sapko98 napisal/-a:Tako, danes sem 6 ur skakal okoli, spodaj in zgoraj, zamenjal senzor tlaka ni več napake, šel se peljat avto gre slabo, potem zamenjal se senzor zraka avto gre se slabse z novim, vrnem starega notr gre pac enako, dvigli avto, dol turbo cev, pregledali turbino je v super stanju, racunalnik ne kaze vec napak avto pa se vedno vlece komaj po 2800 obratov, prej pa kot kak 8v 59kw iz stilota, nam na pamet pade še kaka vakum pumpa, ostalo je vglavnem novo, egr nismo gledali edino ampak sumimo da je problem sam egr oz bi se avto drugace obnasov ? za sklopko pa bom gledal ko bo časa zdaj mi je bolj vazno dobit moč nazaj, drugace nima to nobene zajle včeraj nisem hotel komentirati ker sem na novo alfist in nisem bil siguren. Lp
Simptomi kažejo na EGR ali težavo na vakumskem delu regulacije turbine.
Preveri najprej če vakumski del tesni. To narediš tako da prižgeš motor, počakaš mogoče minuto, ugasneš motor in pustiš kontakt in opazuješ aktuator na turbini. Aktuator na turbini mora "potegniti" notri ko motor vžgeš, in potem ko je ugasnjen s kontaktom, mora aktuator ostati na poziciji brez popuščanja, več kot minuto...
Če to vse štima, potem je vzrok zelo verjetno EGR (zaštekal v odprti poziciji). Tako da ga lahko probaš blindirati in boš videl, če bo bolje.