Daj motor v prostem teku v nevtralno prestavo, spusti sklopko počakaj malo in potem ugasni motor, zraven pazljivo poslušaj. Če med ugašanjem motorja slišiš "rožljanje" je skoraj sigurno vztrajnik zluftan.
Če bi bil potisni ležaj bi ropotalo kadar bi držal sklopko pritisnjeno.
Vztrajnik pa najbolj zarožlja pri ugašanju in pri speljevanju.
sam sem naročil komplet od itajlana. sicer ma napisano, da ne pošilja iz italije, ampak sva se zmenla za 50€ z gls, ki je trenutno na poti. V vojniku so mel "akcijo za vztrajnik za določene številke karoserije (????) 330€, drgač je neki čez 500, sklopka 240€, + ležaj-cilinder.
Evo pr men je bil baje vztrajnik problematicen. Menjal sem pa cel komplet s sklopko, kosaro in lezajem. Baje so ostale stvari se sorazmeroma OK, mam vorasanje, ce je mozno (smiselno) te stvari, ki so mi ostale, prodat? Pa kako naj vem, da so stvari dobre?
TribesMan napisal/-a:Nevem kateri norec bi šel to rabljeno kupovat
se strinjam, pri JTD je vedno problem da je lamela kot nova,potisna pa oslabi. Ne vem pa kdo bi vložil en dan dela za menjavo sklopke pri 159, da bi dal potem noter sklopko z 150.000 km. Če najdeš koga prodaj...mogoče kdo, ki rabi popravit avto samo za prodajo....