Moje Taljanke

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Da, da, geometrija podvozja in zluftani notranji zglobi dajejo čudne kombinacije :mrgreen:

Rdeča permanentka je pa v lasti uporabnika josephe.


Je že čas, da zalaufaš svojo trentatre in greva na en mini zbor :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Italofan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: So Jan 13, 2018 8:40 pm
Vozilo: AR 33 1.5 ie
Kraj: Ilirska Bistrica

Kapo dol za vse tole =D> =D> =D> .

Z veseljem spremljam naprej...
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Kok je dobr gledat slike in ves napredek. =D>
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Mater že dolgo nisem nič apdejtal :D Tako dolgo, da sem dejansko nehal biti alfist... Vsaj vsakodnevni... Zgodba z GT se je (ne)srečno končala, ko se mi je na poti v službo pot odločila prečkati uboga srnica. Barva na novem odbijaču se še ni posušila od incidenta z nesrečno mačko, ko sem spet že vse razturil :roll: Škoda... No ja, za totalko je bilo, vsaj ekonomsko, kar sem bil najbolj vesel.

Slika

Ko je zavarovalnica vse požegnala, je z avta romalo nekaj vrednih delov, ki so se prodali posebej

Slika

Slika

Slika

Ker nisem hotel imeti avta na grbi predolgo, sem dal na fejsbuk oglas z razumno ceno in telefon je skoraj pregorel :lol: Nisem vedel, da bo tako zanimanje za te stare gare, pa še razbite povrhu! Tako je makina bila prodana še isto popoldne, dogovorjen prevzem je bil 2 dni po ogledu, zaradi papirologije na zavarovalnici.

Ampak moram priznati... Ko sem jo zadnji večer pripravljal za prodajo, me je začelo stiskati... Ko sem izpraznil avto osebnih stvari, sem sedel v garaži nekaj časa, zvrnil nekaj za cmok v grlu in popafkal ene pol škatle westov... Prišel je čas slovesa, spomini so privreli na dan, tudi oči so iskreno povedano postale malo meglene...

Slika

Za naslednjega dejlija alfe nisem iskal, preprosto zato, ker so določeni modeli (156, 147, GT) že prestari in povečini razfu*ani, tisti, ki si jih lahko privoščim (159, Mito, Giulietta) me ne zanimajo (no, Mito me še kar zanima, ampak mi ni praktičen absolutno nič), novejših (Giulia, Stelvio) pa moje finančno stanje trenutno ne dopušča, brez da bi trpele ostale stvari.

Motivacija za dokončanje 33ke je tako postala še večja in ker je s prodajo, izplačilom zavarovalnice in prodajo delov priteklo nekaj svežega kapitala, se je projekt začel premikati v končno fazo. Deli so se začeli nabirati, vreme postaja topleje, zato se nadejam, da bo zadeva do poletja vozna 8)
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

V 33ki sem hotel imeti menjalnik od Imole, ker je šlo že za zadnje serije in so imele dosti boljši mehanizem prestavljanja kot ostale 33ke, kjer si šaltal kot bi mešal bograč :roll:

Slika

Ampak preveč lepo bi bilo, da bi menjalnik, ki je sicer bil na zalogi, kar nataknil na motor. Glavna gred je daljša od ostalih menjalnikov, pa tudi dotični menjalnik ni bil glih biser. Poln gareža, drsni ležaji pri diferencialu zanič, vsa tesnila zanič. Zato ni preostalo drugega, kot swapati prestavno os iz Imola menjalnika v mojega.

Levo je Imolin menjalnik, desno z mojega avta. Razlika očitna :roll: Verjetno je menjalnik že malo tulil in je nek hajman vlil noter zelo gosto olje, ker ko sem ga odprl, je olje bolj padalo kot teklo z menjalnika :lol:

Slika

Pa še razlog zajebancije - prestavna gred je drugačna

Slika

Da pa ne bom samo hvalil svojih getrib, moram povedati, da so planeti v diferencialu bili že kar načeti in so klicali po menjavi. Ni problema, poleg treh menjalnikov na lagru pa bomo že našli dobre :lol:

Malo morgen... Na enem so se zdrobili, na Imolinem pa so spet drugačni ](*,) V normalnih 33 menjalnikih so med planeti in ohišjem diferenciala iglični ležaji, Imola ima pa drsne :roll:

Odrešil me je Grega in njegova darovalka, tak da sem k hiši privlekel še četrti menjalnik :lol:

Slika

Identično ni niti ohišje diferenciala

Slika

Končno sem vse skompletiral in spravil fakerja na svoje mesto. Zamenjala sta se oba oringa in semeringa pri prirobnicah polosovin, tesnilo zadnjega pokrova in karterja.

Slika

Slika

Pripravljen na zakon z motorjem

Slika


Naslednji zalogaj je bil fuel rail, ki ima integriranih tudi kar nekaj hladilnih kanalov in cevi s termostatom. Tole sem imel samo za referenco

Slika

Začel z besnim drgnjenjem in čiščenjem :D

Slika

Kar se je dalo, sem naročil novega, kar pa ne, sem pregledal, očistil in sestavil

Slika

Anlaser se je pregledal, preverile ščetke, očistilo, namazalo in stestiralo z akumulatorjem - dela ko šus 8)

Slika

Zadnjič sem makino po dolgem času dal malo na sonce. Krasi jo kar debela plast prahu :lol:

Slika

Od ličarja pa sem dobil vse zadnje potrebne (vsaj mislim :lol: ) dele. Zaenkrat se za zenderje nisem odločil, ker mi manjkajo pragovi, z originalnimi pa avto na sredini zgleda prazno, zato bodo počakali nekaj časa.

Slika

Opet so me pa razočarali trgovci v naših avto trgovinah ](*,) Za vikend sem imel plan pripraviti motor za zakon z avtom, ki naj bi se zgodil konc meseca. Dokler nama s stricem načrtov niso prekrižali prekratki jermeni od fergazer motorja ](*,) Po preštetih nekaj svetnikih in nervoznem čiku sem kontaktiral Filipa in hvala njemu, baje jutri pridejo pravi jermeni. Nekaj za pokušino, kako bo približno zadeva zgledala

Slika

Slika

Slika

Naslednjič bom, vsaj tako upam, že poročal o zakonu med mopedom in avtom...
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Dobro, dobro :)

Samo da bo kresnila :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Legenda... držim pesti, da rata montaža in da krese v drugo. V prvo itak ne bo :mrgreen: .
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Torej... Ko so končno prišli pravi jermeni (hvala Filip še enkrat za hitro dobavo), sta stara zakonca po 11 letih končno bila združena (gospo Menjalnik je vmes nekaj let poganjal drugi gospod Motor :lol: )

Slika

Ko je padlo par štamperlčkov domačega, je motor tudi kar nekako v nekaj minutkah padel v avto :lol:

Slika

Glede na to, da menjalnik in motor drži v avtu dobesedno 6 šraufov, je bila poroka sklenjena po hitrem postopku. Montirale so se še polosovine in mehanizem prestavljanja.

Slika

Zmontirale so se še sprednje zavore in kuplung cilinder, ker je zadeve pametno odzračiti preden zasujem motorni prostor z ostalimi svinjarijami in zadeve postanejo rahlo nedostopne. Za špricati bremz olje po svežem motorju in motornem prostoru pa mi glih ni. Čeprav moram priznati, da trenutno vse skup zgleda zelo ubogo, glede na to, koliko prašine je na avtu :D Ampak jebi ga, ni je perfekcije in imamo dobre štrafikse, ko bo makina končana :lol:

Slika

Slika

Enega deževnega popoldneva sem se odločil malo osvežiti hladilnik, načeloma mu nu manjkalo nič, rabil je samo malo ljubezni :lol:

Slika

Slika

Med študiranjem, kam že gre kaj, sem naumil, da mi manjka še kar nekaj vodnih in vakuum cevi, vključno z motorčkom prostega teka. Zavladalo je malo panike, ker imam 4 avte razparcelirane na 4 lokacijah. Ni preostalo drugega kot narediti inventuro :lol: Na koncu sem našel originalen fuel rail z mojega avta z vsemi pritiklinami, tako da sem vse manjkajoče dele samo preveril, očistil in prestavil na avto. Motorni prostor pa se počasi začne polniti 8)

Slika

Slika

Elektrika je bolj ali manj preverjena, zaenkrat ne sodeluje desno okno. Motorček gre dol, gor pa ne. probal 3 različna stikala in 2 motorčka, zadeva vedno ista. Sumim rele, če ima kdo še kako idejo, prosim, razsvetlite me. Tudi benz pumpa ne odda svojega značilnega zzzzzzzzzzzzzzzz ob kontaktu. Moram preveriti, če pride elektrika do nje. Drugače pa smo avto že verglali. Zavrti ko šus, kompresija se sliši zelo zdravo. Upam, da bomo v tednu ali dveh zabrneli 8)
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Razlika v menjalnikih ni zaradi serije IMOLA ampak ker je menjalnik iz 145ke ki so se veliko lepse prestavljale. In tudi gred ki jo omenjas je enaka kot je bila v mojem menjalniku ko sem razdiral 145 1.7 16v BOXER. Drugace je pa lepo spremljat dogajanje. Vso sreco pri projektu in cimprejsnjo voznjo :)
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Res je. Mislim, da so z zadnjimi primerki 33k že testirali dele za prihajajočo 145/6 serijo. Razlike so tudi v podvozju in periferiji okoli motorja in motorni elektroniki. Imola menjalnik uporabljam terminologijo, da se ve, za kaj se gre :D
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ve kdo, kje se pri 33ki nahaja rele črpalke goriva? :oops:
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kot se spomnim na požarni steni poleg releja za ajnšpric. To je pri akumulatorju. Tako je vsaj na 16v. Za ziher prelistaj sheme, ki sem ti jih poslal. Je vse lepo opisano in prikazano
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Še ne brnimo :D

Ampak to ne pomeni, da sem lenaril, je pač poleg šraufanja avta potrebno postoriti kako stvar ali dve v življenju :lol:

Da malo pokažem napredek na makini...

Pred prvim zagonom je definitivno lepo imeti vsaj kolektor na mopedu, zato sem se lotil nabit fakerja na svoje mesto

Slika

Sva imela malo borbe, sploh ker je potrebno paziti, da mi ni katera od 4ih dihtung padla z mesta, v eni roki imel podložke in matice, z drugo pa držal tale zajeten kup cevi in ciljal vseh 8 lukenj :roll:

Ampak z malo akrobatike mi je uspelo :D

Slika

Zgleda ok, bo še lepše, ko očistim pod, ker je bitumen lepljiv kot satan in ker je naš štirinožni čuvaj zelo rad poleg pri mojih podvigih, je celo nekaj njegove dlake končalo na podnu :lol:

Izdelali so se tudi nove gumijaste blende za notranje koloteke, ker mi starih nekak ni bilo za tiščati nazaj na avto

Slika

In pa nove blende na svojem mestu

Slika

Sodelavec mi je na šihtu osvežil airbox

Slika

Motorni prostor je tako 95% končan, potrebno je natakniti še vžigalne kable in jermen za alternator in vodno pumpo

Slika

Nalilo se je novega DOT4 in odzračilo zavore in sklopka. Glede na to, da je 90% vseh cevi novih, je bilo malo nervoze in strahu pred kakim puščanjem bremz olja po obnovljenem avtu. Ampak glede na to, da so v avtu že vsa olja, je zaenkrat pod avtom vse suho 8)

Od GT so mi ostali 15mm distančniki, ki jih imam namen nabiti na 33. Distančniki so predelani tak fajn, da pašejo na 4 in 5 vijačna pesta, originalno pa so bili nameščeni na Gregovi delti :D

Slika

Hotel sem preveriti, kako bo vse skupaj stalo na avtu, če bodo sploh prišli v poštev, zato sem na plano privlekel felne, ki bodo zaenkrat šle na makino

Slika

Felne so sedele v skladišču mojega serviserja več kot 20 let, dokler jih nisem za neke sitne pare popokal na svoj lager :D

Slika

Za pravo sliko moram na njih nabiti še nove gume, ki so tudi že na lagerju. Ampak za predstavo pa bo

Slika

Slika

Se je že pojavil problemček v obliki prekratkih šraufov, ki so svoje delo na GT opravljali brez problema. Očitno so stare felge narejene res robustno, napram modernim in so sredice za vsaj 10mm debelejše.

Tako bodo distančniki še malo počakali, da bo avto do konca sestavljen in gume na felgah. Ker nekak se nebi rad odpovedal zlatim šraufom :lol: Očitno je malo cigota v meni, da pali na to :lol:

Benz pumpo sem tudi snel z avta in stestiral. Sama pumpa dela izredno lepo, tiho in brez čudnih zvokov. Rele sem tudi našel in zgleda vredu, prav tako varovalka. Očitno imam problem v žicah ali kaki masi. Se bom problemu posvetil tekom tedna.

Zaenkrat je to to za ta denar, upam, da bomo ob naslednjem javljanju res brneli :D
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Super zgleda =D> =D>
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Hudo, hudo, hudo!!! :shock: :shock: :shock: :jump3: :jump3: :flamer: :steering:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija