Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Preveri najprej zračnost na turbini, pol pa menjaj
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Zračnost kako mislis ? avto se pelje, sicer piska zelo glasno, na 3k obratov ponavadi da napako tlaka ali napako motorja...
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Poberi cev iz turbine, pa potresi vetrnico.
Ampak, če ti javi napako, zakaj ne priklopiš na računalnik, pa preveriš kakšno napako javi?
sapko98
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Sep 28, 2017 8:15 am
Vozilo: Alfa 147 1.9jtd 16v 140hp

Tako turbina je bila dol pred slabimi 3 tedni in ni bilo zračnosti sicer samo piska

javi te dve napaki

PO238- senzor pritiska tlaka (je nov ni to razlog)

P1236 signal turbo pritiska

Oba mehanika so rekla da avto sicer lahko vozim ampak da dam v kratkem obnovit turbo oz kupim novega, v 7 dneh sem naredil 1500km na dopust sicer špila ampak ga zmanjkeva na AC nima moči,če dam gasa pa prižge napako, po mestu ni videt razlike razen piskanje... tako da ja..



Vse sorodne oz. identične teme združene v eno ....
Alfista93
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Apr 03, 2014 4:40 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm

Ali je normalno za GT 1.9 JTD 2007 da pridobi moč šele na 2000 obratov? Ne vem več ali me grabi paranoja, ampak pod 2000 rpm je avto "mrtev". Npr če ga pri 1500 pohodim do konca, potrebuje kakšne 2-3 sekunde do 2000, potem pa "eksplodira". Kolikor sem prebiral po tujih forumih, bi naj boost avto pridobil že pri 1500. Egr sem blindiral, lučka za motor sicer sveti, ker se še nisem spravil do Tribesa. Ima to kakšen vpliv na delovanje motorja? Drugače pa cevi za zrak so ok, prav tako zamenjane vakuumske cevke s silikonskimi za vsak slučaj. VNT mehanizem in turbina sta brez problemov in delujoča. Sesalni kolektor je očiščen, tudi MAP sem očistil, je bil res zasvinjan, ampak nisem občutil neke blazne razlike. Sklepam da mi preostane še MAF senzor?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Včasih je bolje naredit kako diagnostiko, kot pa na random menjat vse komponente...
Alfista93
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 72
Pridružen: Če Apr 03, 2014 4:40 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm

Sem bil pri tebi nekaj mesecev nazaj :) . Diagnoza je bila nepravilno delujoč EGR, katerega sem po tvojem nasvetu potem blindiral. Avto od takrat res deluje bolje in kadi skoraj nič. Še vedno pa je do omenjenih obratov relativno neodziven, zato me je zanimalo ali je takšna turbo luknja normalna. Bom te kontaktiral v prihodnjem mesecu in naredil izlet.
AGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Maj 14, 2023 12:43 am

V prvi brzini lahko omejuje max. navor. Možno je, da imaš slab turbo.
Odgovori
  • Informacija