Res je. Ta je precej redka, pa tudi ni presežek vrhunskosti.luni napisal/-a:Brera obstaja tudi kot 1750 tbi.
Brera je en izmed avtov, ki so najhitreje izgubljali ceno. Zagotovo je nekje "skrit" razlog.
Res je. Ta je precej redka, pa tudi ni presežek vrhunskosti.luni napisal/-a:Brera obstaja tudi kot 1750 tbi.
Velika razlika je če se te kilometre naredi v razponu 15 let ali npr. 3eh let, ali gre za kratke (mestne) relacije, ali pa za dolge poslovne poti po avtocestah, potem je tu še pravilno ravnanje z motorjem (način vožnje, servis) in tudi podneje kje živiš, pa še in še... tako da je delat take neke generalizirane kriterije kot je tvoj, neumnost, saj je faktorjev ki vplivajo na (ne)pokvarljivost nekega motorja precej.alfasan napisal/-a: Dober motor je zame, tisti, za katerega do 300.000 km ne veš da ga imaš, do 500.000 km pa mu mogoče posvetiš kaj vzdrževanja z "ljubeznijo"
Sicer je malo težko reči kaj ta presežek vrhunskosti po tvojem pomeni in kako je definiran, sem pa siguren da si ga tako Gliulietta kot Brera ne zaslužita. Tako, da to ne more biti protiargument za Brero ali argument za Giulietto. Si pa eno novejša Alfa (končno) zasluži to tvojo oznako, saj je presegla konkurenco na marsikaterem področjualfasan napisal/-a:Res je. Ta je precej redka, pa tudi ni presežek vrhunskosti.
In to je?alfasan napisal/-a:Predvsem je giulieta bolj zanesljiva in novejša od brere, kj nikoli ni bila presežek lepote in tehnike.
Če se ne motim wolfy kupuje bencinarja.
Brera ima 1.9 jts. Jajca od kitajca, ki nikamor ne grejo.
2.2 jts jajca od duplega kitajca, ki veliko žrejo in solidno grejo.
3.2 jts no za ta zgrešen produkt pa nimam besed.
Prosim, da ne bo kdo pameten, da so ti trije motorji dobri, ker ga ima sam.
Dober motor je zame, tisti, za katerega do 300.000 km ne veš da ga imaš, do 500.000 km pa mu mogoče posvetiš kaj vzdrževanja z "ljubeznijo"
Npr: SR20, B16, B20, EJ20, Mxx........Dejansko jih je ogromno, samo ne v alfi.nedvedinho napisal/-a:In to je?alfasan napisal/-a:Predvsem je giulieta bolj zanesljiva in novejša od brere, kj nikoli ni bila presežek lepote in tehnike.
Če se ne motim wolfy kupuje bencinarja.
Brera ima 1.9 jts. Jajca od kitajca, ki nikamor ne grejo.
2.2 jts jajca od duplega kitajca, ki veliko žrejo in solidno grejo.
3.2 jts no za ta zgrešen produkt pa nimam besed.
Prosim, da ne bo kdo pameten, da so ti trije motorji dobri, ker ga ima sam.
Dober motor je zame, tisti, za katerega do 300.000 km ne veš da ga imaš, do 500.000 km pa mu mogoče posvetiš kaj vzdrževanja z "ljubeznijo"
Tega glede 166ke nisem jaz nikoli zapisal, niti o tem filozofiral, sem pa večkrat zapisal, da je bil v 166ki, kot v eni zadnjih Alf na voljo eden od najboljših motorjev v zgodovini avtomobilizma, in za tem stojim z argumenti, katere sem na forumu tudi večkrat zapisal - sicer je to moje subjektivno mnenje, a vseeno. Da me pa, pa še marsikoga drugega, "sposojen" V6 v Breri, ni kaj dosti navdušil (kot tudi občutki, ki jih daje med vožnjo), pa si ne ženi tako k srcu. Tudi ne to, da kdaj kdo kaj reče čez znamko, ker roko na srce so ga znali konkretno biksat, za vsako ceno sprejet vsak produkt neke znamke, zgolj zato ker na nosu nosi njihov emblem, ni ravno smiselno, in so zato kritike vedno dobrodošle, da proizvajalec ve kaj spremenit - če ne že zaradi česa drugega.AR164TB napisal/-a:Kuščar utruja s to svojo filozofijo,da je AR 166 edina prava Alfa
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov