Brisalci: Težava / Problem - AR 156

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Imam naslednjo težavo in sicer to, da mi na fazi trenutnega brisanja, torej tistega na par sekund brisalec ne pride nazaj na svoje mesto, oziroma včasih mu celo rata, ampak zelo počasi. kot da bi motorček takrst trokiral.

Drugače ko sonormalno vklopljeni, da konstsntno brišejo, takrat lepo delajo.

Ima kdo podobne težave?



Edit: Vse identične teme združene v eno ....
Slika
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Še nekdo s težavami z brisalci :)
Pri meni pa konstantno kuri varovalko za brisalce. Lahko jo skuri takoj, ko dam kontakt, lahko pa nekaj časa dela, pa jo čisto naključno skuri. Pri tem pa sploh ni treba, da so brisalci prižgani.
Sploh ne vem, kje se zadeve lotit. Bi morda pomagalo vzeti omarico z varovalkami ven, pa spucat kontakte zadaj? Kakšna druga ideja?
Če vse odpove, mi zna kdo priporočit kakega sposobnega avtoelektričarja z Gorenjskega konca?

Gre se pa za 156 2002 letnik, 2.4 110kW.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Preveri kable v pregibu prtlajažnih vrar
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hvala, bom. Je to lahko problem, tudi če brisalci sploh niso prižgani, ko jo skuri?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

+ bi moral biti vedno prisoten, da preko drsnika motorček dobiva napajanje do vrnitve v osnovno lego.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če je to zaradi brisalca na zadnjem steklu, je lahko tudi davno že spustilo tesnilo, ki tesni gred brisalca skozi izvrtino v steklu. Voda zaloje motorček in gred, zarusta in težave so tu. Kot omenjaš, je motorček še delujoč. Zadevo demontiraj in očisti gred, da se bo vrtelo brez odpora. Če pa je motorček že začel spuščati značilni vonj po skurjenem pa menjava.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Zadnji motorček presenetljivo še lepo deluje :) Je pa videt po zadnjih vratih, da je skozi že kar nekaj vode steklo... Mehanizem zaklepa recimo je bil čisto zarustan, pa tudi spodnji rob vrat je rjav.
Sem sicer za test tudi odklopil zadnji motorček, pa mi je vseeno skurilo varovalko. Verjetno res najbolje, da preverim malo napeljavo na pregibu, pa še malo nižje dol.

Zanimivo je tudi, da mi dostikrat luči pomežiknejo, ko vklopim žmigavec :) Malo sem že pucal maso pod akumulatorjem, malo bolje morda je. Bi se pa tudi moral malo bolj konkretno lotit, če bi hotel za prav očistit.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Pri moji 159 vem da je bila težava takšne sorte ravno v napeljavi v pregibu prtljažnih vrat ....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Še par opažanj.. Nisem pa res še imel časa preverit napeljavo...
Ko prižgem luči, se mi včasih zraven prižgejo še zadnje meglenke. In ob prižigu levega smernika včasih utripnejo glavne luči. Drugačni simptomi iste težave? :-k
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Masa...
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Ta problem z meglenkami imam tudi jaz.
Zamenjal vse glavne mase, preveril mase na luči. Meglenka se prižge tudi, če odstraniš stikalo za vklop meglenk. Se pa problem pojavi predusem pozimi.
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Kaj pa konektorji luči? Oksidacija pri pinih (kontaktih).
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Zadnje luči komplet pregledane/očiščene
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Banny
Verjetno pelje stikalo meglenke na maso, tako da je potem dovolj, da ima žica med stikalom in meglenko občasno stik z maso in se posledično zadeva prižge? Vsaj če je moje razmišljanje pravilno.
Odgovori
  • Informacija