Meni se tudi to dogaja. Vsake toliko časa se prižge lučka za VDC in če ugasnem in vžgem avto je potem več ni. Pri meni je definitivno krivec akumulator, ker je že kar star.
Zdravo. Sem novi lastnik alfe 147 1.9jtd 116km 2004 letnik in ob nakupu mi je lastnica dejala, da zda biti pocasi akumolator za zamenjat. Sedaj mi naenkrat avto ni več vžgal in dokler se je se osvetlil notranji screen je napisalo EBD system failure, je to res zaradi akomulatorja in naj prejsnji lastnici verjamem na besedo, ali bi to lahko bilo kaj drugega. Probal sem zamenjat z drugim akumulatorjem ki sem ga nasel doma pa je s prve vzgal, naslednji dan pa spet ne, pa sem tačas napolnil prvega in je vzgal pol spet ne. Verjetno je da sta oba ze cisto adijo, ampak rad bi se preprical preden kupim novega da to napako javi res zaradi akumulatorja. Lp in hvala za pomoč v naprej
Ni šlo dolgo. Avto mi je po menjavi akumulatorja 4-5 dni vžigal s prve, brez problema, potem pa mi je stal 3 dni in sedaj tema. Niti odklenit ga nisem mogel daljinsko. Ko sem dal v kontakt ne zasveti nobena lučka. Sem dal potem noter star akumulator, da probam vžgat, pa je šlo.
Kaj je taki odžiralec? Sem zmeril tok v mirovanju, pa kaže 1.33A
SonoR napisal/-a: dal v kontakt ne zasveti nobena lučka. Sem dal potem noter star akumulator, da probam vžgat, pa je šlo.
Kaj je taki odžiralec? Sem zmeril tok v mirovanju, pa kaže 1.33A
če je to tok, ki je dejansko v mirovanju ( torej avto zaklenjen,vgasnjen), potem je to ABSOLUTNO preveč!!!
to imaš en "velik" porabnik vključen....ali kakšen alarem kaj dodatno dela, ali ti gori lučka v kabini / prtljažniku ali ti radio ni šel v off oz v spanje.......
lahko je tudi na alternatorju kaj prebito in ti vleče tok.....
avto ni bil zaklenjen, sem pa imel ključe v žepu, vsa vrata zaprta, radijo ugašjeno, torej ni svetila nobena lučka. Tudi meni se je zdelo to preveč, ampak ne vem kaj drugega še naredit, ker nisem ne mehanik, ne štromar
med klemo in med akumolator daš ampermeter.....nastaviš na Miliampere ( oz če ti res toliko papca daš za začetem na Ampere)....potem moraš paziti da med tem ne vklopiš kakšnega večjega porabnika ( recimo kontakt v avtu-sploh dizel ali kaj podobnega) saj ti lahko poškoduje ampermeter ( če imaš območje nastavljeno na premalo), nato pa vlečeš eno varovalko za drugo ven in gledaš kdaj bo "mirovni" tok padel iz tvojih 1,3 A na miliampere......potem pogledaš kaj ta varovalka , ki je krivec dejansko tudi varuje (katere komponente) potem pa odklapljaš komponento po komponento in vidiš katera je krivec......
če elektrike nič ne poznaš potem res ni najbolj pametno sam brskati po tem, saj ampermeter dejansko vežeš v tokokrog in ga z nepravilno uporabo brez težav hitro skuriš.....
PS: jaz bi na tvojem najprej pregledal tiste najbolj banalne variante.....avtoradio, lučke v kabini , lučka v prtljažniku.....potem so kakšni prehodi med vrati in karoserijo ....potem pa počasi rata že bolj zahtevno...alternator, kakšna elektronika, ........samo 1,3 A ni niti približno malo....to je dejansko okoli 15W porabnik ( na 12 V) !!
če bom skuril samo amperometer še ni tako hudo, glavno da kakega računalnika v avtu ne skurim Jutri sem mislil poklicati avtohišo petrovčič v mariboru, baje ima pregled 25e, pa najbolje, da mi tam pogledajo kaj točno je in potem lahko popraviš sam, ali pa ti oni. Upam samo, da ne bo astronomska cena za popravilo.
Zdravo..stvar je taka,stoji pa tako...zadnjič mi je na avtocesti na mitnci Log proti LJ napisalo napako VDC sistema zatem takoj še ABS..nakar mi je avto sam od sebe blokiral levo prednje kolo in to pri 150km/h..situacijo jedva rešil da ni šlo vse skupaj v ograjo..to se mi je ponovilo še 2x vendar pri manjši hitrosti (50-60)..ko so se pojavile napake tudi tipka za ASR ni delovala..zdej pa me zanima kaj to je,ker ko sem avto ugasnil pustil stati cca 10min so napake zginile in avto se je peljal normalno..uglavnem na računalnik ni pokazalo nič,zato upam da je med vami nekdo ki bi mi povedal kje se težave lotit,ker za moje pojme tak avto ni vozen..Lp Matej