moj EGR pa je toliko bogi, in ima toliko lufta na ventilu, in ostaja malo odprt, tako da avto slabše vleče,
da ga bo treba zamenjat, ali pa odklopit v ECU-ju..
Tribes..kaj to se ne da odlopit z ELM327?? treba prow ECU vn uzet? al kako?
Pozdravljeni....
pred tednom dni mi je odrgalo jermen,ker je po 60000 km zaribala vodna pumpa....
polomilo vse klackalice....menjano....spotoma menjana se turbina,ker ima os toliko lufta da bogpomagej....
Ampak....s to,drugo turbino avto ni vec kot prej....
Vleci zacne sele pri 2000 rpm...prej je pri 1500 vlekel ko nor,ampak ne zadnje dva meseca...menjal sem mu obe polosovini,in takrat je prislo do izraza tresenje motorja med 1200-1900 rpm....kot da bi laufal na 4 cilindre namesto na 5.In mehanik mi je potrdil,da je avto laufal na 4 cilindre,ker je bil 1 injektor baje odlosan....ampak tezava ponovno tu....avto ne vlece suvereno kot je 3 mesece nazaj....kaj menite da bi lahko bilo?
Injektorji?LMM?EGR?
Kako se ta EGR blindira?Je potreben odklop v ECU?
Kaj ce ne izklopis egr v ECU?Samo lucka,ali tudi slabo delovanje?
Aja....gre za vozilo AR 156 2.4 Jtd 20v 175 PS.
Za odgovore se Vam najlepse zahvaljujem...jeba je to...mehaniki sam menjajo in colajo...se ne poglobijo lih najbolj...
Tribes....iz kje si ti?:)
Lp,Domen
Hja, če je polomilo pol motorja in avto zdaj ni več tako kot prej, je lahko en kup stvari.
Od tega da kompresija motorja ne štima... (če je polomilo ventile/klackalice, je lahko uničilo ležišča ventilov, če niso bili menjani ventili, je lahko kak ventil minimalno zvit...)
Lahko je turbina nastavljena narobe (predolga palčka VNTja)
Lahko EGR šteka (ja EGR je treba pri 20V motorju izklopiti tudi v ECUju, drugače dobiš napako po blindiranju, avto gre "normalno", samo lučka sveti)
Injektorji so lahko fasal kakšen udarec in je težava v injektorju (čeprav to bi se moralo videt na korekcijah vbrizga)
Lahko je kakšna cevka za vakum preperena in se turbina ne odpre kot je treba zaradi pomanjkanja vakuma.
Pozdravljeni....
hvala Tribes za tako hiter odgovor....avto je treslo ze pred lomom klackalic...tako....cel avto trese,kot ce bi res na 4c laufal....pa bolj ko je avto ogret,bolj se mi zdi da trese....tudi ko zver navijes na 200 km/h se slisi tak zvok...ne kot ponavad,lep,zdrav....tak bolj traktorski.
Uhhhhh....ali bi se z merjenjem kompresije dalo vidt,ali so ventili kaj fasali?To bo treba narest...k s takim avtom ne morm vozt familije okol...na morje recmo,da se skoz neki treses kva bo slo....
tale egr bom blindiral....naredim tisti ploscico z dvema luknjama ali tisto s stirimi?
Lep nedeljski dan zelim.
Pozdravljen Banny....
vem da je potrebno blindirati z nenaluknjano ploscico,ampak sem mislil luknje za vijake...ali blindiram tam,kjer je privijaceno z 2 vijakoma,ali tam kjer je pritrjeno z 4imi vijaki?
lp
Super....
potem se tega lotim v kratkem,da iluminiram to moznost.
kam pa potem grem na ECU odklop?
Tribes in ostali,vi verjetno imate kak hud tester za mojo Alfico in ne nekaj,kar pokaze samo napetost akumulatorja:)?
Se da zmenit?
Lp
Zdravo!
Včeraj sem očistil egr ventil, opazil sem da nimam tisto ovalno tesnilo.. Zanima me kje bi lahko ta tesnila. Je mogoče v vsaki trgovini z avtodeli? So lahko kakšni problemi ker nisem imel tesnila?
Hvala.
Hvala TribesMan sem nabavil tesnila na uradnem servisu.. rekel mi je da morem nujno sesalni kolektor zamenjat, da je skrajni čas pri 180.000 km, zdaj ne vem ali je to res. Povedal tudi da je cena cca. 500 €, ne vem če ga je prejšnji lastnik menjal, zanima me kako lahko preverim oz. kakšni so simptomi če je potrebno ga zamenjati... Edino kar opazim je da mi slabo vleče pod nizkimi obrati.