Sklopka - AR 156, 1.9 JTD(m)....(8V in 16V)

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Se pravi razstavil, očistil in namazal si puše:
puse.jpg
puse.jpg (51.75 KiB) Pogledano 6549 krat
ter na fino pošmirglal in podmazal stični površini tule:
20881404_z.jpg
?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Ne teh puš res nisem mazal ](*,) ostalo sem, tudi cilinder na menjalniku ja. Zdaj pa vem od kot prihaja včasih zelo škripajoč zvok ki nastane če stisnem sklopko (pri vgašenem avtu)
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Tudi večina mehanikov jih ne, tako da si ne očitaj preveč...
Verjetno je tudi prstov na rokah enega človeka zadosti za preštet forumaše, ki so ob demontaži menjalnika poštimali tudi to.
Prejšnji lastnik moje je zaradi takega šalabajza mehanika prodal avto...
Je pa stvar rešljiva od zunaj, brez ponovnega podiranja.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Kako naj od zunaj rešim? Mi gre kar na živce škripanje. Ker vidim da imaš zadevo dobro naštudirano mi prosim razloži še to. Kako snameš menjalnik pri menjavi sklopke? Ko sem si jas menjal sklopko je šel menjalnik lepo dol ker mi je potisni ležaj odtrgalo in se pač več ni držal manjalnika. Kako ga pa snameš če je potisni ležaj še ok? Je treba vedno '' trgat'' narazen?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Glede "od zunaj" preberi kaj v moji temi...
Za kaj več pa predlagam da delaš v družbi dobrega mehanika (četudi kozolčarja), ker vsega ne gre pisat. Očitno si preveč "na silo" naravnan, gre pa dejansko vse lepo narazen.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Gre se za to da ko sem hotel dobit narazen ni slo in sem klical 10 mehanikov. Klical sem tudi na pooblasčen servis v maribor in v celje pa mi noben ni znal povet drugega kot pa '' strgaj narazen pa če crkne crkne drugega načina ni'' tako da res nevem. No saj vseeno. Glede aklopke bom pa videl kaj bo.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Jebeš take mehanike in tak odgovor! SO mentalno zaostali ali kaj?

Ležaj na potisni plošči, izvlečni tip, drži samo vzmetna žica. Rabil bi samo kos vzmetne pločevine, da jo zatlačiš v režo. S tem preprečiš, da se žica raztegne in tako ležaj lepo vzameš ven brez sile, ki "trga"!
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Odstrani cilinder za sklopko + nosilec, s tem dobijo te vilice več prostora za se umaknit. Ko vlečeš menjalnik dol sproti še pomikaš ročico vilic v smeri kjer je bil prej cilinder in se vilice snamejo ven iz ušeš potisnega ležaja, ki potem ostane v košari, menjalnik pa vzameš dol. Je pa težko če si sam, še kakšna roka prav pride. :wink: Enako se da tut nazaj nataknit, da je ležaj že zataknjen v košaro, ne rata v prvo ponavadi ampak gre.
Če je ravno, ni zabavno.
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Je kr jeba tale sklopka. Od četrtka pa do danes se vsak dan vozim samo sem ter tja. Pač nekaj km in avto vgasnem. Sklopka mi te dni ne zajebava nič. Skos je normalna. Sem opazil da postane sklopka čudna ko se motor zagreje in je en čaz topel. Vem da motor mehansko nima nobene veze z sklopko ampak po logiki gre toplota od motorja tudi na lajtunge od sklopke in je posledično zaradi tega olje v sklopki bol toplo torej tudi bol redko. Zato ciljam na enega od cilindrov? Olje je menjano. Kakšna mnenja mogoče?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Bremzolje je praktično neobčutljivo na temperaturo...
V bremzah se segreje krepko višje kot četrt metra od motorja.

Ampak če si se že odločil da je problem v cilindrih, pa jih zamenjaj.
Na lajtngo ne pozabi, menjaj še to....
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Pozdravljeni :D
Pol leta nazaj sem že v tej skupini pisal o mojem problemu tresenja sklopke. Upam da nisem že zvelčan, ampak rat bi prišel stvari do dna.
Ko sem imel največje probleme s tem je bilo zunaj vroče. Zdaj pozimi z sklopko skoraj nimam težav :D Avto zjutraj pri -10 prižgem, 8 ventilov ki jih ima moja ''zver'' se sliši vsak posebej, pač dizel haha...,0
No uglavnem sklopka je pa super. Ko prevozim 30 km sklopke še vedno super potem pa učasih začne malo tresti in malo bolj neenakomerno grabiti. Se mi pa dozdeva, da se to začne dogajati ko se kabina dobro zagreje. Jutri se bom probal peljati brez gretja da vidim kaj bo. Če je slučajno problem gretje v kabini, nima biti kaj drugega kot pa glavni cilinder?

Čeprav res ne verjamem da bi tistih 20 stopinj ko se zagreje vplivalo na cilinder...logike ni...

Imam pa še eno vprašanje. Ko sklopko stisnem do konca oz. ko jo stisnem tako kot bi bil malo jezen torej kot bi hotel potisniti pedalo skozi steno :lol: začne nekaj spredaj cviliti. Cviljenje je podobno kot pa se dere črpalka za volan, če je že bolj na koncu. Ampak se to dogaja samo ko je avto topel oz. po prevoženih 50-100km (seveda skupaj).

Hvala upam da ima kdo kakšen odgovor, preden začnem kaj trgati narazen. :oops:
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Jz bi rekel, da je potisni cilinder.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
miki007
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Po Jul 01, 2013 1:28 am

Glavni? Ali tisti na menjalnku?
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ah narobe sem napisal. Potisni ležaj pri sklopki, ne cilinder :D
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
mgalfa
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe Avg 23, 2019 7:07 pm

Pozdravljeni,
zanima me koliko je okvirno primerna cena za menjavo kompleta sklopke z vztrajnikom ter delo mehanika?

Lep pozdrav



Edit: Premaknjeno v obstoječo tematiko + vse podobne teme združene v eno ....
Odgovori
  • Informacija