En novoletni pozdrav vsem
Pa da takoj zaharamo v novo leto kot se spodobi. Z veliko trpljenja, jeze, sreče, finančnih veselic pa ostalega sranja
Torej, slab teden po prevzemu 159 s servisa (menjava turbine), se je kripa odločila, da ji spet nekaj ne paše.
Tokrat je krepnil leto dni star aku, poleg tega pa sem imel glasno zvočno spremljavo iz izpuha in izpod haube. To tazadnje je bilo slišati, kot da je polžek shodil. Nič kaj vesel kupim nov aku in kripo spravim do mehanika, ki me je po kakem tednu čakanja razveselil z novico, da je dal obnoviti altenator, ter da polžek ni hin, le neka bedarija se je pojavila pri krmiljenju turbine. Vakumi pa to, tako da je turbo ostal odprt. Od tod zvočni učinki. Še dva ali tri dni za tem me je obvestil, da ima namero kripo zažgati, ker je obnovljen altenator še kr defekten. Očitno je mojster za obnovo spregledal, da rotor prebija. Pa da ne omenim kako veselje je na 2.4 menjati altenator.
In tako sem se skoraj zjokal in odcolal šolde za nov altenator
Skratka, avto spet dela, čeprav je pa v času tega drugega servisa hišni svet soglasno sprejel odločitev, da gre opel od hiše.
Pa greva malo po salonih, da vidiva kaj bi nama ustrezalo in koliko bi to finančno bolelo.....
Ne vem ali imam smolo ali pa imam res stroge zahteve in želje. Velik prtlažnik, vsaj 150 kljusetov, avtomatik, če se le da ne črna notranjost, ....
Dejansko lahko odcolaš 30k eur in prek za novo ali skoraj novo vozilo, če si nočeš it ruske rulete z sumlivimi (uvoženimi) primerki svete nemške trojice brez znane zgodovine vzdrževanja.
Pa tako sproti sem pri enem pooblaščenem prodajalcu naletel na 2 leti starega solidno opremljenega karavana s zelo solidno ceno pa še bolj solidno zgodovino na cesti. Da me je kar minilo do življenja
Pa še 159 so zadnje čase na trgu zelo necenjene.
Hja, ko bi le ne bil savinjčan in škrt, prav tako pa na tem svetu še niso uspeli sestaviti avtomobila, ki bi bil po moje vreden toliko denarja.
Oz bi bil zanj pripravljen plačati toliko
Po hitrem postopku sem sklenil, da se mi bo morala 159 razpasti pod ritjo, preden se je losam. Ker letos je v njo pobegnila nezanemarljiva vsota financ, ki bi jo prodaja mogoče celo pokrila.
Pa še ena slika te naše barabe nagajive
Lani je bilo na njej delano sledeče:
- menjava zgornjih rok
- obnova spodnjih rok
- menjava vseh feder in amortizerjev
- velik servis ter menjava jermenice
- dve novi letni in zimski pnevmatiki (jebeni robniki in odpadki na AC)
- optika podvozja
- menjana sprednja desna in zadnja leva zavorna čeljust ter nove sprednje zavorne ploščice
- menjan senčnik na voznikovi strani
- menjan omejevalec vrat zadaj levo
- novi sprednji meglenki (ker stari sta bili res obupni)
- menjana dva parkirna senzorja
- menjane vse 4 štangice stabilizatorjev
- menjane metlice brisalcev (bosch je vreden pol q..a in je šel dol)
- menjava turbine, termostata, ravnanje izpušnega kolektorja
- menjava altenatorja
- menjava vetrobranskega stekla
Seznam del pa tak, kot da bi obnavljal kakšnega starodobnika
PS
Je pa sedaj z BW polžem avto v spodnjih obratih res komaj opazno bolj len, nad 2500 obrati pa prav kliče po še več