Kovačeva kobila je zmerom bosa zgleda
Obnovljen motor, menjani jermeni itd, lepe obljubice za novega kupca, v realnosti pa ne kaj veliko vredne.
To je bil avto ki se je gonil dokler je šlo, potem pa se ga je mehankar znebil.
Sliči mi ponudba sicer bolj na švercerja ki se občasno ukvarja z mehaniko kakor obratno.
Sveče, kabli ipd, ni kritično, to je potrošni material na kateremu niti ne rabš preveč šparat, je pa jasno to, da je narejen po principu 0 vzdrževanja.
je pa avto sedaj star 25 let, deli so precej iztrošeni, km zadaj ni malo.
Če ne misliš rihtat in vlagati par 1000€ noter, porihtaj da je vozilo vozno in prodaj drugemu ki se misli s tem ukvarjat, tudi če narediš manjšo izgubo, luknja bo manjša kakor da greš to rihtat.
Sveča, če je prave temperature in ne zadene ob bat ni problematična, samo jo vseeno menjaj če imaš priliko, z ustrezno. Če prav vidim so iridij, 2x elektrode,niso slabe. En cilinder ti pije malo olja. Drugi malo slabše izgoreva, ostalo je ok.
Zgleda da si isto ugotovil tudi po kompresiji. (Ko jo meriš mora biti loputa za zrak odprta do kraja in vse ostale sveče ven)
Termostat, lepo počeno ohišje pri vijaku, preveč zategnjeno.
Glede na stanje zobatih jermenic je ta avto res veliko časa stal. Je bil sploh registriran ko si nabavil ?
Rolca jermena, bodi pozoren samo na globino ležaja, da jermen teče po njegovi sredini, da ne bo postrani, drugih bistvenih razlik niti ni. Tudi zunanji diameter ni kritičen in je komot par mm gor dol če imaš napenjalec.
Nov vijak bi moral dobiti skupaj z rolco, če ga kdo ni snedel prej.
Alternator, ležaji suhi ko keks. Sprednji - cene so 15-30€ kom, zadnji je pa 5€. Zadnji ko opleta potem uničuje krtače. Sprednji, če je še dober in ne rožlja ni problematičen.
Z rjo nimaš kaj. Pač bo treba zbrusit in švasat. "Ljubiteljsko" vzdrževan avto. (Se mi ne ljubi rihtat to pomeni
)
Menjaj nosilec avspuha, tiste gume. zgledajo pri kraju. Neke 3€ so po komadu.
Podvozje, tak avto se čudim da je šel čez tehničnega.
Manšeta od amortizerja - to kar hitro zamenjaj ali pa vsaj prelepi z vrečko da ne boš dobil prahu noter.
Amortizerji zadaj so adijo. No, vsaj udobno se pelje
Avto drugače, dela imaš še in še. Vreden je nič, razen ljubiteljsko. Vozi se, vse gume rabi nove, tu ni kaj, verjetno tudi končnike.
Če imaš samo za šravfat in se zabavat pri tem ga imej, če pa misliš to redno vozit pa to ni pravi avto.
Zjahani zadnji amortizerji so smrt v ovinku. Če je že malo kuclja ti bo avto(rit) odneslo.
Zabit pa verjetno ni bil samo enkrat.
Kaj je pri tej obnovi motorja šlo čez pa je ?. Verjetno so se menjali ležaji in obročki in tefloni. Seveda, ne brez razloga. Sliši se dročnike, ni pa kritično. Čas bo pokazal kvaliteto obnove in če bo kaj začelo tolči.
Glede na to da se je obnavljalo, poglej če ima avto vse heat-shielde okoli avspuha in izp. kolektorja, da ne bo ratal bakla.