Eno vprašanje, malo bolj tehnične narave. Tisti, ki veste , boste vedeli o čem govorim.
Zanima me sledeče: AR 3.2 V6 ima 4 lambde (2 na sprednih kat. in 2 na zadnjih kat.)- ločeno, vsaka stran ima na izpušni cevi svojo lambdo ! Zanima me, če združim zadnje 2 lamdbi na eno cev, ali bo javljao napako ali je možno da bi delovalo ? Oziroma, če bi javljalo napako, kako jo obiti in kako zmontirati 2 lambdi na eno cev za katalizatorjem ? Vsaka nasvet bo dobrodošel !
Ti bom opisal moj primer na prejšnji alfi.
105km motor v 147 ima 2 lambdi ter en katalizator. Ena pred in ena za.
120km motor v 147 ima 3 lambde ter 3 katalizatorje. 2 sta takoj od kolektorja. (prvi in tretji cilinder v enega, drugi in četrti v drigega). Vsak ima spredaj po eno lambdo.
Ker sem jaz dal izpušni kolektor od 120km na 105 km motorj je nastal problem ker mi je manjkala ena lambda. Tako da sem eno in edino lambdo dal na enega od katalizatorjev, na drugega pa sem dal eno staro lambdo ter odcvikal kable. Se pravi da je lambda dobivala podatke samo od dveh cilindrov.
Motor je delal BP in ni javljal napake.
Verjamem da bo v tvojem primeru isto.
L.P.
Dräger napisal/-a:Ti bom opisal moj primer na prejšnji alfi.
105km motor v 147 ima 2 lambdi ter en katalizator. Ena pred in ena za.
120km motor v 147 ima 3 lambde ter 3 katalizatorje. 2 sta takoj od kolektorja. (prvi in tretji cilinder v enega, drugi in četrti v drigega). Vsak ima spredaj po eno lambdo.
Ker sem jaz dal izpušni kolektor od 120km na 105 km motorj je nastal problem ker mi je manjkala ena lambda. Tako da sem eno in edino lambdo dal na enega od katalizatorjev, na drugega pa sem dal eno staro lambdo ter odcvikal kable. Se pravi da je lambda dobivala podatke samo od dveh cilindrov.
Motor je delal BP in ni javljal napake.
Verjamem da bo v tvojem primeru isto.
L.P.
Hm zanimivo, in pa good da se ti je tako izšlo ! Jaz bi sprednja 2 kata in lambde pustil.....le zadnja 2 kat-a bi zamenjal za enega in za njim nasproti si, montiral obe lambdi, kateri sta sedaj vsaka na svoji cevi, za svojim kat-om.......
Za tole ti bodo drugi povedali.Za trokiranje je pa pri meni na 2.5 V6 bila pocena cev za dovod zraka. Ta drek poci tako, da sploh ne vidis, spodaj na pregibu. Zelo dobro preveri to cev, glede na moje internetno "znanje" bi lambda bila bolj krivec za povecano porabo/slabse performanse.
aja pa se to: lahko je tudi kaksna tuljava, ampak ce je samo ena, ima samo rahlo nemiren tek. Jaz ti posodim za sprobat jih mam ene dve al tri, ce bos rabil.
Nasvet: tuljave ki prebijajo se slisijo. Potem vse razdres, neoporecne das na zadnje tri cilindre. Ker spredaj menjat jih je sala mala, zadaj pa malo svicas
Zadaj so vse tuljave nove, tako da vsaj to
Hvala, bom potem malo prevohal še okoli tuljav. Cevi sem že preverjal in izgleda ok. Namesto te narebrane imam pa silikonsko, tako da tam ne bi smelo puščat.
Lambde sem šel preverjat, ker je bila ena napaka v zvezi s tem, samo ko sem počistil napake in se šel peljat se res ni nazaj pokazala.
Bilo je res slišat eno preskakovanje pri tuljavah, tako da sem vzel dol pokrov in po minuti pozornega poslušanja sem zgleda zadel tapravo, ker po menjavi z rezervo dela avto kot mora
Hvala za nasvete!