Ja zakaj je potrebn bmwju, porhu,mecki,lexusu in cisto vsem razen skoraj buticnim izdelovalcem, ferrari, rr, bently, aston...
Folk zeli visje bolj nabildane avte nevem kaj je narobe s tem, ce ne gres s trendom si tam kjer si - v qrcu, kar so taljani ze veckat znal pokazat...
Dans je treba met eno kvalitetno paleto avtomobilov ce hoces kej pocet na trgu. Kje je kak shooting break, 4 vratni kupe, 2+2 kupe, sportna limuzina, suv, hot hatch... sej nimajo cisto nic
Sej to je zdej narobe s svetom, ker more čist vsak izdelovalec avtomobilov bit fast food. Komu k**** dejansko je res potreben, shooting brake, SUV in vse te butaste "inovacije".
Zagotovo bi bolj rabili preoblečeno MX-5 kot SUVa v tem času. Ker to bi se že prodajalo, množično, tudi tehnologija je bila na voljo v hiši, platforma in razvoj pa skupen z Mazdo. In avto bi bil uspešen prodajni model, samo dobro reklamo bi morali kupiti - recimo Dustina, ki se po 30. letih spet pripelje v kabriu in reče "Nič se ni spremenilo". In avti bi leteli s salona, sploh v ZDA.
Glejte samo kako je folk razgrabil 4C. Ker je bila solidna Alfa, ne najboljša, ne absolutno najhitrejša, ne najbolj tehnološko napredna in ne vem kaj še vse ne, ampak ker je bila solidna in nova. Enako je bilo dve leti z Giulietto - soliden avto, ki se je odlično prodajal. Potem pa so zaspali ... kot vedno. MiTo je bil polom, delno zaradi ciljne demografije (90% kupcev je bilo mladih žensk, ki pa niso želele/mogle dati skoraj 20.000€ za ekvivalent Twingu, ki je pol tega ali 5000€ več kot za Fiata 500, ki je bil prodajni hit), večinoma pa zaradi nične reklame in postavljene začetne cene (veliko ljudi je tudi grajalo to, da ni 5 vr. modela).
Sem rekel že sigurno 100x: komot bi prodajali še vedno 147, zdaj komot z LED tehniko, malo spremenjeno notranjostjo in zunanjostjo, ker osnova je bila zelo solidna, kupci so bili navajeni na model. Enako 159, ki so jo nadgradili z odličnim Tbi motorjem, potem pa ukinili (kakšen idiot moraš biti za takšno potezo ...), enako Brero/Spider in bi zdaj v paleti imeli široko ponudbo za vse vrste kupcev: MiTo, 147 FL3, Giulietto, 159, Brero/Spider, 4C. Tudi 8C bi se dalo malo spremenit in osvežit pa spet dat v ponudbo. Pa tudi če z vsakim prodanim modelom napraviš 10.000€ izgube(LFA je še veliko bolj zgubaška (hkrati pa tudi veliko boljši super-avto), ampak je pomembna za imidž znamke).
Ampak ne, oni stalno isto - takoj ko pade prodaja (jasno, ker se folk po 4 letih istega šmorna naveliča tega, konkurnca pa na dve leti pljuva ven stalno "nove" različice), stisnejo rep med noge in ukinejo model, kupci pa naj čakajo potem še 5 let na nov model, ki mogoče pride, mogoče ne. In ko pride, je seveda spet nekaj popolnoma tretjega, namesto, da bi kupcu dali možnost posodobitve svojega modela. Golf je star že skoraj 40 let, Polo počasi tudi, Clio isto, Serija 3 isto, A3 bo počasi tudi imel toliko pod kapo, le pametna Alfa stalno ukinja in uvaja nova imena in modele. Po preko 100 letih še kar niso ugotovili, da je potrebno imet stalno ponudbo in butično/ekskluzivno ponudbo. Stalna dela dobičke, butična dela znamko in renome.
Sej v tem je problem "nove" razlicice. Mase so naivne in to je marketing katerega nemci obvladajo. Problem, je da ljudje, ki hocejo kaj drugega imajo vedno manj take izbire. Pol pa ljudje iz raznih Alf, lotusov zelijo narediti VAG...
alfa_samec napisal/-a: MiTo je bil polom, delno zaradi ciljne demografije (90% kupcev je bilo mladih žensk, ki pa niso želele/mogle dati skoraj 20.000€ za ekvivalent Twingu, ki je pol tega ali 5000€ več kot za Fiata 500, ki je bil prodajni hit), večinoma pa zaradi nične reklame in postavljene začetne cene (veliko ljudi je tudi grajalo to, da ni 5 vr. modela).
Tudi jaz sem ga grajal, da nima 5vr. modela. In tudi to je razlog, da ga ni pri hiši.
A si prepričan, da je ekvivalent Twingu? Po moje je bol Cliotu.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
A si prepričan, da je ekvivalent Twingu? Po moje je bol Cliotu.
Vse je nekje tam-tam. Imata pa Clio in MiTo iste mere, sem zdaj šel gledat, tako da je tudi to smiselno, ja. Ne vem pa zakaj so ga potem postavljali v supermini razred, Clio pač ni supermini razred