Novo leto, novo projekt!
Po nakupu pol leta stare Giuliette 2.0 JTDm, (viewtopic.php?f=8&t=40218" onclick="window.open(this.href);return false;) sem začel ugotavljat, da mi je dolgčas, ker na avtu razen rednih servisov nimam kaj počet, pa še dizel mi smrdi
Zato sem pred parimi meseci nabavil eno izmed zadnjih treh ali štirih še voznih 164 v Sloveniji. Gre se za 3.0 V6 12V, letnik 1992.
Avto je vozen, vendar bolj za silo, kar pa me ni ustavilo, da sem v prvem mesecu po nakupu naštancal par 100 kilometrov
Kmalu sem jo zapeljal do našega strokovnjaka za 164 (Killergame), da je naredil servis in še bolj podrobno pregledal avto. Zamenjali so se jermeni, olje, svečke in še kar nekaj ostalih stvari.
Avto ima "ta boljše" original črne perforirane usnjene sedeže z gretjem, 17" Alu platišča od Alfe GTV, črno notranjost, nižje vzmeti, dva ključa z daljincem, itd itd.
V notranjosti deluje vse, električni pomik zunanjih ogledal, stropne luči, števci, tipke za odpiranje pokrova za tanka in prtljažnika, električni pomik vseh štirih stekel, itd.
Kljub temu je na avtu še kar nekaj za naredit. Za začetek so pregnite vse dvižne točke, vseh problemov pa se zdajle niti ne spomnim.
Plan z avtom je do golega ga razstavit, popravit vso rjo in potem komplet na novo prebarvat. Vsi deli (ki se še dajo kupit), bodo šli nazaj na avto novi, ampak teh delov je vse manj...
Grem na vse ali nič. Ali se avto kompletno porihta ali pa vse skupaj prodam ali odpeljem na odpad, kar je tudi še opcija, če ugotovim, da se mi časovno in prostorsko ne bo izšlo.
Kar se tiče motorja, je pa tole fenomenalna zadeva Busso vleče od 0 pa do rdečega polja na obratomeru, ne odneha nikoli. Dere se pa kot pošast. Nora igrača!
Končne hitrosti sploh nisem testiral, pri 200 km/h sem raje odnehal.