A kdo ve, če kupiš obnovljeno polosovino, a je zraven tudi homokinetični zglob? Ali sta to 2 totalno različne stvari? Dobil sem eno telefonsko, k tip obnovi polos za 100 evrov, oz taka naj bi bila cena za obe baje
Sem videl da imam raztrgano manšeto na levi polosi, pri menjalniku. Sam da bi kej ropotalo, kot je takrat pri desni pa noč. Edino kar se dogaja je da tolče ob spustu sklopke in če spustin gas in ga takoj dodam se sliš en pok. Najprej sem mislil da je nosilec motorja, ki je bil res totalno bogi, sem zamenjal pa nič bolje. Tko da zgleda da je od tega
Sem, gledal ja, pa zgledajo vredu. Tudi sklopko sem odzračil in je šla ven taka črna svinjarija ven da kar verjet nisem mogel. Očitno je majstr ko je sklopko menjal na to pozabil. Je pa zelo možna da je kak nosilec tudi poleg polosovine oz. mašete. Koliko pa je sploh nosilcev, jaz sem samo enega našel
Sem, gledal ja, pa zgledajo vredu. Tudi sklopko sem odzračil in je šla ven taka črna svinjarija ven da kar verjet nisem mogel. Očitno je majstr ko je sklopko menjal na to pozabil. Je pa zelo možna da je kak nosilec tudi poleg polosovine oz. mašete. Koliko pa je sploh nosilcev, jaz sem samo enega našel
Sem klical tega tipa ki ima oglas na bolhi. Cena 120 evrov je za eno polosovino. Če je samo mašeta za zamenjat pride 25 e po komadu. Je pa tko da on ne montira.
Eno vprašanje za tiste, ki ste sami obnavljali notranji zglob leve polosi.... ali je tisti obroček pri križu (številka 9) zegerjev, navaden ali kaj tretjega..... avto je pa 147 mjet 150....... Da vem kaj moram kupit da ne zgubljam časa ko bo avto razdrt......
no, bom odgovoril sam sebi, če bo komu v pomoč. Tista 9 je običen seger.
Za menjavo križa + šalce v katero pride križ se porabi dobro urco, rabiš 36, 22 in 19 gedore. Odvijačiš os, roko in volanski končnik od pesta vzameš akso ven, staro manšeto in križ dol, novo gor, šalca se zbije z dvema pajserjema ven, pred tem je fajn spustit olje iz menjalnika ker se ti vsuje ven ko izbiješ šalco ven iz diferenciala.
Nova original šalca 180 eur, original obnovljena nimam pojma nisem vprašal, pri FD obnova ca 50 eur, nov original križ 80 eur, pri FD 90 eur, nova manšeta original 19 eur, pri FD 10 eur.
Skratka tud če delaš sam te obnova notranjega zgloba pride ca 140 eur.
Eno vprašanje ali gre polosovina(križ) pri 147 iz šalčke samo da ga ven potegneš ali ima kako varovalo zo šplento. Pri prejšnem avtu vem da je bila šplenta not katero so mogel odstranit da je šel križ ven. Nevem pa kak ma alfa nareto. Tak da alfa mojstri oz kateri ste to kdaj razdirali prosim za kak konkreten odgovor.
lep pozdrav
katero akso pa maš? na 3 ležaje al na 6 kuglic? če maš na ležaje bi mogla direkt vn past(manšeto odstraniš), če maš pa na kuglce je pa vzmetni obročk notr ki križ drži na aksi...
kosir1234 napisal/-a:katero akso pa maš? na 3 ležaje al na 6 kuglic? če maš na ležaje bi mogla direkt vn past(manšeto odstraniš), če maš pa na kuglce je pa vzmetni obročk notr ki križ drži na aksi...
Na tri ležaje je. MIslim da gre kr tak ven. Vsaj not je šla kr tak. Ven nevem kak je šla, ker da je šla ven je posledica tega da mi je avto z dvigalke pado. Ampak ko sem nazaj delal nisem pomislil da bi z prstom šalčko pošlato da bi videl če je kak rob oz kaka šplenta no. Vem da eni jo majo, eni nimajo, nevem kak ma alfa, upam da nima, ker sem sam skup naredo, manšetno nazaj pa objemko pa je toto. Avto gre ok za enkrat.
kosir1234 napisal/-a:načeloma ne nuca bit nič tam, ker kolo itak ne more akse vn pahnt če je vse pršranfano
Ja naceloma ne more ven past. Ampak npr pri prejsnem avtu kia sephia je bla taka šplenta za varovalo kriz ni sel kr tak ven. Upam da se italjani niso cesa takega zmislili in gre kr tak ven oz not.
kosir1234 napisal/-a:katero akso pa maš? na 3 ležaje al na 6 kuglic? če maš na ležaje bi mogla direkt vn past(manšeto odstraniš), če maš pa na kuglce je pa vzmetni obročk notr ki križ drži na aksi...
Na tri ležaje je. MIslim da gre kr tak ven. Vsaj not je šla kr tak. Ven nevem kak je šla, ker da je šla ven je posledica tega da mi je avto z dvigalke pado. Ampak ko sem nazaj delal nisem pomislil da bi z prstom šalčko pošlato da bi videl če je kak rob oz kaka šplenta no. Vem da eni jo majo, eni nimajo, nevem kak ma alfa, upam da nima, ker sem sam skup naredo, manšetno nazaj pa objemko pa je toto. Avto gre ok za enkrat.
nima dobenih varoval na notranji strani. pa upam da ti ni vse skup nekam na pesek padlo, pa si potem kr nazaj not porino, nic sveze masti dal noter itd... bo hitro hin vse skup. za dolocene stvari je fajn it do mehanika.
kosir1234 napisal/-a:katero akso pa maš? na 3 ležaje al na 6 kuglic? če maš na ležaje bi mogla direkt vn past(manšeto odstraniš), če maš pa na kuglce je pa vzmetni obročk notr ki križ drži na aksi...
Na tri ležaje je. MIslim da gre kr tak ven. Vsaj not je šla kr tak. Ven nevem kak je šla, ker da je šla ven je posledica tega da mi je avto z dvigalke pado. Ampak ko sem nazaj delal nisem pomislil da bi z prstom šalčko pošlato da bi videl če je kak rob oz kaka šplenta no. Vem da eni jo majo, eni nimajo, nevem kak ma alfa, upam da nima, ker sem sam skup naredo, manšetno nazaj pa objemko pa je toto. Avto gre ok za enkrat.
nima dobenih varoval na notranji strani. pa upam da ti ni vse skup nekam na pesek padlo, pa si potem kr nazaj not porino, nic sveze masti dal noter itd... bo hitro hin vse skup. za dolocene stvari je fajn it do mehanika.
Ne nic ni od peska oz kaksne umazanije. Ker sem mel avto na kanalu tako da je vse v zraku ostalo čist. Masti sem dodal novo in lepo skup naredo. Sem ze menjaval mansente na drugem avtu, tak da vem kak grem. Amapak ker sem bil po cel zivcn ko mi je vse skup dol padlo, sem pozabil to malenkost pogledat če je kaksna varovalka ki not. No pol če je alfa nima je tak ok vse.