Od zadnjega javljanja se je zgodilo marsikaj, prijetnega in tudi dosti manj prijetnega...
Očitno mi druge znamke nekak niso usojene... Žena je imela s fordom konkreten kaboooooom in siromak je po slabih 8 mesecih služenja zrel samo še za odpad. Tako sva soglasno sprejela odločitev in glede na to, da mi nekak ne diši colati nekih konkretnejših denarjev za daily voz, se je na dvorišču znašlo tole
Nekaj posebej se mi tega ne ljubi predstavljati, takih gar imamo na forumu mali milijon. Na kratko - sajavček z nekimi 150 kljuseti in nekih slabih 150k km. Dobila je komplet mali in veliki servis in menjavo olja v svojem famoznem M32 menjalniku, zdaj pa ima da služi
Da sem se malo zamotil od vsega stresa, sem izvohal še eno 33ko. Malo sem iz faze, zato sem se z lastnikom zmenil po hitrem postopku za neko sitno ceno in zadevo odpeljal (makina je vozna!) domov
Avto je grdosija od grdosije, pobuškan, gnil, zlorabljen do amena. Ampak je vseeno zakladnica delov in zato sem ga moral imeti. Ubožica je že dala dele moji in še dvema drugima
Plan ga je čimdalj obdržati v enem kosu in tu pa tam zalaufati, kar se bo rabilo, se bo sproti jemalo
Svojo lepotičko pa sem se odločil tudi registrirati, čeprav letos to še ni bil namen... Makina se je zaenkrat izkazala za zanesljivo, zato mi nekak ni dalo miru, da bi jo hodil samo gledat in šraufat v garažo. Zato sva opravila končni pregled pred tehničnim
https://www.youtube.com/watch?v=OjDGfSLBfA4" onclick="window.open(this.href);return false;
Ob prihodu na pregled, prvo vprašanje, kje sem to staknil
In fantje, ki so res vajeni videti svega i svašta, so se kar malo slinili okoli avta. Ko je mojster odšel v kanal, pa bi res rabil slinček
Eh, tu je vse novo, brezveze nekaj pametujem
Malo so pregledali bremze in emisije (brezveze, itak ni katalizatorja in avto ni v nobeni normi, ampak so hoteli malo spraviti boxerja v obrate
). Ob opombici, da naj malo še našpanam levo zajlo ročne, sva dobila pečat. Ni slabo za star avto, ki je bil ponovno sestavljen s strani amaterskega mehanika
Če sem zmetal toliko v to drvarnico, sem odcolal še za custom tablice. Ima se, može se!
In tako je alfica po 9 letih in 21 dneh spet bila uradno na cesti
Da pa ni bil dolgčas, sem odmontiral števce, ker mi je šel na jetra ubogo (ne)delujoč obratomer
Ponavadi crkne en kondenzatorček na vezju in potem se števec vrti do nekih 2k rpm v blokadi
Zamenjal kondenzator in zadeva deluje
Avto sem tudi malo dvignil, da sem pregledal podvozje, zdaj ko je vse stopilo na mesto. Dotegnil sem tudi oba karterja na motorju in menjalniku
Potem pa malo na turico po meni ljubi poti
Sva se ustavila tudi na državni meji, kjer sem se že z GT rad ustavil
Zadnjič pa sem jo zapeljal še na mesto, kjer jo je oče prvič poslikal, ko jo je kupil
Zanimiva sprememba, okolja in avta