Hladen JTD(m) težko vžge - AR 147 / 156 / GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Pozdravljen.

Grelne svečke ne grejejo dovolj? Razmišljam na glas, ne me držat za besedo.
manhad
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne Jul 26, 2015 10:24 am

Ne bi rekel. Tudi na 30C je enak simptom ce avto stoji 6 ur ali več. Je pa v garazi kjer je zmeraj 15C+

Razmisljam samo, da bi gorivo lahko odteklo in ga mora napolnit?
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

predvidevam, da ti nekje pride zrak v dovodni sistem za nafto.....
zaradi tega imaš zrak namesto nafte v cevovodih.
ker imaš "srečo" in ima tvoj avto v tanku še nizkotlačno pumpo, ki ti ob kontaktu napolni sistem na novo ( večina novih avtov nizkotlačne pumpe nima in mora to opraviti visokotlačna, kar pa ji sploh ne ustreza in tudi rezultat je bolj tako tako).
posledica je ponavadi le slabo vžiganje, lahko pa s časom privede do problemov z visokotlačno črpalko (če le ta lavfa na suho pred zagonom)

lahko pa je tudi problem, da ti ena šoba ne zapira 100% in ti "beži" nafta nazaj v rezervoar skozi povratni vod....posledica je nezadostni tlak v sistemu za zagon, ko enkrat mašina lavfa, pa visokotlačna pumpa ta primankljaj kompenzira in posledično ne opaziš razlike.
posledica je, da bo puščanje vedno večje in avto bo vedno težje vžgal .....dokler sploh bo

lahko pa ti šoba pušča v cilinder, posledica je spet bolj slab tlak ob zagonu, ko pa avto dela, pa ponavadi v prostem teku kadi sivo, saj teče v cilinder preveč nafte.
posledica pa ni ravno dobra, saj ti to lahko stopi bat - vožnja z takim avtom ni ravno priporočljiva.

dobro bi bilo priklopiti na PC in videti, kakšni so tlaki sistema ter tudi preveriti šobe in povratni vod z merilnimi posodicami, da se vidi, če katera pušča
lp
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

a mas evro 4 ?
manhad
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne Jul 26, 2015 10:24 am

Vse 4 šobe vračajo enako. To sem zmeril.
Je euro 4 ja.

Hvala za ideje :)
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

1.9 jtd . torej 8 ventilski se mi zdi da je euro 3 norma, vsaj moj je....če se ne motim?
manhad
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne Jul 26, 2015 10:24 am

1,9 jtd 150hp 16v 2006 letnik. Blindiran, narejen remap.

Če karkoli pomaga :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ja to je euro4 . imam isti problem na gt.ce das kontakt pa pocakas in uzames kontakt pa prizges uzge iz prve. ce pa prizges na prvo pa vergla v prazno. :) to je zaradi šob
manhad
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne Jul 26, 2015 10:24 am

Se mi je dozdevalo. Bom ko bom imel čas enkrat ven dal pa nekam dal obnovit. Takrat sporočim stanje. Verjetno pa še ne tako kmalu :P
manhad
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne Jul 26, 2015 10:24 am

V info*

dogajalo se je naključno. Če se je dal kontakt 2x ali 3x ni bilo razlike. Diagnoza na začetku je bila napačna. Začelo se je dogajati 2x na teden. Po menjavi acc. je bilo bolje, dogajalo se je 2-3x na mesec. Je pa res počasneje verglal. Menjava štarterja je dokončno rešila težave. Stari starter se je občutno težje vertel. Na pol zariban ležaj ali kaj podobnega.

lp
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Jaz imam pri moji 147 1.9 8v enak problem. Zjutraj težko vžge, ko je res hudo tudi po recimo 2 sekunde, preden "zagrabi". Sliši pa se, da vmes že skoraj vžge, pa ga zmanjka.
Akumulator ima (kmalu po vožnji) 12,3V, ko je avto prižgan, polni 13,9V.
Injektorji 2-4 imajo sicer zgleda kar hude korekcije (temperatura motorja cca 65 stopinj).

Slika

Injektor 2 sicer tudi redno skače prek vrednosti 1...

Je še kaj za preskusit? Najprej verjetno menjam injektorje, pa vidim, kakšna je situacija?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če vrti počasi, oziroma se matra, potem menjaj akumulator, če vrti dobro, in težko vžge ampak brez dima, poglej črpalko goriva, če po vžigu zakadi belo, potem glej injektorje.

Korekcije do +-2 so sprejemljive.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hvala, bom zamenjal potem naprej injektorja, pa da vidimo. Vrti po moje v redu. Sem posnel zdaj en filmček.

To sicer ekstremno dolgo vžiga, ponavadi vseeno traja manj. Sem pa zdaj imel nekaj časa kontakt prižgan, ker sem po računalniku šaril, če je imelo to kak vpliv.

Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Še podatki o pritisku nafte, če komu pove kaj :)
pritisk ob zagonu.JPG
pritisk ob zagonu.JPG (58.95 KiB) Pogledano 1006 krat
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tukaj v podatkih ni videt da bi nekaj dolgo verglal, to je mogoče 1s. Pritisk je pa tud videt OK.
Odgovori
  • Informacija