Turbo luknja - AR 156, 2.4 JTDm 20V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
AlfaRomeoUser
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Sep 21, 2014 4:41 pm

Živjo!

Pred kratkim sem kupil AR 156 2.4 20v m-jet 176 hp letnik 2004...Avto vleče odlično, čeprav pri nižjih obratih včasih rabi kakšno sekundo da začne fejst "vlečt"..ali ima ta model kakšno turbo luknjo ali bi avto moral nonstop vlečt enako?
Aja, naj še omenim da moram na avtu zamenjat desno polosovino, tako da pri močnejšem speljevanju trese, zato tudi gas ne pritiskam kot bi ga sicer.

Lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah čisto instantno noben turbo motor ne vleče, ker mora najprej boost naredit da gre potem kot treba.
Ampak če je odzivnost na občutek preslaba je možno, da se EGR ne zapira dobro in je posledično turbo luknja večja...
Lahko da pa imaš težave z VNT mehanizmom, ali vakumskim delom za kontrolo VNTja (ventil, vakum cevke...).

To se da podiagnosticirat med vožnjo z računalnikom...
AlfaRomeoUser
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Sep 21, 2014 4:41 pm

Prejšnji teden je avto bil pri mehaniku in sem mu naročil naj ga temeljito pregleda. Pravi da je vse v redu z njim, edino desno polosovino je treba zamenjat, in pa tisto cev za zrak ki gre v turbino ker naj bi bila počena. Zaenkrat jo je samo zalimal z lepilnim trakom, ob priložnosti pa jo bom tudi zamenjal. Je mogoče da je ta cev vzrok?
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Nevem kako je pri 156 2.4 ampak na moji 147 1.9 sem imel poceno to cev ki gre iz filtra na turbino. Posledice avto mi je pil kak liter vec, in avto ni imel optimalne mesanice kar se je odrazalo naftni madezi na zadnjem odbijaci. Amapk 147 ima med filtrom in turbino vmes se llm semzor in je vleklo zrak pred llm. In so zato nastale te posledice. Kak ma pa 156 pa ti bo kdo drug znal povedat.
iamkillingtime
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Avg 26, 2016 10:05 pm
Vozilo: Giulietta
Kraj: kamnik

zivjo, na 2.4jtd 176 sem zmontiral downpipe, je mozno da se zarad tega turbo zavrti kasneje? vcasih se je pri cca 2000 zdaj pa pri ene 2800



Edit: Premaknjeno v sorodno temo ....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne to ni možno, kvečjemu bi se lahko turbo zavrtel malenkost hitreje zaradi manjšega povratnega pritiska v izpušnem sistemu, razlog za kasnejši spool mora biti nekje drugje...
Mogoče si kaj poškodoval pri montaži, kakšno vakumsko cevo, ali kaj takega.
iamkillingtime
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Avg 26, 2016 10:05 pm
Vozilo: Giulietta
Kraj: kamnik

čistil sem vnt, zamenjal solenoid in eno vakuum cevko, potem se je turbo normalno vrtel (z ze zmontiranim downpipom) ampak lucka za motor je se zmer svetla. zdej je pa ugasnla samo turbo kasnej zavrti
Odgovori
  • Informacija