sicer ne vem kaj ste tolk paranoicni. koker vete mam ar75, oz vec njih in bom tkole reku
na prejsnji 75 1.6 sem s kompresorjem umil motor medtem ko je bil ugasnjen/mrzu pa ga tud spihal nisem(voda je stala v bazenckih okol sveck) in sem se enostavno vsedu notr in vzgal-v prvo...kolega je sam gledov...
je pa tudi druga plat resnice:
tuturutu(s foruma) je opral svojo 155 2.5 V6 in je ocitno nekej narobe naredu, ker od takrat dalje ga je motor kar lep cas zafrkaval-cukal
osebno ga se vedno perem s kompresorjem...redkokdaj s cistili
tito156 napisal/-a:Fantje, če čistiš samo en avto, lahko ščistiš vsak dan en delček motorja in pri tem celo uživaš. Tako sem si sčistil (ne umil) motor na moji 33-ki. Sedaj pa samo še prah brišem iz njega. Če pa to počneš enkrat, dvakrat na teden, pa verjetno pereš na čimbolj enostaven način...In če večkrat pereš, imaš določene izkušnje. Curek usmeriš samo na blok motorja, notranje blatnike, vezno in na koncu havbo- v tem vrstnem redu. Umazanija od havbe na koncu lepo pošprica po motoru in ko se vse posuši izgleda, kot da motor ni bil nikoli pran, masten pa tudi ni...Elektroniki se pač izogibaš.
pri bloku pa pzi če boš prav z vapom ker je tista rdeča.. spodi oranžno tesnilo na levi strani bloka občutljivo na vapo .. js sm ga tko mal uniču(tesnilo) in potem sm šou raj na roke in tko k je tito156 reku celo uživu
It doesn't matter what you drive, but how you drive it
lahko se ga pere z vodo(strajfiks ), masina naj bo mrzla-tako perem od matke puntota! ko se ga opere se ga pusti nekaj casa laufat da se posusi(in ja ko se susi se kadi z njega(para mislim)!
drugace se pa tudi dobi spreje za razmascevanje( sprobano in ucinkovito spere olje, mast,...)potem pa samo z vodo operes in to je to
Za razmaščevanje je odlično čistilo Meglio in tudi z Maxibrillom se da odstraniti mastne madeže (preverjeno pri čiščenju platišč, okvirja in nihajk pri motorju, kjer se nabere veliko masti od ketne).
8AK napisal/-a:Nič špricat lepo na roko čistit, z malo vode.
Kaj ne? Spet vse vemo?
Za ostale ki razumejo:
Na pooblaščenih servisih perejo motorje na sledeč način. Motor mora biti hladen. Našprica se ga s čistilom, počaka, da čistilo deluje. Nato se motor prižge in pere z wapom (topla voda), nato pa se posti motor teči, da se segreje in posuši.
jaz sem tudi tak mislil narest,
bom pa vprasal ce mi dajo kaksno garancijo
LaserJaMM napisal/-a:PETROL MOTOR SPRAY crna piksna
PMS
Jaz sem motor na mojem bišem Ax-u opral tako, da sem ga našprical z čistilom Motorbrill, potem pa sem nalil vodo v pištolo za barvanje, nastavil v direkten curek ter lepo opral ves motor in se elegantno izognil vsem relejem in konektorjem.
L.P.
Drager
Jaz sem se zadnje dva dni vozil brez brez pokrovčka za olje vse ok po avtocesti , ko sem se ustavil pri prvem semaforju se je začelo kadit iz havbe čez ventilacijo v kabino na polno dima sem takoj dobil preblisk kaj sem pozabil. Motor je bil ves od olja sem našprical z razmaščevalcem in opral potem z štrajfiksom. V V prvo je napisalo low battery charging potem pa ne več.
Torej pranje z vapom ni problem? Recimo gorskih koles ni priporočljivo prati z vapom, ker močen curek vode lahko prodre k ležajem in v amortizere. Načeloma se kolo lepo pošamponira in se opere z navadnim curkom vode.