Veliki/Glavni servis... Kaj vse je potrebno menjati?

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
cukec.1@gmail.com
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Feb 11, 2015 8:14 am

ok tnx
sergio87
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Če Jun 26, 2008 3:03 pm
Vozilo: 156 2.4 mjet

Mene pa zanima na koliko km se naredi veliki servis? hvala za odgovor
in JTD we trust
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Torej v kratkem bom dal delat veliki servis. In ker je ponudbe in proizvjalcev veliko me zanima na katere nadomestne dele prisegate in na katere ne. Seveda bom najprej sel povprasat na original kaksno ceno bojo dali za komplet kit. Ampak če bodo preveč zlatarski bom dal not kaj drugega. Gledam skf, bosch, continental, dayaco , mapco,snr,febi... Kaj predlagate vi ? Gre za 147 jtd 16v mjet.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Mlad si se in kompliciras.
Daj najcenejse notri.
Jermen se odtrga ne zaradi slabe znamke temvec stsrosti ali pa vodne pumpe, ki zariba, kar je pa spet starost in kilometri faktor.
Poleg tega veliko kurblanja in kratkih kilometrov material precej bolj se dodatno unicuje kot leta.
Drugo dejstvo pa je, da ne verjamem, da bos avto se imel naslednjih 120.000 km sli 5 let, da bi se enkrat delal veliki servis.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Avto mislim imeti vsaj 3leta. Imam slabe iskusnje, na prejšnem avtu ko sem jih dal menjat, so se pol zlo slisali jermeni.
In pa včasih original tut ni kaj dražji kot aftermarket, sploh set za mali redni servis filtri so enaka cena in dam vedno original not.

No grem ta teden malo poizvedeti na okoli pa da vidimo cene. Drgače sem zasledil na ebayu ima en set za 180e original. Mogoče tam naročim.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Če pri materialu za recimo 200eur (za solidno, ne najdražje) na račun najcenejše variante profitiraš 50eur (pa tak servis delaš na par let), kaj točno si naredil?
Dobil kak flennor zobati jermen, ki je že iz aviona videt tretjino tanjši kot karkoli bolj normalnega, pa pumpo kjer impeler komaj čaka da odpade....
Resda ni treba iskat najdražjo varianto, ampak pri najcenejši pa tudi ni vredno potem skoz študirat kdaj bo šlo kaj narobe.

Me pa kar matra firbec, kakšne boš kaj našel razlike v ceni in pri imenih :wink:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Evo predračun na avtotrigav je 220e , ampak to je vse komplet kak se menja. Ker ti kit kompleti na netu vsebujejo samo kit zobatega jermena pa so okol 100-150e. Ne vsebujejo pa mikro jermena in kak spada zraven. Pa si pol tak tam tam.
Zakelinho
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: To Sep 02, 2014 9:35 pm
Kraj: Ljubljana

Uf lepa! To se mi zdi poceni. To je računano komplet zobatega jermena (najbrž brez vodne črpalke?) z delom?
Drugače pa komplet zobatega jermena lahko dobiš za 70€, z vodno črpalko pa za 115-130€. Jaz sem računal pri "domačem" mehaniku 300€+ za 1.6TS
INA je uredu firma za to?
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Ne to so deli vse kaj se menja. Delo je posebej , za delo nisem vprašal ker to bom dal drugam delat.
Se pravi oba jermena, vodna pumpa, in vse kaj spada polek-spanarji.... sedem kosov vse skup.

Ja INA sem gledal je zlo poceni , sam neke naj ceneše variante tur nebi dal not, se veliko vozim pa par let mislim imet avto. Tak da bom dal not kaj bolj znanega. Za delo mam eno ponudbo 120e. Moram se vprasat kolk racunajo za delo na avto triglav. To je delo sam jermenov. Olje in filtre si sam menjujem.
Lucky_Boy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Sep 21, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

xalfist napisal/-a:Ne to so deli vse kaj se menja. Delo je posebej , za delo nisem vprašal ker to bom dal drugam delat.
Se pravi oba jermena, vodna pumpa, in vse kaj spada polek-spanarji.... sedem kosov vse skup.

Ja INA sem gledal je zlo poceni , sam neke naj ceneše variante tur nebi dal not, se veliko vozim pa par let mislim imet avto. Tak da bom dal not kaj bolj znanega. Za delo mam eno ponudbo 120e. Moram se vprasat kolk racunajo za delo na avto triglav. To je delo sam jermenov. Olje in filtre si sam menjujem.
pri velikem servisu bi se naj se menjal napenjalec mikro jermena. za 156 original za jtd cena 15o€ original, nahbau pa 2o€ ceneje z popustom.
Fiat bravo 2.0 20V Turbo
Alfa 156 2,4 JTDm
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Zanimivo. Meni so dali ceno en napenjalec je zobatega 40 drugi mikro jermena 30.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Pa ne za tega...
http://www.rezervniavtodeli24.si/2386254-ina" onclick="window.open(this.href);return false;

nevem zakaj bi menjav vsak glavni servis, menjas po potrebi
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ravno napenjalce in vodilne ležaje, tj. rolce, je potrebno menjavati!
Ker jermen trpi samo od teh stvari, če se težko vrtijo. Prenašanje vrtilnega momenta mu ni ravno napor!
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Ampak zamenjaš samo rolco na tem napenjalcu.
Če se ti zlufta puša na vpetju napenjalca na motor pa začne svinsko škripat, tako da si "opozorjen", da je nekaj narobe
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Se tudi vzmet in hidravlični del napenjalca utrudi...
Vsako poceni popravljanje je na koncu najdražje! Saj je bilo že ogromno "poceni popravljenih primerov" tu gor!
Odgovori
  • Informacija