Jp, Tesa Outdoor. Zadaj ni potrebno kriviti, spredaj sem jo pa premalo pokrivil in sedaj na enem vogalu malo štrli. Sem že kupil nov paketek Tese za popravni izpit
Heh, sem na istem. Na GTjki sem nalepil obe tablici, jih predhodno "pokrivil", seveda premalo natančno , tako da se mi je spredaj čez noč na enem koncu odlepila, sicer pa drži kot satan. Zadnjo tablico sem malenkostno ukrivil, pa se je tudi ob robovih losala. Zdaj pa po laks, porezat dol pa isto na popravni izpit
Nabavil 18" za Bianco. Malo prenagljen nakup bi temu rekel, saj je treba platiščem posvetiti malo ljubezni. So OEM in niso veliko obtolčene, je pa lak zanič in jih bo potrebno na novo prebarvati in polakirati. Bila so prebarvana s plasti dip, ki se je začel luščit, zato sem čez vikend vse spucal in na novo pobarval z gloss črno plasti dip, na zimo pa bodo šle k ličarju na pravo barvanje. Gume so tud "crap", tako da čakam na dostavo še teh.
Matr si znam narediti neplaniran strošek. Včasih pomislim, da bi kar prodal vse skupaj in kupil kakšnega Cliota na 14 zoll Življenje bi bilo veliko enostavnejše
Evo, da se še jaz oglasim na forumu po dolgem času. Imam ta obdobja, ko sem off/on (včasih osvežujem stran vsakih 10 min., drugič pa me ni po mesec ali 2 ).
Bianca je zdrava, nič ne sitnari in ne išče nobene pozornosti ... Sumim, da me vara
Sem pa sprobal tisto "dekarbonizacijo", ki jo reklamirajo na facebooku. Plača je bila. Ko imam denar ga moram zapravit in sem se zapeljal do Brežic čisto iz firbca. Postopek traja cca 40 min. Neke ogromne razlike nisem opazil, se mi je pa zdelo, da je avto bolj miren pri nizkih obratih. Dal sem pa 35€ za to (cena za alfiste, ker je možakar tudi sam alfista. Drugače ima ceno 40€). Medtem, ko je pucal mojo, se je pripeljal še en z neko Volvo R beštijo, 2.5Turbo 300hp in je naslednji dan povedal, da se pri njemu občutno opazi razlika. Kot sem prej napisal, jaz neke ogromne razlike nisem opazil, le bolj mirno delovanje v nižjih obratih.
Pa da se pohvalim še z novo fotografijo (za tiste, ki niste na facebooku in ponesreči zaidete v to temo )
Daj napiši prosim malo več o tej dekarbonizaciji. Moja GTjka z JTSjem je zelo podvržena temu in že nekaj časa razmišljam, da bi jo dal očistit na tak način. Kot sem prebral na spletu, samo motor priključijo na njihove naprave, avto laufa 30-60 min in to je to. Olje ostane isto ali ga je potrebno zamenjati?
@RED_line ... Marsikdo je podobnega mnenja .. ane MaStr To je drugače plasti dip, spodaj je original srebrna. Pozimi grejo na pravo štrihanje.
@Damijan Hvala
@Alficious Postopek traja slabo uro. Sam nisem imel nobenih težav, ampak sem se ravno zaradi vseh teh pohval odločil iz firbca probat zadevo. To glede menjave olja sem ga tudi jaz vprašal in možakar pravi, da če redno delaš servise, ne bo problema (ni potrebna menjava olja po postopku). Neke res bistvene razlike nisem opazil, razen bolj mirnega delovanja v nižjih obratih. Cenovno pa tudi ni nek strošek, lahko da bo pri tebi bolj opazna razlika.
Hvala za informacije. Gt-jka mi nagaja - MCSF lučka, težava z mešanico v 2. cilindru, nemiren prosti tek...cinspula je bila že menjana, tako da mi počasi zmanjkuje idej. Mogoče bo ravno ta dekarbonizacija rešitev.