166 3.0 V6 & 159 TI By Pero666

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Od zadnje objave je minilo ze ogromno casa. Avta imam se zmeraj oba, uredili smo nekaj stvari.

Spomladi se je na 159 zacel oglasati lezaj v 6-ti. Maks je poservisiral menjalnik ter menjal vse lezaje, da pa je servis tako kot je treba, pa sem zamenjal se sklopko in vztrajnik. Sklopka je ene parkrat malo podrsela, nic drasticnega, tudi vztrajnik je bil v dobrem stanju, ampak nimam namena sraufat za vsako malenkost. Drugih stroskov na 159 ni bilo oz. se jih ne spomnem. Plan je bil, da se zapeljem se do Tribesa, da malo popravi mapo v zgornjem obmocju, pa nekako ni casa. Mojemu stilu voznje tudi obstojeci setup (povecan navor v spodnjem obmocju) ustreza. Bom se enkrat to uredil, ni pa prioriteta.
Aja, nabavil sem se Nexen N6000 letne gume jeseni 2015, dimenzija 245/35/19. dimenzijsko s strani enake kot 235/40/19, samo malo sirse. Preden se kdo zgrozi: continentalke pred njimi, nove ko sem kupil avto... tulile po 10kkm, tako da sem menjal oba prednja lezaja, preden so ugotovili da so gume. To se mi se ni zgodilo.Drzale pa za mojo obicajno voznjo niso nic bolje. Tako da jaz super zadovoljen, pa 150 eur prihranka po gumi. Dirkalci verjetno opazijo razliko, jaz sem preizkusil ekstremna zaviranja v dezju ter mokrem in spolzkem, par hitrih ovinkov in mene so drzale. Nobenemu jih ne vsiljujem kot must have ali best buy, ampak zame so odlicne in verjetno bom nekaj podobnega spet vzel ko te izrabim.
Seveda pa je popolno nasprotje pri meni zima. Tu so vedno najboljse premium gume, continental mislim da ts850, s katerimi sem pa super zadovoljen.

166: nekaj stvari se je nabralo, peljal sem k skoraj sosedu, lokalnemu majstru za italijane. Uredil mi je precej stvari, nekaj pa je se ostalo.
-menjal pecko, stara zacela solziti
-menjal manseto
-menjal mikrojermen, pozor, 3 leta nazaj je bil narejen velik servis, dan je bil nov Gates mikrojermen, pa je razpokal ko stara baba....
ostalo mi je se:
-iscem nacin, da ga spredaj znizam za 1,5 do 2 cm, ne disi mi menjava komplet TI podvozja, saj ga vozim za vikend in ne po dirkaliscih in ne bi dal zdejle se enstirimestni znesek za tole. Alan mislim da je naredil nekaj podobnega na svoji 166 z vpetjem rok.
-dve kozmeticni napaki, bo treba barvat sprednjo havbo (pikice) ter zadnji desni bok (opraskan ze nekaj casa)
-se vedno iscem vzrok za vcasih malo cudno obnasanje sklopke, ceprav je vse novo, od cilindrov, sklopke, vztrajnika itd...
-ne odklepa se mi prtljaznik
-ena kljucavnica spredaj desno ne dela
-klima ne dela, nekje po malem pusca

Tako da veselje je :)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Da bo spuščeno kot treba in varno za 1.5-2 cm so še najbliže TI vzmeti (spredaj -1.5, zadaj -1.0).
Mogoče lahko po kataloških preveriš če se dobijo aftermarket za precej nižjo ceno kot original. Namreč po Eper-u je za TI 2.5 in 3.2 enaka kataloška kot za 2.0 TS CF2 in CF3 - 60658365. Tudi zadnje vzmeti si vsi TI modeli delijo še z 2.0 TS CF3 - 60692293. Že če samo pogooglaš ti dve kataloški dobiš zanimive rezultate ;)

Vse ostalo je sicer cenej kot original TI, ampak gre na -3cm (kot npr. Eibach ProKit).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

kaj si nexenke zastonj dubu da so ble 150e po komadu cenejše al so te continentalke iz zlata? :D aja, pa ko si glih omenu dimenzijo gum. Kaj maš homologirano 235/40/19?
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Je kar mojster tale tvoj sosed, ja ;)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Meni se je popolnoma isto zgodilo kar se tiče mikro jermena. 3 leta star Gates je bil skoraj utrgan, na enem mestu ga je držala samo tista zunanja obloga ali kako se naj izrazim. Imam sliko v svoji temi.

Skratka, dvomim, da bom še kdaj nabavil Gates jermene.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

@Xin
235/40/19 je homologirano in slaba izbira->draga guma. Preveril sem malo po alfaowner in pri alfistih na hr, fantje vecinoma nabavili 245/35/19, ki izgleda ne spremeni (enako razmerje itd, guma je samo malo sirsa). Premium v 235/35/19 je bla najcenejsa okol 266 eur, nexen v "fake" dimenziji sem dobil 100 eur/kom. Premium v fake dimenziji nisem hotel kupovat. Na tehnicnem so obakrat hodili okrog avta, merili profil (na novi gumi), noben pa ni preveril dimenzije, tako da.,.. Ker sem ravno konceval hiso, mi je bilo neracionalno kupovat gume za jurja. Ko pa odplacam kredit (upam da kmalu), pa pridejo na vrsto neracionalne zelje :mrgreen: Ne mislim pa met kredita za bajto, zraven pa se kredit za avto. Sej bi slo, sam mam rad zrezke :)

@lizard
166 ne zelim spuscat, ampak zadnje fedre so se malo posedle. In zdej ce jih zamenjam, me je strah, kak bo to ratalo. Da ne bo zadaj previsok, katere fedre ipd...
TI v kompletu je moja prva izbira, samo potem bi vzel se amortizerje, ker ne delam polovicarsko, ampak take neracionalne stroske si pa ne grem delat, saj so bili amortizerji zamenjani. Bomo videli, ta centimeter pa pol gliser me ze dolgo moti, ampak ....
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kolko sem preko in počez preletaval Eper imajo TI modeli enake amortizerje kot ostali. Pomojem teh -15 in -10mm ni neko hudo nižanje, da bi potrebovalo drugačne amortizerje, tako da bo zadeva funckionirala super, sploh če imaš že sedaj zamenjane amortizerje. TI na 166ki je konec koncev bila bolj šminka, kot neka resna transformacija avta v bolj športnega za vožnjo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Ti je res bolj brezveze oz. vizualnost. Pred nakupom svoje ex sem šel na testno original Ti in ni bila nič trša :)

Prava razlika v vožnji je šele z aftermarket setupom kjer je končno 166 primerno kompaktna. Original za moj okus preveč plava. Jaz bi razmišljal o tem...
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

jaz imam tudi 245-35-19, ravno iz razloga € :D nekje na tem forumu sem pri enem zasledil, da je dal to dimenzijo gor, ker je razmerje enako(oz minimalna razlika)

Pa tudi lepše se sliši 245 kot pa 235 :lol:

sam sem jih sicer homologiral, je ceneje 30€ kot pa kazen
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

mogoče pa že ima kdo homologirane.
Pri meni so že tovarniško:
235/40 ZR19 96Y EXTRA LOAD, 245/35 R19 93Y EXTRA LOAD
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

evo ti bom kar tukaj odgovoril, ce bo se komu kej prov prislo.
Jaz sem nizal vpetje na 156, nisem siguren ce se da na isti nacin na 166 (bi rabil dve vilice da vidim kako je narejeno vpetje)
pri 156 je narejen rob do kamor se usede amortizer, na sreco pa ima amortizer se 15mm izven vilice isti premer potem pa se razsiri. No jaz sem v vilici povrtal luknjo naprej da ni vec zoba in tako je sel amortizer se teh 15mm bolj noter. Moral sem se malce predelati uho na amortizerju cez katerega gre vijak ki vse skupaj stisne in to je to.

Slika

levo je po predelavi

Slika
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

Vidim da sm pomešal te dimenzije :D (imam tud jaz homologirano 235/40/19). Zgleda da bom tud jaz prešaltal na drugo dimenzijo, če se kdaj odločim za 19". Sam za 245 mora biti tud feltna precej široka da nekako zgleda a? :-k
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

245/35 19 paše na original 19" TI, izgleda tudi odlično. Guma ne izgleda nič "napihnjeno"
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Ene par novih stvari:
-166 je dobila nov akumulator, stari je izdihnil, in to brez opozorila, da mu kej manjka.
-159 je dobila cev namesto DPF iz razloga, ker so se regeneracije zadnjih parkrat naredile zelo pogosto, za avtom se je pa med regeneracijo kadilo. Tribes je malo uredil se mapo in dodal nekaj konjev. V tem mrzlem kljub novi sklopki in vztrajniku malo zdrsi, tako da bova verjetno se zmanjsala navor.
In se ena stvar: iscem rabljen injektor, ker zgleda da en v prostem teku ima prevelike korekcije, kasneje je sicer ok. Zjutraj prve par sekund tudi ne laufa lepo in malo pokadi ko ga zalaufam.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Nekaj updejtov:
na 159 sem (dolgo casa nazaj) menjal en injektor, ki je popolnoma odpravil jutranjji dim ki se je v mrzlem pojavil za nekaj sekund. Potem je Tribes zmanjsal za 3% navora, tako da nova sklopka tudi ce sem v hladnem zahodil, nikoli vec ni zdrsnila.
na 166 sem ze nekaj let nazaj naredil zelo grande velik servis, sklopka, vztrajnik, notranji ter zunanji cilinder. Ce se kdo spomne, tudi po menjavi ni bilo z sklopko vse ok in nisem bil osamljen primer. Menjal sem potem se nosilce motorja, zamenjali so se dvakrat sklopko, na koncu z ricambi originali ki je dvakrat drazja ampak ista prepakirana Valeo, ampak vedno je po nekaj tisoc kilometrih po posegu obcasno sklopka pri speljevanju malo potresla. Vcasih bolj, vcasih manj, vcasih nic. Takoj po servisu je pa bilo ok. Vecina ne bi opazila, meni pa je slo blazno na zivce, saj je ves ta spas kostal kot da bi servisiral Ferrarija.
No, pa sem zadevo pustil, saj mi zivci niso dopuscali dodatnih posegov. Obcasno se je pozimi zgodilo, da je pedal bil "malo cuden", nakar je zdej pred kratkim pedal za sklopko "padel not" in je peljala zena zamenjat. Menjava cilindra in prezracevanje je resilo moj problem in zdej koncno 166-ka mehansko spet v brezhibnem stanju.
Tele cilindri za sklopko so sklepam da imeli eno serijsko napako, saj poznam en kup ljudi, ki je p... zarad iste tezave kot pri meni, pa vsi so meli nove original...
In sedaj pocasi, koliko mi bo dopuscal cas dobi servis klime in zasluzeno popravilo ene udrtine namesto 10 litrov bencina in zipota :)
Pa menjat moram prednjo desno kljucavnico, zadnji motor za odpiranje havbe pa se kako malenkost, dele mam ze doma.
Odgovori
  • Informacija