GTV / Spider (916): Vse o modelu in Nakup rabljene

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
the_febo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 468
Pridružen: Sr Okt 13, 2004 4:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bled

http://www.cabriocare.nl/pages/frameset.html
samo ne najdem nikjer cene, zna bit kr visoka + nevem če paše direkt če ni treba še nekaj predelat( za ogrevanje šipe?)
cuore sportivo
Slika
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Hard top zna biti odlična zadeva, vendar le ta ni bil nikoli opcija kot original dodatna oprema :roll: Jih pa izdeluje Nizozemsko podjetje (povezava katero je dal the_febo) in zadeva izgleda zelo dobro.

Sicer se pa tudi prodaja ena v SLO ki naj bi imela Hardtop, verjetno jo bom šel pogledati je pa drugače 1.8 TS....Klik.

Je pa dejstvo, da Spider ni ravno primeren za vožnjo po zimskih razmerah, zato bi ga imel tudi kot no.2 avto za vožnjo samo v lepem vremenu.
Lp
Uporabniški avatar
dwji
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 203
Pridružen: Sr Feb 06, 2008 10:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ilbis

kaj pa 145 se bo prodajala???
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

saj pise, da bi spiderco imel za 2. avto;)
Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Mater tle rajcate s to GTV. FL 3 je pa božansko lepa.
Slika
tim4444
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Po Okt 20, 2014 10:07 pm
Član Alfa Kluba: 0

Zivjo sm nov v skupini in se zanimam za nakup alfe romeo gtv
Zanimajo me splosne reci:
Servisni intervali, poraba (1.8,2.0) imajo kasne seriske hibe, probleme ?
Hvala za odgovore
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Vodič: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=13188

Žal slik ni več.

Drugače pa:

Poraba 1.8 in 2.0 je praktično identična - 8-9 litrov. 2.0 motorji so bolj nagnjeni k ribanju na ojničnih ležajih, sploh če jim zmanjka olja ali se ne menja redno. 1.8 pa so izjemno redke. Nasploh je model zelo redek.

Tu so potem težave vseh TS motorjev - nemiren prosti tek, jermeni, termostat, LMM, poraba olja, puščanje pri stiku menjalnika in čepa za olje.

Servisni interval bi jaz svetoval, da na 10.000 km ali enkrat letno, kar je pač prej. Neko dobro olje, filtri in čep = cca. 50€ v samorežiji. Poceni.

Če avto nima znane servisne zgodovine in je 2.0, ga niti slučajno ne kupi.

Za GTV specifično je podvozje, ki je nagnjeno k prekomerni obrabi. Prednje roke so poddimenzionirane - so od 145, in hitro popustijo puše. Zadnje roke so pa zgodba zase, imaš 6 komadov rok, po 3 na vsaki strani, ki so preko puš povezane na aluminijast okvir in te puše se hitro obrabijo, če ni vgrajen kakšen Powerflex. Zadeva se takoj sliši in opazi, ker ne dela več pasivno zavijanje zadnjega dela avta in avto rožlja preko neravnin ali ležečih policajev ter v hitrih zavojih. To je izjemno drago, če misliš kupit original dele - cca 1200€ + delo.

Tu so potem še težave z odklepanjem vozila pozimi. Večina jih nima prav nastavljenih šip in se sliši šumenje pri vožnji, ker so vrata brez okvirjev. Polomljene vzmeti kljuke znotraj - ko kljuke visijo. Potem zelo neprijetna velikost gum - 205/50R16, ki je zelo draga ali pa 17-ke pri novejših modelih od 2001 dalje.

Notri ni lepo za videt vso plastiko v soft-lak zaključku, ki se lušči - to pri modelih 1995-1998. Strop se rad povesi. Zvočniki so zanič, če so serijski.

Zaribana el. avtomatska antena, če je še prva.

Luči svetijo zelo slabo. Vidljivost na splošno je bolj omejena in slaba, če bi preko 180 cm. Pri semaforjih ne vidiš nič zaradi nizkega stropa. Parkiranje je izziv, ker ima avto grozno velik obračalni krog.

Ogledala so grozno draga, zato jih je potrebno nujno zavarovati zraven - pri nas so 450€ po komadu + barvanje in nameščanje.

Ogrevanje zadnjega stekla ima napako, ko se stali rele in se ogrevanje ne vklopi/izklopi.

Večinoma po teh letih popustijo tudi amortizerji za havbo spredaj in zadaj in komot se zgodi, da ti pade na glavo.

Rja pri zadnjih kolotekih ali po podu, če avto ni bil nikoli več zaščiten po prvem nakupu.

Zadnje vzmeti se hitro sesedejo in avto visi nazaj ali pa je raven, mora pa biti nagnjen naprej.

ABS je paranoičen in se vklopi v tisočinki sekunde, potem pa se mu zmeša. To je serijsko tako. Pozimi zelo rada gori lučka za ABS, če se kolo preveč časa vrti v prazno. Ugasneš avto in prižgeš in je ok.

Voznikov sedež je skoraj vedno zriban pri ledvenem predelu zaradi neumnega načina vstopanja in izstopanja iz avta. Sploh usnjeni so precej zguljeni tu, pa tudi pena je uničena.

Pa zagotovo se še kaj najde :lol:
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Haha, tole se mi bere kot kakšna komedija :D

"Ampak je pa GTV." manjka še na koncu :D
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Ful koristna tale tematika :) sam sem pred kratkim kupil lep in vzdrževan primerek GTV 2.0 ts - in me zanima več okoli tega POWERFLEXA za zadnje vzmetenje - kaj to natančno je? Kje se kupi? Gre to skupaj z Eibach kitom, ki ga nameravam spomladi vgraditi? Hvala za info... Imam še eno vprašanje glede motorja, vendar bom poiskal primerno temo na forumu...:)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Powerflex puše so nadomestne puše v rokah vzmetenja, ki nadomestijo porazne serijske puše na GTV-ju, so iz trdega poliuretana in bi naj držale večno. Upoštevati pa je potrebno, da bo avto bolj trd in čutil boš skoraj vsako neravnino na cesti. Močno se pa popravi pasivno zavijanje zadnjih koles, ki se pri obrabljenih standard pušah sploh ne čuti.

Dobiš jih lahko preko alfisti.net shop, ali pri nas v Sloveniji pri določenih prodajalcih - poišči jih preko googla. Lahko naročiš tudi kar direkt preko Powerflex.co.uk, samo so cene precej navite.

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1416.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Komplet za zadnje vzmetenje je 260€ + poštnina + vgradnja. Vgradijo se tako, da se stare puše najprej izstisnejo s prešo in nove PU puše sprešajo na njihovo mesto. Dela je kar precej, tako časovno kot finančno. Zada je 6 rok, po 3 roke na vsaki strani in vsaka roka ima 2-3 puše. Vse skupaj pa je pritrjeno na aluminijast most.

Če želiš menjati še vzmeti, potem obvezno tudi menjati amortizerje! Drugače nisi naredil nič. Zadnji + sprednji amortizerji so cca. 400€ (recimo Monroe Reflex ali Kayaba), Koniji so občutno dražji, vzmeti Pro-Kit so pa 150€. Imaš pa Novitecov komplet za cca. 600€ komplet. Vse je potrebno še homologirati.

Če te kaj bolj podrobno zanima pa komot vprašaj, imam še tudi kakšno sliko moje bivše GTV, ko smo jo predelovali.
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Alfa Samec hvala za koristne informacije - sem poskušal pisati ZS, pa me neki comp zafrkava, zato kar tukaj nadaljujem tole debato ;-) :

Sem se izobrazil okoli powerflexa, malce pobrskal po tujih forumih, in vsekakor ni vprašanje o trajnosti teh nadomestnih puš - je pa videti precej mešanih občutkov glede zadovoljstva uporabnikov - nekateri se predvsem pritožujejo, da jim sedaj podvozje precej škripa... Prav tako sem uspel izluščiti sledeče - da je najbolj kritično zadaj ravno pri mojem tipu, torej 2.0 TS , kjer so stock puše zelo slabe, in je priporočljiva menjava... Moje vprašanje - glede na to, da imam zelooooo dolgoročne plane z mojo Bello, se mi splača powerflexat cel avto? Moj mehanik - Alfa specialist stare šole - je precej skeptičen...;) Ali so morda samo neke najbolj kritične točke, ki bi jih bilo potrebno, spet druga pa niti ne - če gledamo powerflexov diagram:

http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 901/1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Druga reč - omenjal sem Eibach kit, ki bi avto znižal za cca 2cm:

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1352.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kaj pomeni odgovor, da s tem nisem nič naredil, če ob tem ne zamenjam še amortizerjev - nimam namreč namena, da bi avto imel dirkaško naravnano podvozje, bolj zaradi videza, pa baje eibach ne poslabša voznih lastnosti, ker je dovolj progresivna vzmet... U bistvu me samo zanima, če bi s tem handling poslabšal oziroma s tem škodoval ostalim delom podvozja? Vem - butaste stvari sprašujem, ampak nikol še nisem avta dol spuščal ;-)

Tretja zadeva - športni izpuh, razmišljam o nabavi RAGAZZON srednji del ter zadnji lonec:

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1556.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Srednji del je sicer brez TUV, ampak mislim da bi ob pomoči mojega mehanika uspel spravit čez tehničnega - ali pač bolje da vzamem tudi sredinski del *po reglcih*?:) Rad bi dober zvok, če ima kdo boljši predlog.... :)

In še zadnji mod ki bi ga naredil, in mi je v bistvu najbolj sporen oziroma neznanka: chiptuning...
Po raziskavi trga sta nekak najbolj renomirana med alfisti SQUADRA in AUTODELTA.. oba tam nekje 10-15km več in predvsem več navora pri nižjih obratih. Sedaj pa me zanima samo, če je takšno početje varno za motor, kot je 2.0TS s 160.000 prevoženih kilometrov.. Seveda upoštevajoč, da je motor v lepem stanju, redno vzdrževan, in tudi sam nameravam prej pretirano skrbeti zanj kot pa malomarno... Torej če izvedem chiptuning kvalitetno, in je vse tako kot mora biti - lahko s tem škodujem motorju? Mu skrajša življenjsko dobo? So kateri drugi deli s tem bolj izpostavljeni morebitni odpovedi?

Za zaključek pa samo še tole - stock bremze nameravam zamenjati z brembo GT sport:

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3679.html" onclick="window.open(this.href);return false;

+ pripadajoče brembo GT sport ploščice - oboje spredaj in zadaj. Je takšna vgradnja smoterna oziroma so te zavore res toliko boljše? Priznam da me tudi videz precej mika;) Vprašanje - kaj so ATE calipers? To je namreč pogoj za vgradnjo brembovih zavornih ploščic...

Ja tale projekt me bo kar precej dinarčkov stal, ampak želja, da imam najlepšo GTV v SLO je pač premočna;) Zato še enkrat hvala za vso strokovno pomoč pri tem početju;)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ne gre ti poslati ne ZS-ja, niti e-maila.
Moje vprašanje - glede na to, da imam zelooooo dolgoročne plane z mojo Bello, se mi splača powerflexat cel avto?
Celega ne, spredaj je čisto brezveze - nove roke so smešno poceni, enako vsi pripadajoči deli za vpetje. Tebi bodo najbolj važne puše številka 3, 4, 5, 6, in 7 na diagramu - tukaj se na žalost dobi samo original, ki je komplet okoli 1200€ plus montaža. Številka 8 je navadno v še najboljšem stanju, ker so najmanj obremenjene.

Vprašaj Autolusso po rokah, navadno imajo obnovljene na zalogi, pošljejo tudi bp v Slovenijo, cena je okoli 500€ za komplet 4 rok zadaj (diagram 3,4,5,6,7).

Kakorkoli gledaš zadeva ni poceni. Drugače dobiš samo puše preko Alfisti.net za okoli 260€, ampak zraven moraš prišteti potem še montažo, ki je kar nekaj dela.
Kaj pomeni odgovor, da s tem nisem nič naredil, če ob tem ne zamenjam še amortizerjev - nimam namreč namena, da bi avto imel dirkaško naravnano podvozje, bolj zaradi videza, pa baje eibach ne poslabša voznih lastnosti, ker je dovolj progresivna vzmet... U bistvu me samo zanima, če bi s tem handling poslabšal oziroma s tem škodoval ostalim delom podvozja?
To pomeni, da si menjal moker pulover, mokre majice pa ne :lol:

Če menjaš, menjaj oboje, ker navadni amortizerji na GTV niso ok z znižanimi vzmetmi, ker takoj spustijo - sploh sprednji. Trše in krajše vzmeti pa pomenijo, da tudi če so amortizerji v dobrem stanju, bodo zaradi večje obremenitve hitreje spustili. Itak pa so na TS GTV amortizerji zanič že iz tovarne, ker avto ima 1,5 tone, sprednji del pa od modela 145.

Avto mora biti zadaj dvignjen in spredaj nižje. Če je raven, so amortizerji in vzmeti že adijo-mijo. Takole mora stat na ravni podlagi:
Slika

Za izpuh kontaktiraj uporabnika Seby7 - mogoče še ima skoraj novega Ragazzona za prodati. Za boljši zvok moraš vreči dol največji lonec (predzanji) in zadnja dva menjati z nečim bolj odprtim.

Chiptuning - na TS nimaš kaj tunat, ker je atmosferski motor, tistih 10-15 konjev itn. je samo nakladanje. Tudi z "športnim" zračnim filtrom ne boš dobil nič konjev, kvečjemu kakšnega izgubil, pa še senzor za pretok zraka ti bo hitreje končal na smetišču. Če želiš močnejši GTV, potem 2.0 turbo ali 3.0/3.2. Iz TS ne moreš spravit nič več kot je. Max so bili 155KM in to je to. Imaš še 2.0 JTS, ampak tisto je kot bi iskal Naomi Campbell sredi puščave ponoči ;)
Za zaključek pa samo še tole - stock bremze nameravam zamenjati z brembo GT sport:
Jaz sem dal na svojega MTEC navrtane, cena je bila super ugodna (150€ + poštnina), zavore so prijele super, pa sem imel navadne TRW ploščice. Edina slabost teh navrtanih/prevrtanih zavornih diskov je, da so močno glasni, ko so hladni. Kar bobnijo nenormalno in je hudo moteče, če imaš zelo narahle živce ali ušesa. Ko so ogreti je pa ok.

Takšni so bili diski spredaj in zadaj:
Slika
kaj so ATE calipers? To je namreč pogoj za vgradnjo brembovih zavornih ploščic...
Na GTV si imel 3 različne proizvajalce zavornih klešč: TS-ji so imeli Lucas/TRW in pa ATE klešče, TB in 3.0/3.2 pa Brembo zavorne klešče dveh različnih velikosti. TS je imel najmanjše/najslabše zavore. Caliper so zavorne klešče po ang. Na njih pa lepo piše ob strani ali so Lucas/TRW ali pa ATE, Bremba sigurno nimaš :)
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Ok torej chipanje odpade:)
Powerflex pa samo na zadnjo premo - po pozicijah ki si jih navedel:)
Bremze moram preveriti ce so klesce prave, to ne bo tezava, kar se pa amortizerjev in feder tice moram pa premisliti - koni je top s****, ampak malo predrag , je pa edini k je nastavljiv - ker jst bi spustil resss minimalno - 2 cm max, kar je vec mi je prevec... Konec koncev avto vozim vsak dan 80km in po teh nasih makedamskih regionalkah ni ravno fino formulo vozit:))
Izpusni lonec pa tako kot si rekel - predzadnji lonec in pa zadnji - to dvoje bi moral zadostit:)
Spomladi bom vse to zrihtal, ko gre avto tudi na obvezno barvanje pokrova motorja in odbijaca, pa se original spoiler sem ravnokar uspel rabljen kupit:)
Edina stvar ki se ne vem kaj bi - variator..
Malce offtopic - mislim da bom moral zamenjati luftmeser - v zadnjih dneh mi avto parkrat ni hotel vzgati - sele ko sem dodal gas je avto vzgal - brez gasa pa ga kar zadusilo... Mogoce lahko kaj drugega narobe?
Sicer pa se enkrat hvala za izdatne informacije, v prilogi pa slika moje, kjer vidno da so amortizerji zaenkrat se ok:)))
Edit:slika prevelika in je noce poslat..:/
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Edit na temo Vzmetenja - ce bi vgradil Koni Sport ter eibach, so v bistvu vzmeti tiste, ki definirajo za koliko je avto spuscen - amortizer nima s tem veze? Nastavljivost amortizerjev nima veze z visino ampak trdoto ... Najbrz potrm brez powerflexa tole res ne pride v postev, ker tako trde vzmeti in amortizerji najbrz zelo slabo vplivajo na original roke :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če hočeš imeti udoben avto, potem nižanje, tršanje in še kaj ni ravno prava izbira :) Moj je bil na Eibach -20 Prokit, Kayaba in Monroe amortizerjih + PF puše na 17col zelo trd (spredaj sem imel še strut-bar), praktično si čutil čisto vsako grbino in neravnino na cesti, celo vsak kamenček.

Takrat so ravno naredili novo hitro cesto od MS do MB, vsi so govorili kako top šit je, meni je pa šla grozno na živce, ker je bila luknjasta za popizdit :lol: Na kratke ture je bilo super, ker je bil res gokart občutek, za dolge poti pa zelo naporno. Sploh, ker sediš zelo nizko.

Variator - menjaš. Če je glasen, je glasen. Ne bo nič narobe, če tako pustiš. Za menjavo je potrebno vzet vse jermene dol, pa pokrov tudi, tako da najboljše, da se to opravi skupaj z naslednjih velikim servisom.
Malce offtopic - mislim da bom moral zamenjati luftmeser - v zadnjih dneh mi avto parkrat ni hotel vzgati - sele ko sem dodal gas je avto vzgal - brez gasa pa ga kar zadusilo... Mogoce lahko kaj drugega narobe?
Mogoče senzor za temp. zraka/vode, ki je na termostatu.

Za zavore poglej na zadnji premi, tam ti ob strani klešč piše ali Lucas ali ATE.

Vzmeti določajo višino, ja. Toda če avto spustiš, moraš dati gor trše amortizerje, ki imajo krajši hod kot originali.
Odgovori
  • Informacija