe takšnega olja in pa načina vožnje (krajše vožnje, priganjanje, hladno/vroče/srednje podnebje, AC konstantna vožnja itd.).Q_4 napisal/-a:Vem to. Zato pa sprašujem za 5w30 ko "kaj bi lahko bilo narobe".alfa_samec napisal/-a:Predpisano je Xw40 olje, ne Xw30.
V Knjigi piše: se ne menja.alfa_samec napisal/-a:Olje v menjalniku se sigurno menja, ti piše točno kdaj v servisnem planu ga je treba preverit in kdaj menjat. 100%. Enako kot servo olje in zavorno olje.
Samo moje špekulacije. Res pa je, da manjši je oljni tlak prej se prekine oljni film in, ko dovoljkrat ribne začne klepat, delat ojnico ovalno, polmesca stolče nardi več lufta, oljni tlak še bolj pade prične trgat material ležaja kjer se ustvari trenje se začne pregrevat žge olje-še manj mazanja, in na koncu zagrabi polmesca in ju obrne.. To zna nardit v roku enega mesca ali 1minutealfa_samec napisal/-a:O ojničnih in ojnicah ter ribatu pa ni nihče pisal nikjer ....
Glej, hvala za vsa navodila. Saj ta katera je možno razbrat, poznam. Pogovarjali smo se zakaj nebi mogel motor, ki itq prebavlja sintetiko,prebavit Long Life 5w30 olja. Pač sem vprašal, kaj bi to olje lahko nardilo slabega motorju.alfa_samec napisal/-a:Edit: kar se tiče pa 3. odstavka pa bi bile vse špekulacije okoli boljšega mazanja in okoli turbine točno to - špekulacije. Tebi je važno, da v motor, ki je zasnovan za Xw40 tankaš temu primerno API/SAE/ACEA olje in to je vse.
sofoiks napisal/-a:Ti še zmeraj nabavljaš v leclercu a ne swifty
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti