Engine Oil Presure Low v prostem teku - AR 156, 2.4 JTDm 20V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Pozdravljeni.

Včeraj se mi je na avtu, ko je stal prižgan na parkirišču prižgala luč za olje in napisalo "Engine oil presure low, turn engine off". Avto sem ugasnil in nazaj prižgal ampak lučka ostala prižgana. Ko sem se začel peljat, je lučka ugasnila, nato sem ugotovil, da ko so obrati višji od prostega teka, pol lučka ugasne, ko pa je na mestu ali pa v prostem teku (tudi recimo ko se pelješ pa stisneš sklopko, da obrati padejo) se pa lučka s obvestilom prižge nazaj.

Govoril sem z enim lokalnim mehanikom in je rekel, da je najverjetneje šla oljna pumpa in s tem najverjetneje tudi ojnični ležaji, kar pa pomeni motor za odpis... Je imel kdo podobno težavo? Bi bilo mogoče, da je samo sito zabasano ali pa kaj podobnega? Mali servis je bil pravkar opravljen pred ene 500km nazaj.

Ve mogoče kdo, če je potrebno tudi most vzet dol, da dobiš oljno korito dol?

Vsak odgovor bo prišel prav, zato se vsakemu že v naprej zahvaljujem za info/menje.

Lep pozdrav.
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Preden karkoli odpiraš preveri, če senzor za tlak sploh daje pravilne podatke oz. če deluje pravilno.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To definitivno nekaj ni OK s pritiskom olja.
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Bojim se samo najhujšega, da nebi kje res pobralo ojničnih ležajev...bomo preverili malo, kaj se dogaja okoli motorja..
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Karter dol, menjat pumpo in preverit ležaje...

To ni tako velik dela...
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

opankar napisal/-a:Preden karkoli odpiraš preveri, če senzor za tlak sploh daje pravilne podatke oz. če deluje pravilno.
Tole, ja. Manometer namesto stikala, ali drugo stikalo, pa preverit. Sem že imel primer takega defekta, sicer ne na makaronu, ampak stikalo je po delovanju isto na vseh.

Če pa res ni dovolj tlaka, pa izkušen mehanik po padanju tlaka potem ko se ugasne motor, poda mnenje ali so ležaji ali črpalka. A ko do tega pride se itak stakne črpalka in pogleda ležaje, ko je karter snet.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Sem bil pri mehaniku, da bi preverila preko diagnostike za tlak, ampak mu ne ponudi opcije vpogleda v tlak, ker je baje mehansko stikalo za tlak? Ne vem, sem kupil novo stikalo, bom probal menjat, sem pa opazil tudi, da je preveč olja nalitega, mogoče to lahko kaj vpliva? Ve mogoče kdo, kje se nahaja to stikalo? Kasneje bom probal zamenjat, pa da vidimo kaj bo. Skrbi pa me tudi malo, da sem na ročki za preverjanje nivoja olja opazil par aluminijastih opilkov. Kasneje bom probal tudi olje ven vlit, da vidim, kaj je not. Nato pa sledi razdiranje karterja in seveda do oljne pumpe. Kolko sem zasledil po slikah na internetu, je potrebno za dol vzet oljno pumpo vzet dol tudi mikro in zobati jermen? Mogoče ima kdo kake izkušnje s tem?

LP
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

TribesMan napisal/-a:Karter dol, menjat pumpo in preverit ležaje...

To ni tako velik dela...
Prideš lepo do oljne pumpe? Tudi če ni veliko dela je pa velik strošek (samo oljna pumpa je 450eur), če bo to pa mislim, da se bom moral odločit, da ne bom popravljal, ker se mi za tak star avto, ki je vreden 2 jurja pomoje ne splača...sama jeba s tem avtom... :( :(
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

No takole je bilo:

Ven sem vlil olje in ga prefiltriral, not sem našel ene 10 miniaturnih opilkov aluminijaste-kovinske barve. Ne vem, če je to kaj za skrbet?
Kupil sem tudi nov senzor za pritisk (nočna mora ga najt in tudi zamenjat) in ga zamenjal, zaenkrat kaže ok, napake ne javlja več..nisem imel danes več časa se malo dalj časa vozit, bom jutri videl kak bo. Sem pa kar skeptičen, da bi bilo samo to krivo, kljub temu, da upam, da je bilo samo to :) :)
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kaj za eno olje pa nalivaš ?

Moja 34 letna kripa ima cajgar za oljni pritisk in ne moreš verjeti kakšne so razlike v tlakih pri različnih oljih. Kritično stanje je pregreto olje in motor v leru. Če so ležaji zluftani zna prisk prav nezdravo pasti
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

grega983 napisal/-a:Kaj za eno olje pa nalivaš ?

Moja 34 letna kripa ima cajgar za oljni pritisk in ne moreš verjeti kakšne so razlike v tlakih pri različnih oljih. Kritično stanje je pregreto olje in motor v leru. Če so ležaji zluftani zna prisk prav nezdravo pasti

Castrol EDGE 5w30, pregreto ne bi smelo bit, servis sem delal pred 500 al 1000km nazaj, temperatura mi tudi nikoli ne pride prek 90C. Bomo vidli kak bo zdaj, jutri probam...Kak pa to, da imajo zjahani ojnični ležaji vpliv na pritisk olja?
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Castrol ni nek presežek, sploh za to ceno. 0w30 ..... kaj pa vem ..... mogoče ne najboljša izbira .....
temperatura olja je redko enaka temperaturi motorja. Ravno temp. olja bistveno bolj niha. Pa seveda stanje ležajev definira oljni tlak. Poleg stanja oljne pumpe in samega olja.

Jz osebno bi karter snel in si ogledal ležaje. Da ne bo zaropotal motor na fertik
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Temp olja niha bolj kot temp cesa?
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

V prejšnjo sem vlival Motul 8100 mislim da je bilo..tudi 5w30..nevem, kaj pa bi bilo boljše v tem cenovnem rangu? Torej namiguješ, da bi olje lahko bilo pregreto? Avto drugače ni doživljal nekih naporov, normalna vožnja do 2.500rpm...tak da pomoje zdaj v tem mrazu niti ni imel priložnosti se prav segret, glede na to, da tudi ne delam več veliko kilometrov.

Najboljše bi res bilo dol vzet pa pogledat ležaje..mogoče storim to ta vikend..
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Miholl napisal/-a:Temp olja niha bolj kot temp cesa?
Hladilne tekočine.
Odgovori
  • Informacija