Alfa Romeo GT 2.0 JTS - mia Bella

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Končno je alfica zrihtana in vozna brez strahu pred lučkai na armaturki, je pa povzročila kar hud prepih skozi mojo denarnico #-o

Vzrok prižiganja lučke in vseh ostalih težav je bil na koncu konektor od MAF-a, ki je bil očitno zanič oz. ga je bilo potrebno dobro očistiti s sprejem za kontakt, ki vse skupaj še malo razžre. Ko sem avto peljal menjat sprednje diske in ploščice, se je našlo še en kup stvari...bolj kot se ga je podiralo, več je bilo napak in potrebnih popravkov. Hvala Alanu, da si je vzel čas in zrihtal avto tako, kot je treba =D> . Predhodni lastniki so očitno veliko eksperimentirali, na način, da človeka boli glava.

Že kar nekaj časa sem imel težave z menjalnikom - občasno mi je pokalo v zglobu, kdaj ni želelo skočiti v nevtralno lego (zoprno hitro prestavljati predvsem iz 2. v 3.). Ko se je menjalo diske in iskalo vzrok puščanja hladilne tekočine se je odkrilo še en kup malenkosti.

Požrti navoji, napačni vijaki, predolgli vijaki (en vijak je tolkel v izpuh - naredil je prav lepo vdolbino), most spodaj je že kar dobro načet, prav tako nosilec za hladilnik. Hladilna tekočina je puščala na več mestih...zamenjane so bile posamezne cevke, druge malo skrajšane in na novo pričvrščene, puščal je tudi hladilnik, tako da je seedaj nov Nissens, nekje sploh ni bilo tesnila, ampak samo silikon, drugje je bilo tesnilo počeno in potem le zasilikonirano nekaj na pol. Sprednji diski so sedaj ATE z novimi ploščicami ATE. Filip, hvala za diske!

Slika
Slika
Slika
Slika

Most in nosilec pod hladilnikom nista več najbolj zdrava:
Slika
Slika
Slika

Menjalnik...katastrofa. Vidi se, da je bil že enkrat odprt. Ob menjavi olja (notri sedaj dirkaška sintetika) se je v njemu našlo tudi kovinske opilke :? , ampak sedaj teče bistveno bistveno bolje kot prej. Menjalnik prav tako ni bil dobro zategnjen, samo na rahlo so ga držali šraufi.

Skopka je bila prenizka in ni nikoli popolnoma spustila, kar sem enkrat že opazil, ko sem avto pohodil s pritisnjeno sklopko in je v notranjosti grdo zasmrdelo, tudi prestavljenje je bilo zato malo bolj trdo. Sedaj je zamenjana z Sachs kompletom. Bolje je pričvrščena tudi motorna zaščita, očiščeni konektorji za zadnje parkirne senzorje in KONČNO nastavljena tudi ročna zavora, da prime že na prvem zobu, ne pa tako kot prej, ko je zagrabila šele na tretjem in tudi četrti zob ni vlival zaupanja na kakšnem klancu. Sedaj prime, kot se spodobi.

Zagotovo sem pozabil še kakšno malenkost, se pa avto sedaj pelje čisto drugače. Predvsem sklopka, prestavljanje in diski...nova pesem.

V prihodnje bi bilo potrebno zamenjati še most in nosilec hladilnika (oboje dat prašno barvat, da bo mir), zadnji prečni stabilizator (želja je od GTA) in še kakšne malenkosti.

Še enkrat hvala Alanu, da je vse zrihtal in tudi ostalim pri Enigmi. =D> :D
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Majhen update po kar nekaj časa. Alfica ima sedaj preko 180.000 km in je do nedavnega delala BP, dokler nisem opazil, da mi je začelo zmanjkovati hladilne tekočine. Po nekaj brskanja in plezanja pod avto pa neljub prizor:

Slika

Kapljalo je na motorno zaščito:
Slika

Na žalost se je na koncu izkazalo, da je spustila vodna pumpa in da jo je potrebno zamenjati. Prejšnja lastnica mi je zagotovila, da je bil veliki servis narejen pri 138.000 km in da je bilo menjano komplet vse. Glede na količino šlamparij in stvari, ki so se na koncu izkazale za zdelane, prav ničemur več ne verjamem. Tudi na pumpi ni bilo nikjer nobene oznake, številke, firme...nič, tako da je velika verjetnost, da je še čisto taprva. Po 40.000 km ne bi smela spustit nobena nova vodna pumpa.

Ker je treba za menjavo sneti jermen sem se na koncu odločil za komplet velik servis, ker bogvedi kaj vse ostalo tudi ni bilo menjano takrat, ko bi moralo biti. Zdaj je bila zamenjana torej vodna črpalka, zobati jermen kit, balansirni jermen kit, motorni zračni filter, kabinski filter in olje (Castrol Supercar 10W60) ter dodatno še mikrojermen. Kupil sem še nove letne gume Fulda SportControl 2 215/45 R17 91Y, ker sem od prejšnje lastnice na levi strani avta imel letnik 2014, na desni pa 2016. Starejše gume so bile že čisto pri distančniku za obrabo. Razlika je novih gum proti starim je kot noč in dan. Moram reci, da so kar se tiče cena/kvaliteta odlične.

Imel sem še zabavo z zadnjim distančnikom, ki je imel prehod preveč zaobljen in zato feltna ni mogla lepo nasesti nanj...smo podrejali stran in sedaj je vse tako kot mora biti.

Seveda pa ravno, ko želim odpeljat avto od vulkanizerja crkne sprednja žarnica...nikoli konca :roll: :lol:

Razmišljam, da bi dal notri kakšne kvalitetne LED, da imam s tem potem za vedno mir. Zdajšnje Osram Nightbreaker Laser so mi zdržale samo 6 mesecev, je pa opazna razlika v svetilnosti napram normalnim žarnicam.

@mastr vem da ima kar nekaj izkušenj z LED sijalkami. Ima kdo kak predlog za kvalitetne LED žarnice, ker izbire na spletu je ogromno. Želim pa pravo parabolo, da ne bo bleščalo ostalim in da ne bo na tehničnem težav.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Lepo skrbiš zanjo =D> =D>

Z LEDicami pa prav brez problema skozi tehničnega ne gre. :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Si imel težave na tehničnem?

Če si kupil LED žarnice, ki imajo ali Philips Lumiled (ZES) ali Cree XHP70 diode, ki so na istem mestu kot sicer halogneski filament, je cut-off luči skoraj identičen in ne bi smelo biti težav. Si potem naredil tehničnega z LEDicami? Katere si kupil?
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Z malo pregovarjanja me je potem spustil skozi ...

Ja, pri nakupu glej da imajo Cree XHP70 ali vsaj Cree XHP50 diode.
Pri montaži moraš nato žarnico še malo obračati v ležišču, da prideš do pravšnjega snopa in barve ... :wink:

Za kratke sem izbral : https://www.aliexpress.com/item/Car-Fan ... 4c4dVr6vqI" onclick="window.open(this.href);return false;
Za dolge pa: https://www.aliexpress.com/item/LED-Car ... 4c4dVr6vqI" onclick="window.open(this.href);return false;
...oba modela primerna za vgradnjo za luči z lečo ....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Hvala za linke.

Najbolj pomembno naj bi bilo, da je izvor svetlobe na popolnoma identičnem mestu, kot je bila prej žarilna nitka. CREE XHP70 je trenutno najsvetlejši čip, ampak gre za izvor svetlobe s površine 7.0 x 7.0 mm, zaradi česar je potem svetloba malo preveč razpršena - reflektor ni narejen za tako velik izvor. Sam se zato bolj nagibam k ZES čipu (znane kot Philips, Luxeon Lumiled itd.), ki ima zelo podobno obliko kot žarilna nitka. Tudi cut-off naj bi bil boljši.

Slika

Na youtube je en naredil dobro primerjavo med CREE XHP70 in Lumileds.

Na 1:30 začne kazati razlike v snopu:
https://www.youtube.com/watch?v=tZ4poAq13Do&t=96s

Tukaj testira kako daleč svetijo (daj na 3:15):
https://www.youtube.com/watch?v=pCI1j49UFMU&t=5s
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

ZES je očitno še precej nova zadeva. Ko sem jaz kupoval dve leti nazaj, nisem tega še nikjer zasledil.
Pri CREE čipu je svetloba res preveč razpršena, pri ZES pa je na posnetku zaradi boljšega cutt-offa snop videti bolj usmerjen in ravno to najbrž doda k boljši osvetlitvi.
Hja, je kar je ... Tebi pa lahko rečem le "go for it". Slabše kot imaš sedaj ne bo, v to si lahko prepričan :wink:
In ko zmontiraš, ne pozabi tukaj updatat.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Spoštovan lastnik Alfe GT 2.0 JTS!
Po branju sem opazil, da imate zelo podobne probleme z enakim 2.0 JTS motorjem, kot jih imam sam na Alfi 156 2.0. JTS, elektronika res zelo nagaja, tako, da gori stalno rumena luč. Lansko leto mi je zaribal kompresor klime, tako, da je bilo potrebno zamenjati tudi hladilnik klime, protipovratni ventil in kompresor.
Letos sta bila menjani obe prednji roki in tudi gumijast nosilec na menjalniku.
Zaradi lučke sem bil na čiščenju z najsodobnejšim strojem HHO Carbon Cleaning v Novacont d.o.o. Kopru, kjer so mi obljubljali marsikaj, oh in sploh, za 90€, po nekaj sto kilometrih se je zopet prižgala lučka motorja.
Mehanik je ugotovil, da sta dve sondi Lambda ena zgornja in ena spodnja v okvari, tako, da sem skočil v Trst in so jih kasneje montirali. Nekaj časa je bilo normalno, zvok in delovanje motorja je bilo v redu, potem pa je zopet delal "kažin" na 3 cilindre.
Šel sem v Trst na Alfo po novo visokonapetostno tuljavo - bubino, so mi rekli, da jo morejo naročiti v Torino, čez par dni, pa sem v originalni embalaži presenečen dobil, visokonapetostno tuljavo Bosch "Made in Slovenia" za 150€?
Potem je bilo spet nekaj časa mir in se je rumena lučka spet prižgala, z mehanikom sem se dogovoril po testiranju, da naj grem iskat sredstvo za čiščenje celotnega sistema in injektorjev. Šel sem v Trst kupiti to čudo, ga vlil v rezervoar in ga napolnil za 60 €. Na poti v Ljubljano sem imel porabo 9,2 l/100km, ko sem prišel iz Ljubljane, pa je kazalo presenetljivih 8,6 l/100km, kar ni pokazalo še iz njenih najboljših letih, ko smo jo leta 2004 kupili. Ko se bo ta rezervoar benzina spraznil, se bo zopet poskušalo s testerjem za odkrivanje napak, saj rumena lučka še vedno sveti?

Po čiščenju vseh vodov in injektorjev sem odšel k mehaniku, ta mi je ponovno resetiral vse skupaj in rumena lučka se do danes ni prižgala več...

Še več iz te teme je objavljeno v tem Forumu, čeravno so nekateri "prečastiti" člani foruma odgovarjali z dvomi in žaljivkami, kasneje pa so to temo zaklenili! Obenem pa sem imel o "dogodivščinah" pripravljeno pismo, da ga pošljem na Alfa Romeo direktno v Milano, kakšno servisno mrežo imajo in kakšne težave so s njihovim avtomobilom, ki je dobil laskavi naziv Evropski avto leta 1998.
viewtopic.php?f=35&t=30090" onclick="window.open(this.href);return false;
Zadnjič spremenil Ride Si Sapis, dne To Maj 28, 2019 10:37 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Hja, 2.0 JTS motorji znajo nagajati. Tudi meni moja ne da ravno miru. Se mi pa zdi, da je vse bolj posledica mačehovskega odnosa prejšnjih lastnikov, kot pa dejanskih pomanjkljivosti motorja. Toliko šlamparij in "na pol" opravljenih popravil, ki so bolj za prvo silo, se mora na koncu nekje poznati.

To, da so ti prodali vžigalno tuljavo za 150 € je čista kraja. Material se ti skoraj vedno najbolj splačalo poiskati samemu. Original Bosch tuljava se preko spleta dobi za okoli 70 €. V prihodnje priporočam, da preveriš, pa čeprav kdaj vzame veliko časa, se pa na koncu pozna na financah.

Glede prižiganja lučke za motor, se je pri meni na koncu izkazalo, da je bil kriv slab kontakt MAF-a. Od takrat mi je lučko za kratek čas prižgala le enkrat (in jo takoj sama ugasnila). Pri dokaj močnem zveznem pospeševanju v 4. ali 5. prestavi mi avto kdaj cukne/zakašlja (kot bi bil misfire), ne prižge pa nobene lučke,
kot rečeno jo je enkrat. Takrat spustim plin in nato počasi zvezno pospešim čez teh 3000 rpm kot da ni bilo nič. To se zgodi zelo redko, recimo 1x-2x na mesec pa delam po 2000 km mesečno. Ne vliva pa zaupanja za dolge poti.

Na žalost sem imel po opravljenem velikem servisu spet lužico pod avtom...hladilna tekočina je še vedno puščala, tokrat smo našli počeno plastično cev, tako da se je menjalo tudi to (za zlatarske cene na Avto Triglav), ker sem avto nujno rabil do praznikov in nisem mogel čakati na dostavo iz tujine (identičen kos bi dobil dvakrat ceneje ](*,) )
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Še en test ledic - COB vs CREE vs ZES




Vsekakor se priporočam za feedback kako se obnese ZES čip, ko bo kdo montiral.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Alfica se prodaja, če koga zanima:

viewtopic.php?f=1&t=43310&p=548017#p548017
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Alfica bo šla v kratkem staro za novo, bi pa preferiral, da jo dobi raje kak alfist, tako da nižam ceno na 2800 €, zadnja cena pa ob ogledu.

viewtopic.php?f=1&t=43310&p=548017#p548017
Zadnjič spremenil Alficious, dne Če Nov 14, 2019 7:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Alfica ni več v moji lasti, naslednjemu lastniku , ki je tudi tu na forumu želim čim več varnih kilometrov :wave:

Admin, tema se lahko zapre.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Tema zaklenjena na željo uporabnika.
Zaklenjeno
  • Informacija