Evo, dopusta je konec.
Lanzarote je lep, zanimiv otok z odlično klimo (kanarci pač). Februarske temperature nekje med 20 in 27 stopinjami. Gre za vulkanski otok z zanimivo pokrajino (več na slikah spodaj) a relativno majhnih dimenzij (cca. 20x60 km).
Kot rečeno sem za prevažanje po otoku najel Alfo Giulio, bencin, 2,0 z 200 konji in avtomatskim menjalnikom. Avto je bil relativno nov s prevoženimi 9.500 km. Vtisi pa naslednji: avto je odličen in me je povsem navdušil. Avtomatski menjalnik z 8 prestavami (s katerim prej nisem imel izkušenj) deluje fenomenalno, prestavlja vedno v pravem trenutku in se zna prilagajati vozniku oz. načinu vožnje. Pri normalni, zmerni vožnji prestavlja nekje pri 2.500 obratih, če pa voziš zelo športno pa prestavlja na robu rdečega polja pri cca. 5.500 obratih. Edino povsem za začetku, ko stisneš gas res do konca, ima minimalen zadržek preden res potegne. Sicer pa prehitevanja izpelje res igraje (upam, da ne pride kakšna kazen za mano). Prestavljaš lahko tudi ročno (ročica ali pa obvolanski ročici) ampak priznam, da tega nisem prav veliko uporabljal. Ni potrebe, pa tudi, kdaj recimo prestaviti iz 7. v 6. naprimer. Avtomatika zna bolje.
Motor zelo dober in dovolj zmogljiv z veliko navora. Avto se mi je zdel živahnejši kot moja 159 z enako konjenico. Tudi razlika v teži naredi svoje. Poraba je bila na koncu 9,4 l/100 km ampak sem vozil res 'testno' z veliko prehitevanj, pospeševanj, skratka nisem je šparal. Verjamem, da bi se dalo z zmerno vožnjo spustiti na kakšnih 8 (na otoku je samo kakih 10 km avtoceste, tako, da je večina vožnje relacija in mesto).
Izgled je super in mi je prav prirasel k srcu. Tudi notranjost mi ugaja. Položaj za volanom izvrsten, boljši kot v 159. Vsaj zame, s 190cm si je precej lažje nastaviti položaj za volanom. Končno Alfa pri kateri ne rabiš kratkih nog in/ali dolgih rok, da lahko normal sediš
Sedi se zelo nizko, iz avta je treba zlesti. Volan lepo sedi v rokah. Prostora zadaj, za noge, pa nekako toliko kot v 159. Prtljažnik relativno velik a ne ravno pravilne oblike in težje dostopen (limuzina pač). Tu je 159 SW zakon.
Motil me je start/stop, ki ga je potrebno po začetku vsake vožnje izklopiti. Če ga pa pustiš, pa tudi ni sile, ko spustiš sklopko se motor takoj zažene. Jaz sem ga pač izklapljal, mi ne sede. Infotainment tudi ni kaj prida, navigacija zastarela. okorna...
Če se še česa spomin, napišem, sicer pa še nekaj fotk dopustniške spremljevalke