Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Damjan, avto je sedaj že vozen. Poslikal sem samo polžeka, ki je krepnil konec novembra.
Menjavo opreme je opravil mojster mehanik, ker sam nimam ne ogrevane garaže, ne dvigala. In prejšnji teden ni bilo za živeti na prostem.
In kot mi je razlagal je razstavil celoten sistem dovoda zraka in ga očistil. Po servisu je avto nabral okoli 400 km pa še ni nič odletelo :D

@skyblue
Ta del z mapami je po moje vsaj deloma kriv za defekt.
Avto ima prevoženih slabih 210 000 km, kar po moje ni neka huda kilometrina.

Tunerc je iz neznanih razlogov uspel sproducirati res blesave mape in res pogojno vozen avto v času, ko je avto bil v lasti prejšnjega lastnika. Kak mesec po nakupu je tribes imel v delu obravnavan avto, kjer je ugotovil, da je prejšnji majster uspel posneti napačne mape za ta motor/računalnik in da je potem na njih naredil nekaj "mojstrovin".
Tribes je nato popravil opazne napake. Kaj vse je delal ne bom komentiral, ker o tem delu vem ravno toliko, da vem da nimam pojma.

Po sedanji menjavi turbine mi je mojster razlagal, da je bilo kar nekaj bistvenih parametrov izven varnega območja za to turbino in ni bil presenečen, da je prišlo do defekta.

Potem pa bodi pameten kdo je kriv
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Zdaj pa samo srečno naprej! =D>
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa še ena tako vmes

Majster mi je rekel, da sem lahko srečen, ker je garrett krepnala. Ker sedaj le imam borg warner. Bo nekaj na tem :)

Avto je prej najlepše vlekel med 2000 in 3500 obrati. Vsako priganjanje v višje obrate ni imelo kaj več haska. Sedaj se pravo veselje prične nad 2500, kjer prav čutiš kako je motor srečen z obrati :mrgreen:

Pa da ne bom samo jamral. Tribes je za njegov poseg obljubil 240-250 kljusetov in v rangu 480 Nm navora. Avto je bil pred časom na valjih, kjer je prikazalo 246 kljusetov in 529 Nm pri 2700 obratih. Kar po moje ni slabo.

Sedaj z novim polžekom ter pravimi mapami (ter rahlo modificiranimi) pa na valjih izpljune cifre 244 kljusetov/566 Nm pri 2850 obratih. Dovolj za daily voz.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

grega983 napisal/-a:Po sedanji menjavi turbine mi je mojster razlagal, da je bilo kar nekaj bistvenih parametrov izven varnega območja za to turbino in ni bil presenečen, da je prišlo do defekta.
Say what?

Boost je bil nastavljen na 2.7bara, original je 2.57bar.
Torej niti 0.2bara višje. Daleč od kakega pretiravanja ali varnega območja.
V mapi s katero si prišel do mene je bil boost nastavljen na 2.77bar (tudi to ni nek ekstrem).

Res me zanima kaj naj bi bilo tako bistveno izven varnega območja...

GTB2056 drugače zdrži brez večjih težav do 3.2bara v nižjih obratih do 3000rpm.
In je na splošno velik bolj vzdržljiva turbina od BV. Ima tudi višji temperaturni limit VNT mehanizma ima boljši spool in je bolj odporna na surge v nizkih obratih.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Imaš zs, da ne bova tule smetila
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Defekt je lahko tudi zaradi predhodnega pregrevanja turbine zaradi napačne mape, ne zaradi zadnjih posegov. Nekako ni videt da bi se turbinski del ločil od kompresorskega. Gred ni obrabljena ali požrta, vendar tudi slike niso nevemkaj.
Če se je snel stran vijak lahko samo pomeni da je bilo v preteklosti to že rihtano (slabo)

Moral bi videt od bližje, da bi vedel kaj se je zgodilo. Pregret material pa bo s cikli crknil.
Ostružke itd zelo učinkovito zadrži intercooler in glede tega ne rabiš preveč skrbet.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Nekaj bolj švoh slik na temo permanentke

Po zmenku menjalnika in motorja s karoserijo sem v kleti našel nekaj malega krame :)

maska, luči, kardan, mehanizem prestavne ročice, izpuh, zadnja amortizerja ...
Slika

...... odbijač ....
Slika

.... 16v pragova ....
Slika
Slika

..... sedeža
Slika
Sedeža ter na splošno notranjost je vse v originalnem, zelo lepo ohranjenem stanju :)


Na motorju in okolici sem navesil vse manjkajoče cevi za vodo, vakum, elektriko, bencin, klimo, ...

Jebemtiš italjane in estetiko v motornem prostoru ..
Slika


Dobro da je sesalni kolektor konkreten kos aluminija ter pokrije večino te grdobije :D
Slika


Nekaj malega sem mrdal tudi na avtomobilski elektriki.
Nekoč je nekdo vgradil centralo za daljinsko centralno zaklepanje na zelo "kvaliteten in trajen" način. Po kaki uri dela sem vrgel v koš tole sranje :mrgreen:
Slika

Sproti sem zamenjal še "fuse box", ker je nekoč nekdo manjko pameti nadomestil z močnimi rokami ter vtrgal škatlo z nosilca :roll:
Slika

To je to trenutno. Čakam na toplejše vreme ter več časa da po dobrih 4ih letih in pol končno spravim permanentko v življenje :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

še mal :)
to čudo je tko zgledalo ko sm kupu.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

pa se po odstranitvi "staylinga"
Slika
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Od daleč je še res zgledala nekako :mrgreen:

Sedaj vidim, da sta sprednji fedri krajšani. Ker sedaj na 14 colskih klobasah je prav nemarno nizka.

Imaš mogoče po kaki nesreči na lagru zadnjo levo luč z belim odsevnikom ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

En novoletni pozdrav vsem :)

Pa da takoj zaharamo v novo leto kot se spodobi. Z veliko trpljenja, jeze, sreče, finančnih veselic pa ostalega sranja :mrgreen:

Torej, slab teden po prevzemu 159 s servisa (menjava turbine), se je kripa odločila, da ji spet nekaj ne paše.
Tokrat je krepnil leto dni star aku, poleg tega pa sem imel glasno zvočno spremljavo iz izpuha in izpod haube. To tazadnje je bilo slišati, kot da je polžek shodil. Nič kaj vesel kupim nov aku in kripo spravim do mehanika, ki me je po kakem tednu čakanja razveselil z novico, da je dal obnoviti altenator, ter da polžek ni hin, le neka bedarija se je pojavila pri krmiljenju turbine. Vakumi pa to, tako da je turbo ostal odprt. Od tod zvočni učinki. Še dva ali tri dni za tem me je obvestil, da ima namero kripo zažgati, ker je obnovljen altenator še kr defekten. Očitno je mojster za obnovo spregledal, da rotor prebija. Pa da ne omenim kako veselje je na 2.4 menjati altenator.
In tako sem se skoraj zjokal in odcolal šolde za nov altenator :evil:

Skratka, avto spet dela, čeprav je pa v času tega drugega servisa hišni svet soglasno sprejel odločitev, da gre opel od hiše.

Pa greva malo po salonih, da vidiva kaj bi nama ustrezalo in koliko bi to finančno bolelo.....
Ne vem ali imam smolo ali pa imam res stroge zahteve in želje. Velik prtlažnik, vsaj 150 kljusetov, avtomatik, če se le da ne črna notranjost, ....
Dejansko lahko odcolaš 30k eur in prek za novo ali skoraj novo vozilo, če si nočeš it ruske rulete z sumlivimi (uvoženimi) primerki svete nemške trojice brez znane zgodovine vzdrževanja.
Pa tako sproti sem pri enem pooblaščenem prodajalcu naletel na 2 leti starega solidno opremljenega karavana s zelo solidno ceno pa še bolj solidno zgodovino na cesti. Da me je kar minilo do življenja :roll:
Pa še 159 so zadnje čase na trgu zelo necenjene.

Hja, ko bi le ne bil savinjčan in škrt, prav tako pa na tem svetu še niso uspeli sestaviti avtomobila, ki bi bil po moje vreden toliko denarja.
Oz bi bil zanj pripravljen plačati toliko :mrgreen:

Po hitrem postopku sem sklenil, da se mi bo morala 159 razpasti pod ritjo, preden se je losam. Ker letos je v njo pobegnila nezanemarljiva vsota financ, ki bi jo prodaja mogoče celo pokrila.

Pa še ena slika te naše barabe nagajive

Slika

Lani je bilo na njej delano sledeče:
- menjava zgornjih rok
- obnova spodnjih rok
- menjava vseh feder in amortizerjev
- velik servis ter menjava jermenice
- dve novi letni in zimski pnevmatiki (jebeni robniki in odpadki na AC)
- optika podvozja
- menjana sprednja desna in zadnja leva zavorna čeljust ter nove sprednje zavorne ploščice
- menjan senčnik na voznikovi strani
- menjan omejevalec vrat zadaj levo
- novi sprednji meglenki (ker stari sta bili res obupni)
- menjana dva parkirna senzorja
- menjane vse 4 štangice stabilizatorjev
- menjane metlice brisalcev (bosch je vreden pol q..a in je šel dol)
- menjava turbine, termostata, ravnanje izpušnega kolektorja
- menjava altenatorja
- menjava vetrobranskega stekla



Seznam del pa tak, kot da bi obnavljal kakšnega starodobnika :doubt:

PS
Je pa sedaj z BW polžem avto v spodnjih obratih res komaj opazno bolj len, nad 2500 obrati pa prav kliče po še več :mrgreen:
Zadnjič spremenil grega983, dne Če Jan 03, 2019 5:45 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Sicer pa 159 ni toliko zanimiva, da bi zaradi nje preveč obremenjeval tipkovnico, tako da raje še besedo ali dve o moji drugi najljubši ljubici - permanentki :)

Od kar sem vgradil motor, menjalnik in zmontiral sprednji odbijač, mi višina sprednjega dela ni niti malo bila všeč. Prav tako mi je spomin pravil, da je bila sestava sprednjih amortizerjev in feder prav sumljivo lahka, saj feder ni bilo potrebno stiskati za sestavo :doubt:

Slika
Zgornji rob sprednjih gum je bil čez čas skrit pod odbijačem


Po krajši mentalni rehabilitaciji zaradi 159 sem razstavil sprednji del permanentke ter poiskal originalni sprednji fedri z darovalke, ki sta garant fabriški.
Slika
Slika

Mali šok. Nekomu pred mano se je zdelo smiselno, da se avto zniža. Ne z namenskimi fedri.
Raje stisnjene fedre pregreti z brenerjem, da se plastično deformirajo. Tako da je majstrer glede na fabriško višino na tak način pridobil približno 7 cm :oops:

Ala mu vera :evil:


Tako za firbec sem nato nataknil te fabriške fedre, in rezultat tega igranja je viden :)
Slika

Konkretno bolj prebavljiva višina ter vozniku bolj prijazna :mrgreen:
14 colskih felg s temi klobasami od gum odmislite. So samo za premikanje vozila po dvorišču 8)

Permanentka je za tem dobila obe vzvratni ogledali ter se z veseljem premaknila na sonce. Tokrat še brez lastne moči :mrgreen:

Slika

Slika

Nekako sem upal da bo brez nekih hudih komplikacij tudi uspela oživeti, vendar nisem doživel tega luksuza. Zgleda bo treba narediti malo revizijo relejev in varovalk, saj pol stvari na avtomobilu trenutno ne dela. Med njimi tudi bencinska črpalka.
Ampak bo :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa še ena čisto neumna :mrgreen:

Okoli hiše mi je delalo gužvo več felg. Če smo natančni ......

Slika

.... 17 kosov alu felg, za katere že pred časom ni bilo kandidata, da bi jih odpeljal. In tako so šle na Surovino. 140 kg materiala :mrgreen:

Če bi se malo pomatral, bi mislim da okoli hiše/garaže nabral še ena dva kompleta :lol:


Preden me kdo označi za škodljivca ....... dva kompleta sta bila 15 col, oba ravna z uničenimi robovi in res nezanimiva modela. Dva kompleta + sta bila 14 colska. Eden delta hf, drug pa delta hf turbo. In danes očitno ni nekega povpraševanja po 14 colskih koleščkih :?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

samo da zdaj 159 dela :)
2018 so očitno 159ke rade jemale denar, sem precejšnji del zgornjega seznama tudi jaz mel :?

33ko pa le počasi zrihtaj da se spet kaj dobimo pa predebatiramo minuse v denarnici zarad naših italjank :lol:
Salfa Romeaab
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: To Apr 25, 2017 10:29 pm
Vozilo: Giulietta 2.0 JTDm 150
Kraj: Zasavje

rabiš strešni prtljažnik za 33?
ga dam
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ha, ker z avta v zadnjih 14 dneh ni nič odletelo oz. me ni pustila na cesti, sem ji privoščil nekaj nadometnih delov :mrgreen:

Slika

Levi nosilec roloja in mreže v prtlažniku, dva čepa za pritrditev prtlažnih tapet in pa leva obroba na vetrobranu.

Nosilec roloja je bil lani udeležen v incidentu, ki je vključeval odprt prtljažnik, raztegnjen rolo in pa 50 kilskega navdušenega labradorca. Se vidi kdo je skasiral posledice :doubt:
Slika

Zamenjal nosilec
Slika

Sproti pa se spomnil, da bi bilo lepo pobriti tapete v prtljažniku. Tapete in ježeki na prtljažnih prevlekah dolgoročno ne gredo skupaj

Slika

Slika

Jap, očitno me rajcajo takšne malenkosti :mrgreen:

Obrobo pri vetrobranu so mi lani mojstri ob menjavi vetrobrana zj...ali in jo bom menjal ob priliki
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija