Moraš vedeti, da to niso poceni avti za vzdrževanje, še manj pa za popravila. To je rang Audi TT.rjug napisal/-a:Pol priporočata, da počakam ali pa iščem kaj drugega?
Motorji: 2.0 TS so serijsko nagnjeni k ribatu na ojničnih ležajih, nakup tega motorja z več kot 160.000 km in original ležaji je zelo zelo rizičen. 1.8 je izjemno redek in tudi malo podhranjen. 2.0V6 turbo ti ne bo znal skoraj noben nastavit ventilov, ki se ročno rihtajo na vsakih mislim, da 30.000 km, pa dokaj požrešni so z veliko turbo luknjo. 3.0V6 ali 3.2V6 pa je tako redek, da ga skorajda ne dobiš.
TS-ji radi pijejo olje, kakšen liter-dva na 10.000 km je pa še v meji normale. Poraba TS je okoli 9 litrov. Težave so še pri termostatih, ki zaštekajo, LMM-jih, popokanih ceveh za zrak, zarjavi rad spodji del nosilca hladilnika. Radi puščajo na vijaku za izpust olja, nov je 5€. Rad se sliši glasen variator, včasih zanihajo obrati v prostem teku. Motorček brisalca zna ponagajat kakor tudi rele za el. ogrevanje zadnjega stekla.
Podvozje če je serijsko, potem bo skoraj gotovo potrebno veliko vložka spredaj in še posebej zadaj. Gume so nepraktične velikosti.
Stekla so problem zaradi nastavljanja. Vrata isto. Bunke in buške na karoseriji se zelo težavno popravijo. Prednji del je iz kompozita in plastike, kakršnakoli poškodba se ne da sanirati. Zadnji bok je aluminij. Prtljažnika praktično nimaš. Zadnji sedeži so za okras. Vidljivost je slaba, sploh če si prek 180 cm. Parkiranje grozljivka, obračalni krog zelo nerodno velik.
Drugače pa en najboljših avtov za hitro vožnjo in hitre ovinke kar sem jih kdaj imel in če je porihtan v nulo ga je res užitek peljati ali samo občudovati na dovozu