Alfa Romeo GT 2.0 JTS - mia Bella

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Gledam na to kot strojnik. In edina logična razlag temu, da ne rabiš te dekarbonizacije in gre skozi meritev CO2 je, da vozi z višjimi vrtljaji. Za teh 40€ se na 20k km kar nekaj voziš s povišanimi vrtljaji. :) Zato mi je to odobno čistilnemu CD/DVD-ju.
Zdaj vsi tekmujejo s potovalnimi računalniki glede porabe in vozijo v visokih prestavah pod "štand gasom"! To ni to, sploh pri dieslih. Zaradi napora se vbrizgava več goriva kot je potrebno in pride do nepopolnega izgorevanja, pri dieslu saj, kar zabaše vse skupaj. MOtor se samo zapaca, v olju je precej neizgorelega goriva zaradi predoziranja v danem trenutku in težave so tu.

Pri bencinskem motorju pa je že črn in sajast izpuh znak težav.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Meni bo tale alfica pobrala nekaj let mojega življenja.

Napake so se spet vrnile, back to the roots, iste kot na začetku:

P0120 Throttle Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Malfunction
P1121 Throttle Position (TP) Sensor Circuit Intermittent High Voltage

Avto prižge MCSF lučko in lučka za gorivo utripa, količina goriva pade na nulo. Prosti tek je zelo nemiren, avto malo bolj švoh. Avto ugasnem in prižgem, deluje kot da se ni nič zgodiilo, tank za gorivo spet kaže vse tako kot mora. Res ne vem, kaj se dogaja. Nekdo na AlfaOwner je imel podobno težavo in je bil na koncu MAF oz. je še kontakt stopalke za plin dodatno zategnil z vezicami in posprejal. Potem naj bi delalo. https://www.alfaowner.com/Forum/engines ... p1120.html

V sredo imam planiran dopust in rabim nujno delujoč avto. Jutri lahko preventivno menjam MAF, samo se mi zdi brez veze toliko enega denarja metati, če na koncu to ni to. :evil: ](*,) ](*,) ](*,)
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Zamenjan MAF....notri je bil en tak Kitajc od ponaredka, da še firme ne znam povedati #-o . Zdaj je original Bosch in upam, da bo to odpravilo težave...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Zamenjaj stopalko za plin in preveri mase. Lahko da vezica ipd pomaga ali pa je tudi problem v kablu.

Notri je samo grafitni potenciometer in nič več. Ni to kakšen high tech in ko se pobrusi je konec zabave.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Nikoli dolgčas...Včeraj sem se vačal z dopusta in sem imel ponovno "prigode". Že na poti tja grede se mi je tik pred Zadrom v zastoju začela kar sama od sebe zaganjati pod štant gasom in samo vprašanje časa je bilo, kdaj bo prižgala lučko. Seveda jo je po par minutah :-({|= . Pa je bil MAF zamenjan.

Domov grede pa tako ali tako žurka. Takoj ko sem zapeljal iz trajekta sem prižgal klimo in navdušen ugotovil, da je crknila ](*,) #-o . Tja grede je delala BP. Avto je stal cel dan na soncu, zunaj čez 30. Do Ljubljane sem se skoraj 6 ur počasi a vztrajno mariniral. Če bi ostalo samo pri klimi bi bilo še dobro.

Na avtocesti mi alfica kar iznenada pri konstantnem gasu grdo cukne, takoj prižge lučko in izgubi vso moč. Sem šaltal dol, da bi nabral obrate pa ni šlo nikamor. Samo odkotalil sem se naravnost na odstavni pas. Avto ugasnem in prižgem in magično dela, a še vedno piska, kazalec goriva padel na 0 etc. Peljem počasi kakih 15 km po odstavnem pasu do prvega počivališča, jo priključim na tester, preberem napake (P1020, P1121, P1122), čista klasika. Pobrišem, avto dela in se odpeljem naslednjih 300 km brez problema. Vajo ponovimo v zastoju v Metliki (spet se je začela zaganjati v štant gasu in potem lučka).

Skratka...tole mi gre že pošteno na živce.

@AnAlfaBet
Možno, da je potenciometer slab, samo se mi zdi res malo verjetno, ker avto niti nima tako veliko kilometrov (170 000 km realnih).

Najprej bom porihtal klimo. Ko jo prižgem, kompresor niti ne "klikne" kot običajno. Ali je šel rele, varovalka ali pa dejansko kompresor. Ima kdo slučajno kje na lagerju kak rabljen a še dober kompresor?

Za napake throttle bodyja pa je dejansko mogoče, da je loputa zanič. Če ne drugega, bom poskusil na koncu testno zamenjati še to. Kdo ve, kje bi jo lahko dobil? Nove so nerealno drage...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če javka zaradi potenciometra za gas pedal, bi tudi le tega zamenjal, ker tu ima MAF dokaj malo veze.
Kar se pa klime tiče, bi pa najprej preveril, če ni stvar spustila, ker če je prazna, se kompresor ne zažene (testirano na 147, kjer mi je spustil kondenzator.

Mogoče nebi bilo slabo pregledat mase, moji 147 je odletela ena za lambdo in 10 let ni znal noben odpravt tega problema (garantirana žurka na tehničnem) ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

a ti to padanje bencina na 0 dogaja ze odakr imas avto? ce so mase ok je lahko tudi bilo kaj čarano po BC ali je celo zalit bil z vodo.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

@El Barto
Slučajno veš, koliko stane potenciometer pedala za gas (baje sta dva)?

Za klimo ne vem, ampak dvomim, da bi spustila, saj mi je do sedaj že dvakrat, zato smo najprej zamenjali slabo visokotlačno cev. Ker je po tem ponovno spustila, se je v sistem vbrizgala neka masa, ki naj bi zapolnila vse luknjice, ker niti z UV lučko in obarvanim plinom ni bilo nikjer videti puščanja. Od takrat je držala BP in tudi, ko smo naknadno pogledali, koliko je plina v sistemu, je bila polna.

@WiTBoY
Ne, padanje goriva na 0 se mi je začelo dogajati šele sedaj.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

potecimeter je samo eden. original je samo v kopletu z celo stopalko za gas
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Hm, ja je v kompletu s celotno stopalko za plin, sta pa notri dva potenciometra zaradi varnosti/zanesljivosti. Vsaj tako sem zasledil pri 156 FL JTS (mislim, da bi moralo veljati tudi za GTjko):

"The pedal has a a potentiometer with two potentiometers within it for redundancy. The same with the throttle body. Each potentiometer at the pedal has it's own independent power supply (positive and earth) coming all the way from the ECU and a signal wire from each. Thus my throttle pedal has 6 wires in total connected in a straight line, not in a block like older cars.

The signal starts at the throttle pedal (well one from each potentiometer). It goes through the loom to the ECU. The ECU compares the signals to make sure they have a constant offset from each other as the two potentiometers have slightly different resistances. If it checks out, the ECU sends a voltage over two wires (positive and earth) to the throttle body motor to turn the flap. The other four wires to the throttle body are for sensing the position of the flap via the twin potentiometers in there. Then the ECU knows whether to keep turning the throttle butterfly valve (flap). The wiring in the throttle body is different to the throttle pedal. One positive wire for powering the potentiometers is split in the body cover to power both of those circuits, the same again for the earth for the potentiometers. This leaves two wires, one for the wiper (signal) of each potentiometer."
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

verjetno je misljeno da je v samem ohisju dvojni. ker je na vseh samo eden
Slika
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Kakšne ovinke delajo, da dvigujejo zanesljivost grafitnih potenciometrov namesto da se gre na reluktančne/magnetne/induktivne ali pa celo kapacitivne. Vsak potenciometer se enkrat zrabi, če zlimaš skupaj dva pa se obrabljata dva enako hkrati. Še na grafitnih wiperjih niso in vozijo kovinske, pa je to tehnologija iz prejšnjega stoletja...
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Situacija se je v zadnjih dnevih bistveno poslabšala. Avto mi prižge lučko vsakih 30 km, kdaj mi vrže v rezervni program, da se lahko samo ustavim ob cesti ker izgubi popolnoma vso moč. Izbris napake s testerejm pomaga in alfica se nato pelje, kot da ni nič. Testno smo poskusili zamenjati še loputo, premerili upornosti vseh vžigalnih tuljav in nobena ni odstopala. Poskusno sem namestil še merilnik napetosti, da bi videl, če slučajno zaniha napetost takrat, ko avto cukne in javi napako. Na srečo napetost ne zaniha čisto nič, tako da to ni problem.

Edina stvar, ki bi jo lahko še zamenjal je dejansko ta stopalka za plin s potenciometri.

Sicer bi avto odpeljal na nek servis, kjer vedo, kaj delajo, ne pa da samo poskušajo. Večinoma nima nihče poglobljenega znanja, kako stvari delujejo, samo menjali bi komponente in če dela super, sicer pa ugibajo naprej.

V Ljubljani mi ostaneta Alfa Nord in Avto Triglav, sicer pa se bom moral zapeljati k Zegi, o katerem sem bral same pozitivne stvari (malo mi je daleč). Ima kdo kak predlog?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pol pa Zega!

Ker od vseh dosedanjih ugibanj in porabe časa in €, bi bil lahko že nekajkrat tam. :wink:
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če ti žre toliko olja lahko tudi kapljica pade na svečo in/ali lambdo pa so potem vse meritve adijo...
Pravtako, s tako porabo so vse lambde zagotovo zasvinjane od pepela
Zaklenjeno
  • Informacija