Nakup rabljene: Alfa Romeo 147

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
brusast
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Sep 23, 2013 9:21 pm

Pozdravljeni!

zanimam se za nakup 147 okoli rahlo novejše okoli 2006 letnika....
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... rogression" onclick="window.open(this.href);return false;

zanima me vaše splošno mnenje o tem avtu/motorju in znanih težavah in ali kdo pozna alfo z oglasa?
Hvala in LP :D
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

[quote="alfa_samec"][quote="zunno"]meni je Sušnik zamenjal cel variator pri 120.000 km. zdaj se bližam 130.000 pa še ni problemov. upam da bo zdržal dokler bom avto imel.[/quote]

jaz sem samo napisal, kaj je lahko ena izmed rešitev, če nočeš dat za zadevo preko 200€[/quote]

Za menjavo variatorja sem jst dal cca 2,leti nazaj z delom in novim variatorjem 180€ z racunom. Ce bi blo brez bi bil se kak € dol ;) 105 konjska masina je meni zelo podhranjena ker imamo pri hisi 105 konjsko ki vozi punca,120 konjev je obcutno bol kar se same voznje tice.tudi ko klimo prizges 120 konjev se nekak nekam gre 105 konjev pa pac mal dl rabi. Za podvozje so ti tud ze povedal bodinpozoren da nic ne poka itd... In pa seveda to kar ze skoz trobino da ima avto dokumentacijo,kodne kartice in po moznosti use kljuce ;) pa seveda nekoga sabo ki ima racunalnil da ti lahko priklopi in preveri kilometre in ostale sklope.

Lp
poglej_kdo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 0
Pridružen: To Jul 28, 2015 11:55 am

Kupujem Alfo 147 1.6 benz ali pa 1.9 dizel.
Ne želim si črne barve in notranjost bi želel svetlejšo.
Poleg opreme mora biti še tempomat.
Kupujem redno servisirano.
Budget med 2500 in 4000 €.
LP Rok
marceliii
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Če Okt 15, 2015 3:30 pm

pozdravljeni

Ker pod drugo kategorijo nisem mogel objaviti teme ,pisem tukaj
Zanima me nakup Alfe 147 ali GT, letnik od 2006 do max 2010 (po €). Slisal sem da je najboljsa masina pri alfah MULTI JET, ker pa ocitno imajo te masine samo dizli me zato zanima ali je res taka razlika o kakovosti in kvarljivosti med bencinarjem in dizlom? Oziroma kaj je pa vaših izkušnjah bolje. Ker popvprečno naredim letno 15-20.000km tako da, po tej logiki bi bil bencinar logična izbira ampak če so kvarljivi imam raje dizla.
Prosil bi vas za vase mnenje, hvala.
[-o<
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

V 147ki z 1.6 bencinarjem nimaš kaj zgrešit. Načeloma so to precej trpežne mašine.Pri 120ks 1.6 bencinarju rad crkne variator ter kakšna lambda sonda to je pa tudi vse. Pri GTjki kar se bencina tiče pa je izbire precej manj(kar se tiče rabljenih trenutno na trgu). Obstajajo z 1.8 TS, 2.0 JTS ter 3.2 V6 . Prva ( 1.8 ) je kar se problemov tiče praktično identična 1.6 med tem, ko je 2.0 JTS nekoliko bolj problematičen motor in v kolikor nisi poznavalec imaš lahko na koncu kar velike stroške, da boš motor spravil v tako stanje kakor more biti. 3.2 Pa domnevam, da te ne zanima :mrgreen: .
Kar se dizlov tiče...načeloma so vsi zelo trpežni, se pa pri tej starosti ter kilometrih začnejo pojavljati razni problemi kot so vztrajnik, vakum cevke ter vse kar je povezano s tem, sesalni kolektor, EGR ventil.Seveda je lahko prejšnji lastnik to že vse zrihtal . Skratka, če je avto primerno vzdrževan ne zgrešiš z nobenim (1.6/1.8 bencin ali 1.9 Mjet).

Je pa tudi že precej napisano na forumu kar se tega tiče.
jernej93
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Avg 18, 2016 12:31 pm

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup Alfe Romeo 1.6 (105km - l.2001) ... kaksne so vase izkusnje?

Hvala za vso pomoc!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Še enkrat, preveri temo in če bo kaj nejasnega, postavi konkretno vprašanje. Na vse je bilo že stokrat odgovorjeno, samo prebrati je treba.
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Zanimiv link o nakupu in vzdrževanju 1.6TS in 1.9JTD
http://proauto.ba/odrzavanje-polovne-al ... 2000-2010/" onclick="window.open(this.href);return false;
zuz3k
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: Pe Nov 04, 2016 12:04 am

Kako je z rjo pri alfi? Tam piše "147 pa na srečo nima nobenih težav z rjavenjem, saj je celotna karoserija galvanizirana." ampak sm zasledu že ene 2 alfe letnik okoli 2003 imajo pragove pa pri prednjem blatniku že rjo?

kako je to možno, al so leta naredila svoje, al je vožena malo več po snegu al avto letnik 2003 začne že rjavet?


lp
Modras
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Po Maj 27, 2013 11:03 am

Glej, cink se z leti olušči in ne nudi več zaščite, pa vozilo začne rjaveti v kolikor je bilo karambolirano ter s tem nestrokovno popravljeno
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Pa ni samo to...treba vedt da recimo prvi primerki so stari skoraj 20let. Potem pa kombinacija snega, soli pozimi, nalaganja umazanije po spojih. In po 20letih vsega tega pač avti rjavijo, nobena zaščita ni vsemogočna.

Ponavadi se vse začne na spojih, kjer pride recimo sol med oba kosa pleha in potem se od tam širi na ven.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Vsi avti so galvanizirani že 25 let ...
Rjavi tam kjer cinka ni več in cinka ni več kjer je barva prebita ali odbrušena stran.

147 ima defektne koloteke spredaj in zadaj in se nabira sol in pesek za njimi. Če ne čistiš redno s kerharjem bo vse prerjavelo.
Rja na bokih pa je samo od butanja v vrata ali obdrgnjenja ob kakšen količek ipd.

Rjavi spredaj in zadaj na pragih predvsem. To se da zrihtati in tudi zamenjati s novim pragom.
Fenomen teh avtov je še da iz sprednjega koloteka teče v prag ki je pod voznikovimi vrati in potem na sredini ven. Tam je notri ogromno svinjarije in če se tisto ne puca in suši je vedno vlažno in izdatno rjavi. Sam bom prebil sprednji prag, kjer sloni kolotek gor (je čisto tanek pleh) in preostanek zalil s epoksijem ali silikonom ker to čistit vsake par mesecev je čisto brezveze.

Potem pa spucaj še odtoke od vetrobrana ki so tudi polni svinjarije in listja. Listje poberi ven da se potem vse posuši.

Načeloma pa se za rjo ne sekiraj. Poskrbi da je mehanika dobra, rja, če ni prehuda se lahko vedno sanira. Če je pa mašina in podvozje popolna katastrofa pa je bolje da ne greš kupovat, ker podvozje na teh avtih je poddimenzionirano, deli in delo pa ni zastonj. Roke in končniki so pač potrošni material ...

Potem so še vztrajniki, zobata letev volana itd...
Če kupiš šrot boš vozil šrot, raje par € več za zrihtano.
Dobrih avtov se ljudje ne znebijo brez razloga. To se vozi dokler ni vse zvoženo do kraja potem pa prodaj...
TwinSparker
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Po Mar 25, 2019 7:32 pm

Alfisti pozdravljeni!

Na kaj moram biti pozoren pri nakupu 147 1,6TS, 105hp, 2003?

Sem lastnik 145 1,6 TS vendar bi popravilo variatorja, katalizatorja, lambde in stabilizatorja in končnika naneslo preveč.
Poleg tega gretje zadnjega stekla in desno šipa ne delujejo.
Da ne omenjam ugašanje ob vžigu.

Z Alfe pa preprosto ne morem, hehe.

Vem da 105hp nima variatorja in malo večjo porabo.



Edit: Premaknjeno ....
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Vse razen katolizatorja so sitnice.
Moj nasvet - porihtaj in vozi kar imaš. 20 let stara 147 nikakor ne bo poceni, če ne šraufaš sam in če kupiš nevzdrževan primerek.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Na kaj moram biti pozoren pri nakupu 147 1,6TS, 105hp, 2003?
Na rjo, sploh zadnje obrobe in pragovi. Problemi so še zadnji brisalec (nedelovanje), neodpiranje prtljažnika, previsoka poraba olja, iztekanje olja (semering), uničeni so večinoma navoji za čep na izpustu olja, drage so roke (veliko dražje in manj vzdržljive kot pri 145, zadaj pa sploh ni primerjave), zadnje zavore znajo nagajti, ročna ne deluje večinoma, prednje luči se meglijo (so plastične), amortizerji/vzmeti dotrajane in pa vse ostale napake, ki jih lahko dobiš pri TS motorju (lambda, katalizator, loputa gasa/motorček prostega teka, nihanje obratov, termostat ne deluje, stare svečke, ki so pri 105 konjski drugačne od 120, zadnji lonec je praktično pri vseh zarjavel, sporočanje pregorele žarnice, čeprav ni pergorela pa verjetno še kaj.
Odgovori
  • Informacija