Imamo v Ljubljani in okolici kasnega dobrega ˝popoldanskega ˝mehanika oz koga priporočate.
Ne rabim original servisev Važno mi je price/performance.
Glavni servis klice mojo 159 jtdm.
Veliko je bilo napisanih o zamenjavi jermenice, je to tudi potrebno pri 1.9, 85kw?
AR 159 2.0 JTD, letnik 2012. Kolikor sem bral pod to temo, se veliki servis dela na 120k km. To tako ni problema, sem ga naredil lani.
Kaj pa mali servis (olje, filtri)? Je OK če se dela na 20k km?
Glede na kvaliteto olij max 15k km če maš rad svoj motor. Pusti ti une predpisane intervale, itd. Tudi ostale znamke so mele po 20-30k km, pa hitro ugotovile, da ni ok in zmanjšali na 15k km večinoma, ko so turbine začele ribat na polno.
Že ko gledam svoja olja po 15k km kaka so pri dizlu, pa sem jih par različnih sprobal, je to za moje pojme max.
Vsak se pa po svoje odloči kako bo menjaval. Ampak tko kot je Gora reko. Tistih 50-60€ za olje plus fiter pa vsak drugi servis še filter zraka in goriva, ni neki denar za dobro vzdrževanje motorja.
Interval menjave motornega olja je zelo odvisen od režima vožnje. Če v enem letu narediš 60.000km, potem tudi menjava olja na 30.000km ni problem. Če pa imaš samo mestno vožnjo, potem je pa tudi menjava na 15.000 premalo. Se pa strinjam, da v primeru da si ga sam menjaš. 50€ ni noben denar. Sam prakticiram menjavo na 20.000km, ali eno leto.
Kljub prebrani temi, se zmeraj ne vem na koliko naj bi se delal servis pri Alfi 159. Razumem, da je odvisno od motorja, voznje itd.
Pri meni je bilo narejeno na 97k. Sedaj je tocno 174k gor. Torej od zadnjega velikega servisa je minilo 77.000km. Naj cakam na 100.000km ali naj grem do 80k in je to to? Male servise delam na 10-13k max.
b_bay napisal/-a:Kljub prebrani temi, se zmeraj ne vem na koliko naj bi se delal servis pri Alfi 159. Razumem, da je odvisno od motorja, voznje itd.
Pri meni je bilo narejeno na 97k. Sedaj je tocno 174k gor. Torej od zadnjega velikega servisa je minilo 77.000km. Naj cakam na 100.000km ali naj grem do 80k in je to to? Male servise delam na 10-13k max.
Interval za menjavo zobatega jermena in ostalih pripadajočih delov je na 140.000km ali 5 let. Kar dosežeš prej.
Ampak boljše preventiva in menjaš po 100.000km ali 120.000km in si miren.
b_bay napisal/-a:Kljub prebrani temi, se zmeraj ne vem na koliko naj bi se delal servis pri Alfi 159. Razumem, da je odvisno od motorja, voznje itd.
Pri meni je bilo narejeno na 97k. Sedaj je tocno 174k gor. Torej od zadnjega velikega servisa je minilo 77.000km. Naj cakam na 100.000km ali naj grem do 80k in je to to? Male servise delam na 10-13k max.
Interval za menjavo zobatega jermena in ostalih pripadajočih delov je na 140.000km ali 5 let. Kar dosežeš prej.
Ampak boljše preventiva in menjaš po 100.000km ali 120.000km in si miren.
Uf pol imam se cas. Bom dal ta projekt na konec leta, pa je.
Ima kdo izkusnje kateri set jermena + vodne pumpe izbrati za velik servis ?
Nekoliko sem skepticen za sete po 100 eur. Npr. Magneti Marelli je na Autodocu za 100 eur, Bosch pa 120 eur ipd.
Če si v dvomih poglej na alfaparts, Filip ima dobro robo pa dobre cene, svetuje pa tudi pametno.
Jaz sem za 2.0 jtdm vzel znamko prve vgradnje, mogoče ni najcenejše ampak ne pa ful dražje.
Imam pa se eno cudno vprasanje. Poleg velikega servisa sva s kolegom odstranila se lopute na sesalnem kolektorju. Fora pa je, da sta dve loputi ze manjkali, dve pa sva odstranila ( so kovinske ).
Ali je mozno, da so se lopute odtrgale in niso naredile nobene skode ?
Avto sem kupil pred kratkim od prvega lastnika in ni nic omenjal, da bi imel kake velike probleme. Avto je delal normalno.