Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

To zatikanje sklopke je skoraj ziher razcefrana zajla.

Turbo se maže če že pljuneš gor. Ne rabi veliko tlaka da je namazan, samo tak pretok mora biti da je scentriran in ni kontakta puša-os.
Če ti ni posvetila rdeča lučka za olje ni to to.
Išči dalje, egr, slab meh, zarostan ležaj na ročki meha. Če je senzor tlaka in se zrihta po menjavi je to to, če ne, išči dalje.

Turbina ne more počasi vrtet ker se vrti stalno pod gasom, od momenta ko obrne motor. Če bi ribala zaradi olja bi ti ležaje že odneslo, pomenilo bi da ti požre 10kW mehanske moči kar te ležaji 100% ne zdržijo niti sekundo in bi se pregrelo in zaribalo instantno.
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Hvala na obraložitvi, vidim da moj mehanik lih ne ve kaj govori, drugače za sklopko pa nevem, če bi bila zajla zakaj bi bila mehka en čas in to po močnem pregananju motorja, to mi ni lih logično sry, imam izkušnje z zajlami ker sem se veliko ukvarjal z motorji, mislim da bi celo začutil zatikanje zajle ce bi blo to to... bom pa pregledal seveda, zdaj cakam DHL da dobim senzor in ga zamenjam pa javim naprej kaj se dogaja.. Lp


Edit: Objave direktno nad tvojo ni potrebno kopirati/citirati ...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če imaš občutek potem čutiš ko se zatakne in jasno, to ni to. Moraš iskat pač dalje. Namaži sicer zajlo če boš že šel gledat.

Ko se mašina segreje se stvari raztegnejo in če kakšen ležaj drži se potem to sprosti. Moral bi snet pa videt če ti šteka tisti ležaj na ohišju menjalnika ko pride roka od sklopke noter. Drugih elementov pa že skoraj ni. Vsaj brez da bi bistveno razdiral. Notri je potisni in os potisnega,

Potem so samo še kakšni nosilci motorja, z leti se posedajo in potem dobiš nebroj zanimivih problemov.

Edit: Sem pogledal podatke. Imaš hidravličen potisk sklopke, torej je tam noter zarostal batek.Ko se ogreje pa se sprosti, vsaj malo in je dovolj. Ti kdaj zadeva minimalno "štekne" v hodu pa potem gre gladko naprej ?
Cilinder dobi rob ko se uporablja samo do enega giba večinoma in potem se tam zatakne. Pa ne rabi biti velik da konkretno zagrabi. Zrihtal ne boš, samo menjaj.

Drug bat je pod pedalom sklopke, snemi tisto gumo gor in poglej če gre gladko ven noter. Načeloma ma easy life, ga nič ne kuha
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Tako, danes sem 6 ur skakal okoli, spodaj in zgoraj, zamenjal senzor tlaka ni več napake, šel se peljat avto gre slabo, potem zamenjal se senzor zraka avto gre se slabse z novim, vrnem starega notr gre pac enako, dvigli avto, dol turbo cev, pregledali turbino je v super stanju, racunalnik ne kaze vec napak avto pa se vedno vlece komaj po 2800 obratov, prej pa kot kak 8v 59kw iz stilota, nam na pamet pade še kaka vakum pumpa, ostalo je vglavnem novo, egr nismo gledali edino ampak sumimo da je problem sam egr oz bi se avto drugace obnasov ? za sklopko pa bom gledal ko bo časa zdaj mi je bolj vazno dobit moč nazaj, drugace nima to nobene zajle včeraj nisem hotel komentirati ker sem na novo alfist in nisem bil siguren. Lp
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Poskusi odklopit konektor z Lmm-ja.
Če je egr problem, ti bo potem avto skoraj normalno delal. Ti bo pa napako javilo
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Kaj pravi tester ?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

sapko98 napisal/-a:Tako, danes sem 6 ur skakal okoli, spodaj in zgoraj, zamenjal senzor tlaka ni več napake, šel se peljat avto gre slabo, potem zamenjal se senzor zraka avto gre se slabse z novim, vrnem starega notr gre pac enako, dvigli avto, dol turbo cev, pregledali turbino je v super stanju, racunalnik ne kaze vec napak avto pa se vedno vlece komaj po 2800 obratov, prej pa kot kak 8v 59kw iz stilota, nam na pamet pade še kaka vakum pumpa, ostalo je vglavnem novo, egr nismo gledali edino ampak sumimo da je problem sam egr oz bi se avto drugace obnasov ? za sklopko pa bom gledal ko bo časa zdaj mi je bolj vazno dobit moč nazaj, drugace nima to nobene zajle včeraj nisem hotel komentirati ker sem na novo alfist in nisem bil siguren. Lp
Simptomi kažejo na EGR ali težavo na vakumskem delu regulacije turbine.
Preveri najprej če vakumski del tesni. To narediš tako da prižgeš motor, počakaš mogoče minuto, ugasneš motor in pustiš kontakt in opazuješ aktuator na turbini. Aktuator na turbini mora "potegniti" notri ko motor vžgeš, in potem ko je ugasnjen s kontaktom, mora aktuator ostati na poziciji brez popuščanja, več kot minuto...

Če to vse štima, potem je vzrok zelo verjetno EGR (zaštekal v odprti poziciji). Tako da ga lahko probaš blindirati in boš videl, če bo bolje.
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Tester ne da napak, ecu je zdej čist, motor dela lepo, vžiga in vse, vlece tudi lepo ampak preksno ni niti približno kot ko sm ga kupu sm ga pohodu na 1500 v drugi pa je na 2000 škripale gume.... Miss that haha, drgač zdej razmisljam o menjavi te vakum pumpe sam je še kar draga, sumljiva mi je ker mi je enkrat pred pol leta v koloni pedal zavore ratal trd in za nekaj trenutkov nisem mogel zavirati potem pa vse normalno, od tedaj se mi ni to zgodilo ampak je zelo grozen občutek, drgač lmm ni slaba ideja saj morda res pošilja napačne podake poraba mi je sumljivo visoka, računalnik kaze 5.4l po tankanju v zadnji cas tankam po 20€ lih da vidim kolk zdrzi teh 16l in lej ga no niti 200km ne nardi z 16l hmmm.... nisem več pameten, pa da ne bi mislili da se avto raspada, je z obale kupljen od prve lastnice, noter kot nov zunaj pa tudi skoraj :D
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

TribesMan napisal/-a:
sapko98 napisal/-a:Tako, danes sem 6 ur skakal okoli, spodaj in zgoraj, zamenjal senzor tlaka ni več napake, šel se peljat avto gre slabo, potem zamenjal se senzor zraka avto gre se slabse z novim, vrnem starega notr gre pac enako, dvigli avto, dol turbo cev, pregledali turbino je v super stanju, racunalnik ne kaze vec napak avto pa se vedno vlece komaj po 2800 obratov, prej pa kot kak 8v 59kw iz stilota, nam na pamet pade še kaka vakum pumpa, ostalo je vglavnem novo, egr nismo gledali edino ampak sumimo da je problem sam egr oz bi se avto drugace obnasov ? za sklopko pa bom gledal ko bo časa zdaj mi je bolj vazno dobit moč nazaj, drugace nima to nobene zajle včeraj nisem hotel komentirati ker sem na novo alfist in nisem bil siguren. Lp
Simptomi kažejo na EGR ali težavo na vakumskem delu regulacije turbine.
Preveri najprej če vakumski del tesni. To narediš tako da prižgeš motor, počakaš mogoče minuto, ugasneš motor in pustiš kontakt in opazuješ aktuator na turbini. Aktuator na turbini mora "potegniti" notri ko motor vžgeš, in potem ko je ugasnjen s kontaktom, mora aktuator ostati na poziciji brez popuščanja, več kot minuto...

Če to vse štima, potem je vzrok zelo verjetno EGR (zaštekal v odprti poziciji). Tako da ga lahko probaš blindirati in boš videl, če bo bolje.
Vakumski del same turbine špila, včeraj sva z mehanikom probavala in je normalno, ostane mi se egr in lmm, egr pa bi rabil javiti napako na 16v ampak vseno bom pogledal ker sem že obupan. :D
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če je EGR zaštekan in se ne zapira, ECU ne javi napake.
Napako javi samo če se EGR zašteka v zaprtem položaju (ali pa če je blindiran).
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Naslednje na vrsti bo egr ko bom na času pa javim sproti, nevem pa kako bi stestiral vakum pumpo če dela zadosti vakuma ker nova je 130€ in mi je že čez glavo v avto sem dal ze enih 900€ od nakupa
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Z manometrom izmeriš kakšen je tlak na izhodu vakum pumpe ali na izhodu overboost ventila, kjer gre proti turbini.
Če dobiš na turbino vsaj -600mbar je ok.
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Moraš imeti manometer za podtlak.
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

TribesMan- hvala na pomoči, počakam vikend pa probam spravit avto na dvigalo pr frendu pa egr in pumpo probava in vakum cevke, potem napišem kaj pravi ta stvarca :D
Aja, Pozna kdo koga ki zna sprogramirati da se lahko egr popolnoma zapre ker je 16v ? pač ta verzija z luknjicami mi ne diši
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Glih ta ko ti je dal odgovore kaj preveri hehe.
Odgovori
  • Informacija