Nadaljevanje.
Ta vikend je bil super produktiven.
Nadaljevanje direktno od zadnjič in to je varjenje levega koloteka. Flikca za takšno stvari izgleda takole:
in paše (z manjšimi kleparskimi popravki) direktno na tole:
Še ena z notranje strani. Praktično identično na drugi strani, le da je s te strani bilo potrebno variti od zunaj, ne toliko od znotraj kot na desni strani.
Potem ostane še luknjica na zadnji strani levega koloteka, ki je več ni
S tem se je zaključila sanacija rje na levi strani. Tako sta urejena obe strani in dno alfe. Ostaja še zadaj in spredaj.
Zadaj je bilo šalabajzersko stanje, ker se je po prometni bolj slabo popravilo oziroma bolje rečeno zakrilo s tesnilno maso.
No, to je tudi rešeno.
Tako ostane samo še en del za uredit in to je nosilec odbijača.
Ki ga ni
In je nazaj
Desni je še v zadovoljivem stanju, tako da se ga ni odrezalo in varilo ampak samo pobrusilo ter na novo zaščitilo.
Sanacija rje je s tem vikendom zaključena, saj nikjer na karoseriji ni več (vidne) rje. Če bi šel vso predhodno izolacijo odstranjevat bi se verjetno še kaj majhnega našlo, ampak se mi popolna restavracija vozila ne zdi smiselna (potem še alfa 3 leta ne bi bila na cesti
)
Ne morem reči, da je alfa 100% brez rje ampak dejstvo pa je, da nikjer ni karoserija pregnita, ker tam kjer je bila, je sedaj nov pleh. Tu pa tam je sigurno na alfi kakšen košček površinske rje, ki pa me ne skrbi. Tam kjer se je pregledalo je več ni.
Sedaj pa, ali alfo nazaj sestaviti in registrirati ali jo dati barvat
Bo treba malo prespat...